Elektromobilis “Seat IBe” taps serijiniu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Effect 2010-03-09 20:12
Jei vien elektra varomas, tai lievas važiuojant didelius atstumus. Mieste tai geras būtų
vyckas 2010-03-09 20:17
Mieste 130km tikrai uztenka. Ir pliusas uz dizaina, pagaliau elektromobilis, kuris panasaus i automobili.
Evaldas 2010-03-09 20:26
Mieste tikrai pakaktu tokio : ) Kas antra diena pasikrauni automobiuliuka. Ir graziai atrodo.
zahiraz 2010-03-09 20:26
kaip mane zavi tokie el automobiliai...
rimka 2010-03-09 20:44
isvaizda tai
Nerkus 2010-03-09 20:59
dabar isvaizda tai gera, o kai nuriedes nuo konvejerio tai bus eiline masina, niekuo nesiskirianti nuo kitu. konceptus visada grazius sukuria.
HDi 2010-03-09 23:22
Bet vistiek nuo koncepto jei ir skiriasi tai nedaug serijiniai modeliai, kėbulo linijos dažniausai tos pačios būna O pačio automobilio forma tikrai išliks tokia pati kaip ir koncepto.
andriulis 2010-03-10 02:32
Forma tai tikrai grazi,bet toli grazu ji nebus tokia kai paleis i serijine. Bus su 15" ratlankiais,visi stopai,faros bus kitokios. O ir db masina panasi i dviviete,neskaitau dvieju galiniu sedyniu,nes bus tik tasei pasideti. Kaip opel tigroi. Manau darys praktiskesne,tai skirsis akyvaizdziai nuo prototipo. Jei kalbant apie charakteristikas,tai gan normaliai. Tik idomu butu sio agregato kaina.
bahuriux 2010-03-10 11:47
Tikrai grazus ir beveik praktiskas elektromobilis, nes tolimoms kelonems praverstu dyz. variklis + generatorius. Kai pamatau toki dizaina visada pagalvoju, o kas trukdo "bjaurybiu" gamintojams sukurti jei ne tobula, tai bent jau grazu auto, jei nera fantazijos, visada gali pasisamdyti dizaineriu ir konstruktoriu. Tikiuosi kad ateity nusistoves standartai baterijoms, taip kaip dabar kompams. Manau bus itampos, max galios ir gabaritu keleta standartu, kurie greitai atpigs kai prades masiskai gaminti, skirtingom technologijom, bet standartizuotus akumus ir aisku su skirtinga talpa ir kaina. Net jei nebus prieita prei tokio standartizavimo kaip PC atveju, tai kinieciai prigamins kiekvienam elektromobilio modeliui po keliolika rusiu akumu ir uz prieinama kaina.
arduain 2010-03-10 13:56
Pritariu. Jau seniai negaliu suprasti, kodėl, kol baterijos dar brangokos ir nedidelės talpos, negalima vietoje benzininio motoro, papildomai sukančio ratus, pastatyti ekonomišką dizel - generatorių 10 - 15 kW galingumo. Su juo po miestą galima būtų važinėti 50 - 60 km/h greičiu su nepakrauta baterija. Ir naudotų gal kokius 2 litrus/h dyzelino. O su pakrauta baterija Lietuvoje įveiktum bet kokį atstumą.
kionig 2010-03-11 01:33
Tai kokiu tik nori dabar yra A123 dazniausiai naudojamos http://e-motion.lt/tag/a123/ Tik jei nori kad butu pigu turi pirkti is kinieciu koki min 10000 tukst. Poto priduosi metalistams ir susigranzi po dvieju metu dali investiciju i savo zaluma.