Tai kas įvyko Europos automobilių rinkoje – gniaužia kvapą: besitęsiantis dyzelinių krytis ir toks elektrinių šuolis, kokio dar nematėme

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-03-03 13:51
pasidziaukim: uzime net ir cia faktiskai su geriausia rinkoje autopiloto versija... net kazkokiu nedadarytu hybridu neaplenke... ------ mano nuomone jei neprades pilietines visuomenes dauguma REALIAI draust ivaziavimo i labiau sutankintu miestu vidu - nieko doro is tos elektromobilizmo "sviesios ateities" nebus... lengvatos elektromobiliams ir vdv apmokestinimas nieko nekeicia - tik lesas automobilizmo iseikvoja isvis pasaliniams-antraeiliams dalykams. man asmeniskai noretusi greitesniu pokyciu visuomenes daugumos susidomejimas juk ne begalinis. nuslops ir tiek.
Benediktas 2020-03-03 20:35
Tiki dar kad gali grizti prie VDV? DD
AAA000 2020-03-03 23:04
as galvoju, kad elektromobilizmas isplis labiau i individualaus transporto aplamai sunaikinima. va cia tai mane tikrai neramina. kuro ekonomikoje mazesnis monopolizmo laipsnis nei elektros tiekime ir gamyboje. bet ir tai organizuoti parazitai sugebejo smarkiai apziot. o dabartiniu akumu technologines ribos viska labai stabdo...
Berserkas 2020-03-04 00:14
Kalbant apie hibridus tai tikriausiai turėtum suprasti jog jie daug pigesni kaip ir kiti aukščiau esantys automobiliai, bet tavo buka galva to neišneša.
Benediktas 2020-03-04 01:19
Sita vieta gal gali paaiskint, nes as galiu saules baterijas isirengt ant stogo arba vejo elektrine, bet man nereikia naftos pumpuot ir perdirbt i kura. Tai nesuprantu kodel kure mazesnis monopolis.
Benediktas 2020-03-04 01:27
Kuo vdv variklio pakeitimas elektriniu itakoja individualaus transporto sunaikinima? Ir kodel turetu buti sunaikintas individualus transportas? Kuo pagristi sitie tavo svarstymai?
AAA000 2020-03-04 09:04
tiesiog plis labiau monopolizuotos rusys. reikes dar sudetingesniu keliu, panasesniu i gelezinkelius, rozeciu statymo infrastruktura tures but, ir viso to islaikymo. taigi mes ir mokesim klausimas ar visumoje tai bus pigiau akumai vis dar neatsiperka - deja... palyginus su VDV technologija - tu is bedos gali ir varikli pasigamint ir kura uzsiaugint nu sakykim 100 zmoniu bendruomenes atzvilgiu jau kaip ir galetum atkurt. ziurint i atsinaujinancius - cia ir 1000 zmoniu bendruomenes gali nepakakt. o ziurint i akumus - tai situacija tokia kad net ir 100000 bendruomene gali but nepajegi susidorot... va cia deja ziaurus technologinis minusas. o bendra technologine verte visada matuojama pagal silpniausia grandi. -------- ka nors supratai? ------------------------- hybridus tu neteisingai vertini... jie beprasmiai - jei is anksto masiskai uzdraust VDV. taigi visas vystymo pastangas automatiskai nubraukia... nes idiotai "renkasi" net nepabande visu galimybiu - nors visas sektorius daug labiau turi potencialo uz neprognozuojamus akumus - kurie beveik issiseme technologiskai
HardAxe 2020-03-04 09:35
na su VDV turbut kasdien susimetam ant tokio buto pildami baka: https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... llion.html Negi gaila...
Benediktas 2020-03-04 11:08
Kažkaip man tavo pasakojimas atrodo labai mažai turi sąlyčio su realybe. Kodėl plis labiau monopolizuotos rūšys? Visi gamintojai, kurtie dabar gamina VDV pereis ant elekrinių gamybos, plius dar atsiras naujų ir jie atsiranda - nes paprasčiau pagaminti, nei VDV automobilį. Nežinau, kuo pagrįsta tokia tavo išvada. Kodėl reikės dar sudėtingesnių kelių? Kuo VDV pakeitimas elektriniu prašo sudėtingesnių kelių? Jau dabar žmonės važinėja eletromobiliais tais pačiais keliais ir džiaugiasi. Kuo tave gasdina rozeciu statymo infrastruktura? O degalinėms, kuro tiekimui nereikia infrastruktoros? Dar klausimas, kurioms sunaudojama daugiau energijos. Ar tikrai akumai neatsiperka, jei nuvažiuoja milijoną mylių ir talpa nukrenta keliais procentais? VDV nėra eksploatacijos išlaidų? Iš kur toks noras pritemti vartojimo rinką prie postapokaliptinės lyginant kurą, gamybą ir ginti naftos pramonę? Juk nafta baigis ir jos kaina tik kils jos resursams mažėjant, jei laiku nepereisime ant saulės, vėjo, branduolinės ir akumuliatorių. Jau tas laikas atėjo, kai reikia pereidinėti. Technologijos jau yra - milijonas mylių ir keli % nusidėvėjimo.
