Europos Parlamentas siūlo naujas automobilių testavimo taisykles - taršą matuos keliuose, ne laboratorijose

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2020-09-20 18:41
jei matuotų per kiekvieną TUV apžiūrą ir updatintų modelio rezultatus... Ok, baigiam svajot, ne tokioj teisingoj visuomenėj gyvenam
kestutisz 2020-09-21 10:45
Kas per noras nusibausti (tiksliau nubausti kitus). Kelias keliui nelygus, sąnaudos/tuo pačiu "teršalai" skirsis nuo važiavimo sąlygų, kamščių dydžio etc.
immortallt 2020-09-21 15:00
Ane? Kažkaip mūsų šeimos automobilis juodais dūmais per 13 metų dar nė karto neapsipylė. O kiti, žiū ir su lipdukais važinėjasi "ėsk mano dūmus", "mėgstu purvinus dyzelius" ir pan.. Čia jau nekalbu apie tai, kad katalizatoriai išpjauti, tyčia išsipjaunami filtrai ir pan., o ką jau kalbėti apie leidžiančias sistemas.
kestutisz 2020-09-21 17:20
Tai mano irgi (beveik) nedūmija, net kai buvo numušę bakelį ir tai pasirodo jis dyzeliui niekam nereikalingas :) Juolab beveik neteko matyti pernelyg jau dūmijančio asmeninio auto, o autobusai kitas reikalas - tuos tikrai būtina tikrinti ir nuolat. Na bet jie pas mus šventos karvės, "visuomenės interesas". Bet šiaip aš apie tai, kad tikrinimas kelyje tai tokia sąlyga šakėm ant vandens rašyta, rezultatas skirsis ne nuo auto, o nuo važiuotojo.
HardAxe 2020-09-21 17:25
Tada gamintojas bus linkęs sukonstruoti kažką realiai veikiančio, dabar pasikeis tik sukčiavimo metodika. Mašina nedūmins pirmą 1000km. Filtrai veiks tik 101k. (garantinį). Idealu būtų jei gamintojas mokėtų ekologinio mokesčio skirtumą tarp realaus ir teorinio, bent garantiniu laikotarpiu. Suveiktų daug geriau negu bet kokia bauda. Lygiai taip pat į deklaruojamas vidutines sąnaudas reikėtų įtraukti vieną atkarpą, kai šiltu varikliu įsibėgima 0-100 per deklaruojamą laiką. O ne važiuoti užklijuotais kėbulo tarpeliais be veidrodėlių... dabar specifikacijos, ypač iki atnaujinimo tiko tik anekdotam