Vienu įkrovimu – 2000 km. Australijos kompanija sukūrė neįtikėtinas baterijas, kurias galima naudoti ne tik elektromobiliuose – gamyba gali prasidėti dar šiais metais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2020-04-23 20:15
"Ieško investuotojų" skamba taip... na, įdomiai. Jeigu jų baterijos tokios gerulės, tai nueitų pas kokią Teslą ir iš karto gautų pinigų. Jie jau seniai sakė, kad jeigu kas tik turi gerą technologiją - jie nupirks viską. O čia matai pranešimus spaudai rašo. Bet aš optimistas.
kestutisz 2020-04-23 20:58
O kodėl eiti pas Teslą - geriau pasireklamuoti, kad visi "eilėn už vartų" stotis norėtų :) Jei baterija būtų per pus tiek gera tai bet kuris tradicinis gamintojas išmestų VDV/baką ir susikrautų baterijas, nežaisdamas su ten korpuso lengvinimais, visokiais ekranais, autopilotais ir pan nelabai kam reikalingais žaislais.
immortallt 2020-04-23 21:34
Na pirmiausia, niekas nedarys akumuliatorių, kad nuvažiuotum 2000 km, nėra prasmės. Dėsi 4x mažesnius ir nuvažiuos kokius 600 km. Ir kaina akumuliatoriaus automobilyje bus beveik 4x mažesnė. Kitas klausimas, ar šią technologiją iš vis masinei gamybai įmanoma pritaikyti ir naudoti ne kokią 100Wh bateriją kaip laboratorijoje, bet ar realiai pagamino akumuliatorių su 600kWh talpa?
Xdmin 2020-04-23 22:14
Nera cia jokiu bateriju, kazkieno fantazija tik. Jei is tikro butu jos sukurtos tai butu ir visi skaiciai pateikti: celes itampa, kWh/kg, kWh/l, ir siaip daugiau technines informacijos. O 2000km nuvaziuojancia masina nesunku pagaminti, paimk aerodinamiskiausia modeli ir daugiau bateriju pridek. Viskas.
AAA000 2020-04-23 22:46
baterija gal ir yra, bet tik prototipas. Tesla neperka zaliu prototipu. jie gamintojai. ir perka gatavas technologines linijas. ta prasme reikia pirma sukurt visa technologini procesa, kaip pagamint kazkoki produkta. yra konstruktoriai - kur prototipa belenkaip (brangiai) padaro, isbando, irodo, kad veikia ir t.t.. ir yra technologai, kur padaro masine gamyba. va jiem cia reikia dabar pasidarbuot. sitas etapas nepadarytas. o tada jau Tesla nupirks kai bus ka pirkt Panasonic turejo celiu gamybos technologija - nu tai ir nupirko. o savo iki siol neturi. galvojo nupizdins pabande ten kazka savaip daryt pries pora metu berods - kai pradejo viskas ten byret - vien brokas... va cia ir yra technologinis idirbis - kai ismanai procesa tokiam lygyje - kad nesugebes nukopijuot net ir turinti per daug kapitalo. o cia nesugebes laboratoriniu parametru atkartot tiesiog net ir nusipirke...
Absoliutas 2020-04-25 12:29
Aha, jau isrado, jau tuoj tuoj galesim naudotis...
