Po liaupsių nerimo ženklai iš Švedijos: pandemijos situacija krypsta ne į tą pusę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AJ 2020-09-28 22:04
Dar svedu mokslininkai aiskina, ka lietuvai reikia daryti, kai patys tuoj ismirs...
AAA000 2020-09-29 00:05
kodel. yra ten ir geru dalyku. jie pvz neturi privalomos TA automobiliams. o tokia sistema, kaip privaloma TA transportui, - vercia visus (ypac neturtingesnius) atsisakinet individualaus automobilio ir kaip alternatyva naudotis viesu transportu, kolektyvinio transportavimo-pristatymo paslaugomis. vercia pasikliaut verslo patikimumu. ir taip labiau platint virusa. o pas mus dar priime baudu sistema automatine ir visoki ten registracini lempini automobiliu mokesti. papildoma apsunkinima (nu isivaizduok kad pradetu parduodamas kaukes registruot ir uzdetu kaukiu mokesti per karantina su sekimu ne pacio kaukiu devejimo - o ar jos registruotos-jei jas devi ). taigi is esmes viesos keliu eismo saugumo tarnybos (kurias mes ir taip islaikom mokesciais) pradejo skatint covid19 platinima Lietuvoje per savo mobopoli. o ten pas svedus uztenka butent TA deklaracijos - kad tavo auto techniskai saugus. pas mus neleidzia naudotis saugesne alternatyva neuzsikrest ir uz tai baudzia dar, jei ten kazkoks popierizmas netvarkoj (nes privaloma TA sistema beprasme, automobilis sugest gali bet kuriuo momentu - turi tu biurokratine TA ar ne) eismo kontrole Lietuvoje per savo monopolizacijos ir pelno vaikymasi VERCIA PLATINT virusa taip kad sveduose ne viskas blogai. kai kas yra zenkliai geriau. jau is karto ----------- labiausiai juokiausi, kai TA sistema laikinai sustabde ir perkele ten galiojimo terminus. bet perkele ne del VISUOMENES SAUGUMO!!!. o del aptarnaujanciu sistema elementu, kurie isdavineja situs bereikalingus TA popierius saugumo nors pati TA - kaip sistema - atseit privalo didint visuomenes sauguma. ir net aiskinama kad ji didina visuomenes sauguma (be irodymu) bet tuo paciu metu pripazino iskilusi pavoju savo vidiniams darbuotojams.!!! tai va kaip jus "saugo" Lietuvos valstybe, ir kaip saugo savo piliecius Svedijos valstybe. yra skiirtumas. ne musu naudai... deja
HardAxe 2020-09-29 00:18
yra supaprastinta TA tvarka (kas 5 metus?) ir labai maži mokesčiai automobiliam senjoram. 25+ amžiaus ar kažkas panašaus. Tai tik tiek. Prieš mėnesį ėjau TA kaip didelis, TA lengviesiems kartą į metus, aišku brangesnis už Lietuvišką. Bet viso TA eigoj nereikėjo, tiksliau nebuvo galima išlipti iš automobilio. Net susimokėti reikėjo internetu. Užregistruoti naudotą importuotą automobilį švedijoj kainuoja kosmosą. Dokumentų sutikrinimo mokestis neprotingai didelis, tai perregistruoti realiai neapsimoka. Švediškos mašinos brangesnės už mašinas lietuvoj ar vokietijoj. Už tautietika 2.0TDI passatą į metus ekologinio mokesčio tik kokie 200€-300€. Draudimas kainuoja belekiek. Kuras brangesnis. Parkingas kainuoja net miegamajam rajone mažam mieste. Reikia kažką pasiremontuoti? Ruošk piniginę... Mašinos išlaikymas kainuoja belekiek, lietuvoj pagal vidutinį atlyginimą automobilį išlaikyti pigiau.
AAA000 2020-09-29 00:32
papasakok geriau smulkiai kaip, ka ir kur ten tu "ejai", ir kokia atsakomybe ten gresia. pries cia meluodamas. draudimas ir visa kita visai ne i tema. cia apmokestinimas logiskas. jei jie "zalesni" - tai kryptingai zalesni - o ne is lempos kaip pas mus. na gal dar parkavimo visumos sistema ten gaidiskesne, labiau netiesiogiai platinanti virusa nei pas mus bet ten standartai geresni konkrecios parkavimo vietos. visu lygiu aukstesni - jei jau gauni mokama paslauga. pas mus jei jau susigunde parkavimu naudotojus gaidint - tai daro iskart pati sudiniausia varianta ten geriau isspresta. nors ten kitokiu problemu susikuria irgi - dabar neminesiu, nes ne i tema
HardAxe 2020-09-29 10:26
[quote="AAA000" papasakok geriau smulkiai kaip, ka ir kur ten tu "ejai", ir kokia atsakomybe ten gresia. pries cia meluodamas. [/quote] Atsakomybės nežinau. Nebandžiau be TA važinėt. Be TA gali važiuoti tik iš namų iki TA centro rezervavęs laiką. Yra keli TA centrai, renkiesi kurį nori. Kaina kažkiek skiriasi. TA eini kartą metuose. Naujai mašinai nereikia TA 3 metus, tada galioja dviem metam, tada kasmet. Tikrina lempas, signalą, išmetimą, valytuvus, stabdžių stendą, palenda po mašina. Jeigu yra nuimamas kablys, turi nusiimti/užsidėti. Turėjau ant vienos ašies labai panašias skirtingo gamintojo padangas, praėjo. Motociklui varvėjo amortizatorius, reikėjo remontuoti. Lyg lengviau pereit negu lietuvoj, bet autoparkas geresnis, tai jie labiau tikisi veikiančios mašinos negu paslėptų gedimų. nueik į www.car.info suvesk bet kokį numerį, matysi švediško automobilio duomenis, tame tarpe iki kada inspekcija galioja. pvz: https://www.car.info/en-se/license-plate/S/LLL111 https://www.car.info/en-se/license-plate/S/LLL112 ir apačioj grafikas kilometražo, kuris atnaujinamas kasmet, kas inspekciją. Parkavimo vietos truputį geresnės nei Lietuvoj. Tiksliau tokios pat kokybės kaip pas mus mokamos, supaišytos linijos ir tiek. Visur draudžiama stoti nesužymėtose vietose, tai mažiau užkišta. Dar yra valymo grafikas, kažkurias 2 valandas savaitėj negalima stovėti gatvėj, tai nubraukia sniegą. Privačios vietos kartais turi rozetes pašildymui. Kas link nesąmonių: Po senesniais (1950+) daugiabučiais vietos suknistai siauros. Esu ne vienus automatinius vartus matęs, kurie atsidaro iš lauko su raktu per langą, iš vidaus - patrauki virvutę išvažiuojant Dar viena nesąmonė, kad naujos mašinos turi didesnį ekologinį mokestį negu senos. Už seną B4 passatą mokėsi mažiau negu už B7. Šiaip įstatymai labia minkšti. Varva tepalas? Kol galioja TA tai jokia problema. Nu ir kas, kad visa gatvė plėmuota nuo kaimyno. Kažkas parkavimo vietoj įlenkė duris arba nubraukė ir pabėgo? O ko jam nebėgti, gi nėra atsakomybės. Ir t.t.