Eismo kultūra. Laiškas pusgalviui vairuotojui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ligonis 2010-03-14 15:44
juk jie zino statistika, ir galvoja kokia tikimybe, kad jam kazkas atsitiks? issigimeliai, niekur amzinai nespejantys, net ir prie ziedo nesugeba truputi koja nuo akseleratoriaus patraukt(gi sugais visa 0,5s) ir taip nerizikuot. nervina tokie. maciau filmuka, kur kazkoki asilai nusprende draguot neuzdarytoi gatvei. ir vienas is ju trenkesi i priespriesiais i ji vaziavusi automobili. tokius "didvirius" reikia suradus pries pasodintant i kaleima leist pabut vienam kambary su to nekalto vairuotojo seima kurios kiekvienas narys turi po beisbolo lazda ar lauztuva.
MindaugasV85 2010-03-14 16:00
a) yra pensininkai, moterys (išskirtinai) ir nemokantys vairuoti - važiuoja lėtai ir galvoja, kad važiuoja saugiai; b) yra ereliai, visiškai nenutuokiantys kaip valdyti automobilį, bet spaudžiantys "dugną"; c) yra vairuotojai, kurių profesionalumas kur kas didesnis, negu gali pasirodyti a ir b punktams. a mano, kad c priklauso b. b mano, kad jie priklauso c. a>b>c Kuriai grupei priklausai tu? Automagistralė Kaunas-Klaipėda. Žiema, 20val. Už lango baisi pūga. Kelias slidus, nevalytas, matomumas labai mažas - priekyje tematai tik 1 kelkraštyje stovintį šoninį šviesą atspindinti stulpelį. Yra šiokios tokios provėžos pirmoje juostoje. Tiesą pasakius, sunku pasakyti ar tikrai tik pirmoje - gal jos per dvi juostas. Taigi kokį greitį pasirinksi?
Liepžiedžiai 2010-03-14 16:05
Nu automagistralėj žiemą kai tamsu... minimum kokius 140~, kad važiuodamas galėtum skersai aplenkt, apdriftint kitas mašinas. Dar iš sniego aptaškyt, tipo su specialiaisiais efektais lenki.
MindaugasV85 2010-03-14 16:46
ir spėsi kažką padaryti pamatęs priekyje kliūtį. Bet ar nebūsi pats kliūtis važiuojančiam iš galo 110km/h greičiu? Tad koks yra tas saugus greitis? Statyti automobilį į kelkraštį ir laukti kol pasibaigs pūga? Normaliai važiuočiau ~90km/h greičiu ir keikčiausi priekyje pamatęs tokį psichologą besivelkantį "saugiu" 50km/h greičiu ir vadinantį mane pusgalviu!
wolas 2010-03-14 16:48
Kodel truputi greiti virsyti yra negerai. Reikia virsyti smarkiai, kad tikrai uzsimustum, nes jei tik kojas susilauzysi ar stubura bus sudinai neis pavaikscioti ir panasiai. Todel reikia vaziuoti arba letai, kad ir atsitrenkus nieko rimto neatsitiktu arba kad tiesiog uzsimustum irgi nieko rimto neatsitiks tik uzsimusi Seip speju valstybei yra dideli nuostoliai kai uzsimusineja zmones, kad skiria pinigu reklamoms. Ir seip nieko blogo nematau, kad pusdurniai uzsimusineja Aisku gaila jei netycia, kas po ratais papuola, bet tai ir naudos yra
Liepžiedžiai 2010-03-14 16:53
Nuo daug sąlygų priklauso. Jei žiema ir už lango tik pūga siaučia galima važiuot 90 kmh, bet jei plikledis ir pūga, būtu žymiai baisiau ir net nežinau kokį greitį pasirinkčiau, tikriausiai reiktu atžvelgti į tai ar kelias nuvalytas. Šią žiema tik kartą važiavau autostradoj naktį, gal 3h vežiau draugę į Vilnių, tai kaskart belenkiant dejavo, kad užsimušim ;D
Belzebubas 2010-03-14 17:04
Dieve kokia pažystama situacija:D Tik maniškė ne dejavo, o zirzė man palei asis 'nu nelėk...užsimušim....; Tiesa tada greitis tebuvo 90 O apie saugų greitį tai niekada nesprendžiu iš anksto. Reikia pačiam jausti automibilį (kad ir lengvesnį vairo sukinėjima nei įprasta, keistai komfortišką važiavima su +20m automobilių...) ir jauti koks tas greitis turėtų būti. Juk greitai keičiasi kelio slidumas pvz važiuojant per viadukus, tiltus.
buzas69 2010-03-14 17:15
Buvo ir man panasi situacija tik ne autostradoje. Naktis, stipri puga, matomumas gal 10m, tai greitis nedaugiau 50, o ir to minkstumo ner, jausmas kaip per zvyrkeli.
M.Mantas 2010-03-14 18:42
Viršyti greitį nebūtų taip blogai, jei žmonės suprastų kada tai galima daryti.
bahuriux 2010-03-14 19:21
Bet svarbiausia reikia zinoti su kokia masina, patirtim ir kelio bukle tai galima daryti. MindaugasV85 labai teisingai isdestei apie vairuotuoju tipus as tas is "c" tipo ir maciau pugu ir plikledziu baisesniu nei tavo atveju. Daznai tenka pamokyti b ir parodyti kad jie yra tiktai b ir/arba ju tecnika tik b lygio. C labai daznai vairuoja, netgi sportiskesnes masinas negu b.
qriuqriu 2010-03-14 19:24
jei nejauti sukibimo jokie patarimai nepades, o visumoj svarbiausia taisykle po KET'u baigimo -vaziuok taip kad kitam nemaisytum...
bahuriux 2010-03-14 19:33
Kaip as megstu sakyti, yra dvi rusys vairuotuoju, tie kurie vairuoja masina, ir tie kurie valdo masina palei visus parametrus. Tai tie kurie tik vairuoja, jie nezino, kas tas sukibimas ir kaip nebuti kliutim kitiem.