Berserkas 2020-03-04 11:19
Aš manau, kad už VDV variklį lengviau būtų garo mašina padaryti. Tiek anglis lengviau būtų gauti. Vietoj 100 žmonių bendruomenės užtektų gal net 10 jeigu savo srityse profai.
Benediktas 2020-03-04 12:18
Tai kodėl to niekas nedaro? Ir tu matai realybę, kaip postapokaliptinę, po kokio branduolinio karo ar asteruodo nukritimo? Žmonės, juk 21a jau. Kam fizika, matematika, chemija, IT?
Berserkas 2020-03-04 15:29
Čia sarkazmas buvo. Dar tegul vietoj lėktuvų pradeda šnekėti apie būriavimą mediniais laivais.
kestutisz 2020-03-04 16:24
Kaip tyčia jau prieš 5m rinkomės kibiriuką - kaip čia dabar pirkt vdv, kai tuoj tuoj, ne už kalnų elektra - tai jis jau baigia ir susivažinėt, o tas tuoj tuoj neatėjo :) Reikia vėl rinktis į ką keisti - ir vis dar nėra ką paimt, be paspirtukų realiai naudingo daugiau nieko faktiškai ir neatsirado (elektriniai vis dar neadekvačiai brangūs, tokie patys liūdni atstumai, nesveikai nulegvinti ir t.t. ir pan)... Gal kiek daugiau hibridų, bet jų atsiperkamumas irgi miglotas, ypač kai mašinos reikia ne tik po kaimą trintis.
Benediktas 2020-03-04 16:41
Tai aišku šiai dienai Lietuvoje kol kas VDV prieinamiausi, ypač ne nauji. Dar gal hibridai. Bet Amerikojen ir kai kur Europoje situacija kitokia. O, kaip tau AAA000 fantazijos?
Berserkas 2020-03-04 19:32
Tik kokiais 2023m. didieji auto gamintojai pradės normaliai gaminti elektrinius automobilius
immortallt 2020-03-04 21:21
Žiūri naują ar seną pirkti? Jei seną, tai aišku, kad EV nėra, nes juos išgraibsto ir kaina nekrenta. Jei naują, kodėl nėra? Yra. Hyundai Kona pvz labai smagus reikalas ir 80% žmonių užtenka akumo.
kestutisz 2020-03-05 11:01
Naują. Net pasitikrinau kad gal ką praleidau. Ne. Vis dar viskas blogiau su elektra: Padori Kona versija (minimali "nuo 17k" kurios niekas nepirktų, nebent teleloto): 1.6 T-GDI 4WD Comfort 4Edition 7DCT (AT) 130hp - 22 990 Minimali elektrinė: Electric 39 kW*h Comfort AT 136 hp - 35 990 Tas pats su tarkim Nissan - minimalus Leaf už 35 ar prifarširuotas Qashqai už 23? Peugeot 2008 beveik su viskuom už 23 (kur e-2008 dar tik nusimato greitu metu irgi nemažiau 35+)? Tesla? (įskaičiuojam dar traliuką iki artimiausio dilerio?) Ir dar ne tik kaina, su visais turėsi galvot kaip kažkur rimčiau nuvažiuot, ne tik planuot atsipirkimą numetant stovėt kur po šimašiaus langais...
kukulis4 2020-03-05 11:25
As cia pritarsiu. Ieskau naujos masinos, ir man reikia siek tiek didesnes - mazdaug tiguan pagal dydi butu pats tas. Bandziau neseniai sita nauja Tyota Rav4 hibrida - principe, turbut vienas is geriausiu ne premium klases hibridu. Kaina man kaip ir tinka, atrodo gerai (ypac su ta tamsiai zalia spalva), Toyotos patikimumas, ir tt - ir viena didele problema. 2.5l atmosferikas + kazkoks ten el variklis generuoja 220+ ag, o dinamikos - nulis. Sanaudos - net nepanasios i deklaruojamas. Zodziu sumoki uz hibrida, o vaziuoji prasciau ir brangiau nei kad su dyzeliu. Jeigu ziuret i visiskai elektrini - tai bet kokiu atveju reikia dadet kokia 10k pinigu, ir eit i kompromisa del dydzio. Sedziu dabar ir galvoju, gal palaukt dar kokius metus ar du tikintis pamatyt kazka visiskai elektrinio uz priimtina kaina. Arba spajut i viska, imt koki Tiguana dar penkiem metam, ir ramiai sau bezdet. I senamiesti su masina vistiek nevaziuoju.