mobilunkas 2020-04-26 08:07
kai vazineji angliavandeniliais, tai veziojies gryna angliavandenili, o oksidatoriu pasiimi is aplinkos- jo nereikia veziotis. kai vazineji akumuliatoriais veziojiesi visada abu komponentus, vadinasi veziojamo nenaudingo krovinio padvigubeja kaip minimum, neskaitant elektrodu, apsauginiu deziu ir pan. Taip kad ner cia dideliu privalumu is elektromobilio, tik kad elektromobilio tarsa lieka ne ten kur vazineji- cia privalumas kad gali terst ne prie savo namu bet prie kaimyno... Cia tas pats kaip musu raketines technologijos- kadangi reikia veztis abu kuro elementus su musu raketom toli ir greitai nenuskrisi, nes viska stabdo veziojamas kuras. Valstybe vistiek nores is taves mokescius susirinkt, tad ar tu vazinesi angliavandeniliais ar elektra, kazkokiu budu turesi tiek pat mokesciu susimoket. Kol ner kaip surinkt mokesciu is elektromobiliu elektros tol elektormobilis yra ekonomiskas. Nuimkim visus mokescius nuo angliavandeniliu ir tai bus pats pigiausias kuras pasauly. Zemej zmoniu daugeja, tad kaip tik privalumas kad co2 atmosferoj dideja, tai skatina augalija greiciau augt, kuri yra musu maistas ir vaistas ir gyvenamoji aplinka. Mazo co2 atmosferoj salygom zmonija tuoj pradetu badaut, beto ir gyvenimas suktusi tik apie zemes pusiauja, o link asigaliu butu nepalankios gyvenimui salygos
immortallt 2020-04-26 23:41
Vienas niuansas, kai važinėji ant angliavandenilių, iššvaistai kokius 60% energijos. Kitas, tau nereikia vežiotis su savimi visos jėgainės. Toliau, tavo transporto priemonės priežiūra stipriai supaprastėja. Dar toliau, tavo transporto priemonė tylesnė tau pačiam ir aplinkiniams. Na ir vienas svarbesnių aspektų, saugumas tavo elektromobilio pranoksta VDV. Išduosiu tau paslaptį, automobilių apmokestinimą lyginti Lietuvoje su norma yra nesąmonė. Lietuvoje automobiliai mažiausiai apmokestinti ir akcizą palaikome mažiausią įmanomą ir dar neteisingai naudojame akcizą keliams. Šalia šito akcizo, turi būti dar ir kelių mokestis/automobilio mokestis. Toliau, CO2 kiek skatina augalų augimą sparčiau... Na mes tą etapą jau praėjome prieš daugiau nei amžių. Tolesnis CO2 didėjimas atmosferoje nebeskatina augalų augti greičiau. Ypač, kai pakankamai aktyviai mes miškus kertame. Negana to, sukuriame negyvas teritorijas net jūrose ir vandenynyose. Pritempinėjimas apie badavimą, jei ne CO2 padidėjimas, tai kaip aiškinimas, kad jei nemyžtum į viešą baseiną, tai visi iš troškulio numirtume. Visos tavo rašliavos kiekvienas sakinys veda į tą patį - rašai vedinas emocijų, logiškai mąstyti net nežinotum nuo ko pradėti, ir viskas ką rašai yra tik pateisinti save ir savo vartojimą.
Xdmin 2020-04-27 10:18
Tavo nuomone, kuris variantas Lietuvoje butu realiausias, o kuris logiskiausias: a) Keliu mokestis, kuomet susimokama uz tam tikra atkarpa, galbut galimybe isigyti abonimenta. b) Automobilio mokestis ir koks jis butu? Fiksuotas, pvz 20e/men? Ar atsizvelgiant i automobilio galia/svori ? c) Jokio mokescio su zodziu automobilis/kuras, nes lietuviai sia sriti gina labiau nei bet ka kita ir tiesiog pakels PVM / mokescius nuo atlyginimo? d) Kazkas kito?
HardAxe 2020-04-27 11:09
dar blogiau už raketas. Raketos išmeta sudegintą kurą, baterjos svoris nemažėja ir iškrovus.
Chevy 2020-04-27 11:49
Straipsnis beveik apie nieką. Tiksliau paskelbiama, kad yra tokia kompanija „Brighsun Group“. Viskas, daugiau nieko vertingo. Nurodomas vienas parametras - 2000 km. Kokio tipo elektromobilio. Rida tiesiogiai priklauso nuo masės, akumuliatorių talpos, elektos variklių galios, kelio salygų, oro pasipriešinimo koeficiento ir t.t. Koks tai galėtų būti elektromobilis, dvivietis miesto, šeimyninis sedanas ar krosoveris, darbinis pikapas ar vagonas, kokia keliama galia, dydis, viso elektormobilio masės santykis su baterijų svoriu, galų gale prognuozuojama akumuliatorių kaina, lyginant su esamais rinkoje. Aš apie tai, kad straipsnyje mažai naudingos informacijos. Toje pačioje Australijoje rengiamose varžybose tik saule varomi elektromobiliai pravažiuoja šimtus kilometrų. Atleiskit, paskutinių rekordų neprisimenų, bet ir normaliais elektromobiliais tuos aparatus pavadinti sunku. Kokia transporto priemonė gali nuvažiuoti 2000 km su vienu įkrovimu su firmos sukurtais akumuliatoriais. Tai yra svarbiausia. Gerai, kad kuriamos naujos sistemos, tobulinamos esamos, technika vystosi pirmyn ir aišku, kad firmą ieško kelių po elektromobilių saule ieškodama investuotojų ar užsakovų. Ar tikslingas tokių didelės talpos akumuliatorių naudojimas? Dabar nedaug yra automobilių su VDV galinčio nuvažiuoti su vienu kuro bako užpylimu daugiau kaip 600 km, na gal išskyrus kelis modelius. Kuro degalinę rasi visur. Kam vežioti papildomą svorį. Teslos rida tiap pat 400 - 600 km, Europoje ir JAV to pilnai pakanką. Net žiemos metu su Tesla šeima sėkmingai ir be stresų pasiekė šiauriausią Europos tašką Norvegijoje ir grįžo. Teslos greito pakrovimo stotelių tiklas vakaruose išvystitas ir plečiasi toliau. Kiti pakrovimo tinklai taip pat nesnaudžia. Visi juda ir į rytus, tad didelis atstumas nebus pats svarbiausias rodiklis. Kam vežiotis didelį papildomą svorį, be to akumuliatorių vertė sudaro ženklią dalį viso elektromobilio kainoje. Todel galvoju, kad didelė rida gali būti aktuali būtent Australijai, kur atstumai dideli ir didžiūliai plotai retai apgyvendinti, gal Afrikos ar Pietų Amerikos kokioms nors vietovėms. Dar tiesa yra Rusijos dalis su dideliais atstumais tarp miestų.