Pavasarėlis 2010-03-14 22:10
Aš, pvz. teises turiu kiek čia... Ai, kažkur pusmetį. Iki tol galima sakyti nevairavau. Žodžiu, esu tikras "klevas", nors ir ragavęs ledo, sniego, rūko bei pūgos. Žinau, kad vairuoju neidealiai, darau klaidų, kartais nesilaikau ir tų pačių taisyklių, tačiau greičio didelio tikrai privengiu. Tačiau tai nereiškia, kad gražią, saulėtą dieną keliu judėsiu tais 70km/h. Ypač, jie danga tikrai yra gera, kai mašinų nedaug, kai tikrai jaučiu, kad didesniu greičiu važiuoti bus saugu, aš paspaudžiu iki 100, iki 110, daugiau jau nebespaudžiu, nes mašinėlė kai sena, tai jai jau nebepatinka, ir kažkaip nebekonfortiška važiuoti pasidaro. Ir šiaip visada kelyje važiuodamas pagalvoju apie aplinkinius, matau, kad mane lenkia nuimu koją nuo akceleratoriaus, aplenkia, vėl numygu. Matau, kad policija stovi, pažybsiu.
MindaugasV85 2010-03-14 22:40
Aš tai irgi tik metus vairuoju, tai dar tai a-b kategorijai priklausau. Pamenu vasarą teko važiuoti į Vilnių iš Kauno, tai ant darbinės mašinos užsiklijavau klevą, važiavau 70-75, greitkelyje (ten jo tik kokia 20-30km) apie 90. Žodžiu tvarkingai nuvažiavau. Po pietų atgal - lyja. Velkuosi kaip mulkis 70, visi lenkia, ant langų taško, valytuvai nespėja valyti. Dar nuo fūrų ta dulksna eina - nu atrodo nieko nematyti. Dar kai praktiškai visai be patirties buvau ir vienas pirmą kartą į tokią kelionę, tai košmaras buvo Grįžęs į Kauną nusprendžiau, kad su tais greičio apribojimais užsimušti tikimybė didesnė, negu važiuojant daugiau mažiau su visais bendram sraute. Nuo to laiko klevo lapas stalčiuj guli. Tiesa prieš mėnesį gavau baudą - 30Lt. Sakyčiau tokią baudą kainuoja susimokėti mažiau negu būti "nušautam" važiuojant 100, kai tau (klevui) ten tik 70 leidžiama
HardAxe 2010-03-15 10:40
Kokį greitį pasirinksiu... * Jei priekyje yra 60-80 važiuojanti mašina važiuoju sekdamas iš paskos palikęs saugų atstumą. Jei bus kokia netikėta kliūtis jis ją pamatys pirmas, vietoj kaip įbestas nesustos. Jei važiuoju vienas? Nemėgstu skubėti slidžiam kely, tai gal netinkamas pavizdys. Galinis rūko žibintas padeda važiuojantiems gale. Beto važiuodamas matai veidrodėlyje atlekiant šviesas. 50-60km skirtumas neturėtų sukelti avarijos, jis spaus stabdį, o tu pamatęs šviesas pagazuosi.
Aurum 2010-03-16 09:02
Kaip tik vakarykste situacija. Baisi puga. Asfaltas baltas tiesiogine to zodzio prasme. Provezos net nespeja susiformuoti, nes iskart uzpustomos sniegu. Furu vilktine vaziuoja 20 km/h. Kelio stulpeliai uzpustyti, o ir siaip matomumas koks 1m ir net nematai kai kelias suka, ikalne arba nuokalne tau atrodo vienodai. Nes jautiesi lyg sededamas kazkokiam kosminiam laive Taigi isskyrus furas visi vaziavo 50-60 km/h ir niekas nebande virsyti tokio greicio, o jeigu pabandydavo, tai iskart suprasdavo, kad aciu ne, bet geriau tokiu greiciu kaip visi. Tokiomis salygomis iki 70 km/h vaziuoju ir tikrai greiciau nebandyciau, nes nei ABS, nei dygliuotos padangos nei kas kita negelbes nuo griovio.
Nerkashis 2010-03-16 16:50
Yra tokia graži, nerašyta taisyklė - pasitraukimas kiek galima labiau į kelkraštį, kai tave ruošiasi lenkt. Visada taip darau. Ir labai patogu, kai dėl manęs taip padaro. Tada lengviau matai kas priekyje dedasi.
madmisser 2010-03-17 14:54
laimes dalykas, panasioj situacijoj vaziavau 50km/h greitkely, irurino siknon girta boba, jos spidometro rodykle liko pastrigusi ant 130km/h is masinu nk neliko, laimei tik keli nubrozdinimai.. na o spaudziant daugiau priklauso nuo to ar pagavus sniego banga ir sumecius sugebesi suvaldyti masina..
Nerijux 2010-03-17 15:58
Yra dar viena grupė, galima ją būtu pavadinti B+ : Tai patyre vairuotojai, gana profesionalūs, turi arba brangu BMW arba nauja/apynauji parketinį visureigi. Išskirtinis bruožas- jų nuomone KET parašytos ne jiems, o kiti eismo dalyviai - "lochai"