Tai gali neigiamai paveikti „Tesla“, „BMW“ ir „Daimler“ – Kinija keičia subsidijų tvarką elektromobiliams ir rems automobilius, kuriuose bus integruotos techninės galimybės keisti baterijas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-04-30 00:12
va cia tai labai teisingai. aplamai reiketu neremt VISU elektromobiliu, kur koks nors nesuderinamas tiesiogiai ikrovimo standartas su standartiniais elektros tinklu rezimais. iskart perdarytu ir Tesla savo nesamone ir kiti pradetu bendro standarto siekt. akumu pakeitimas cia irgi vartotojams butu privalumas - tokia gaimybe turet. nebutina bus ismetinet visa elektromobili, kai nustips akumai. ir nereikes pirkt uz brangiai "firminio" akumo. salys, kur realiai gina vartotojus ir nori tvaresnes ateities - tokius sprendimus galetu ivest iskart nuo pirmos dienos. sita aplamai galimetu teikt kaip pasiulyma ivest Europos mastu. nes dabar sudertinta tik leto ikrovimo jungtis. o greito ikrovimo yra keli tipai - kurie is esmes nieko ten labai nesiskiria - bet vartotojui reikia kruva beprasmisku ir brangiu adapteriu turet...jei visus susirankiot - simtelis+ kg gal net tektu veziotis... cia sudziai taip sprendzia greito ikrovimo problema matai...
Chevy 2020-04-30 20:56
Pritariu minčiai, kad reikia vienodų greto įkrovimo stotelių standartų. Greičiau plėstusi tokių stotelių tinklas.