immortallt 2020-04-27 15:53
Kad į šitą klausimą atsakyti, turėtume pirma žinoti kas laimės rinkimus, kas bus ministrai (ir ar ministerijos bus apjungtos) ir kokia bus Lietuvos ekonominė padėtis. Galiu atsakyti kas būtų geriausia - metinis mokestis priklausantis nuo taršos+automobilio likutinės vertės pagal draudikų lenteles (laaabai išsamias turi). Tai paskatintų ir rinktis švaresnį/efektyvesnį automobilį, ir tuo tarpu padėtų surinkti daugiau mokesčių ypač iš tų, kurie realiai turtingi, bet pajamų oficialių beveik neturi. Kelių mokestį įmonės moka jau kuris laikas, bet už atkarpas būtų galima iš dalies daryti tik Klaipėda-Kaunas, nes privalo būti nemokama alternatyva. Bet tai vis tiek būtų labai nepopuliaru Lietuvoje, dar labiau nei automobilio mokestis, todėl tokio varianto nesitikėčiau. O kalbant apie politinės situacijos nestabilumą, prieš 2 metus konsultuojant ministeriją iškilo klausimas, kaip mažinti taršą transporte, tarp siūlytų priemonių buvo subsidijavimas elektromobilių, tada tai buvo priimta su nuostata, kad jokių šansų. Pagrindiniai žmonės tie patys, bet iš ATL prekybos atsilaisvino daug daugiau pinigų, ir pozicija pasikeitė. Turime subsidijas. Geriausias skatinimas efektyvintis dėl transporto būtų ir baigimas subsidijavimo per nemokamus parkingus ir pan., pvz. kodėl daugiabučių kiemai asfaltuojami ir prižiūrimi iš savivaldybės? Todėl kad gyventojai piktybiškai nesusitvarko nuosavbės dokumentų? Išeitis paprasta - įvedi mokamą parkingą. Antras etapas, mokamo parkingo abonentai. Dabar mėlynoje zonoje antrą automobilį Vilniuje gali parkuoti už kiek ten? Gal kokius 30€? Tai yra absurdo teatras. Tiek mėnesiui mėlynoje zonoje yra mažai. Čia tiek pirmam automobiliui turėtų būti. Antram 60€/mėn., trečiam ir 90€/mėn.. Ir ne, 30€/mėn. už parkingą nėra didelė kaina, paskaičiuokit savikainas, suprasit, kad 30€/mėn yra labai pigu Vilniaus senamiestyje.
Xdmin 2020-04-27 16:06
Nelabai supratau, kaip ir kodel likutine verte darytu itaka mokesciui?
immortallt 2020-04-27 21:09
Automobilio mokestis - tai turto mokestis pirmiausia. Kaip ir atlyginimo dydis, taip ir automobilio vertė turėtų tada daryti įtaką.
Xdmin 2020-04-27 21:43
Bet tuomet butu skatinama tureti kuo senesni/pigesni automobili.
immortallt 2020-04-27 23:22
Todėl yra antras kriterijus - taršos. Senas automobilis, jei prižiūrėtas - nieko bloga.
linas.nom 2020-04-28 08:43
NA kad ir jie besukurtu verslas yra verslas, jei dabar masinos nuvaziuoja tarkim 400-600 km vienu ikrovimu tai jiems labiau apsimoka pagaminti modeli kuris nuvaziuos 50 km daugiau, o sekantis dar 50 km daugiau ir tt.....