Unifikuojamas elektromobilių pakrovimas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2010-03-17 21:27
Vienas esminiu zingsniu normalios infrastrukturos link
bahuriux 2010-03-17 21:30
butinai turi buti viskas standartizuota, pakrovimas, akumai, kontroleriai, varikliai (nebutinai, del beveik nemirtingumo) ir tt. Tik sitaip bus isvengta nesusipratimu ir aukstu kainu.
kiesza 2010-03-17 22:06
atvaziuoji i degaline pasikraut masinos ir issirenki tinkama fiske is kokiu 50 skirtingu
immortallt 2010-03-17 23:18
Bahuriux, su varikliais biski sudetingiau ir dar galima be to apsieiti, tuo labiau, kad varikliai kartais net i ratus sumontuojami, o kiti kaip standartiniai ir tuo labiau skirtingu galiu eina. Beje, kodel i elektromobilius nesumontuoja bent poros pavaru ? Pvz iki 70 ir >70, kad butu sumazinamos elektros sanaudos ? Ar elektros varikliui tai nepadetu taupyt energijos ?
kiesza 2010-03-18 08:30
Tai visi elektromobiliai automatai ?? nera mechankiu?
Otto 2010-03-18 09:51
Su tais dalykai tvarkosi kontroleris, todėl pavarų dėžė tampa nereikalinga, variklius galima montuoti tiesiog į ratus.
bahuriux 2010-03-18 10:09
pavaru deze reikalinga elektriniams dragsteriams ir tai tik dvi pavaros reikalingos, kad pilnai isnaudoti variklio galia, o ne del ekonomijos. Del ekonomijos tai ir vieno fiksuoto reduktoriaus uztenka iki kokiu 150km/h. Elketros variklis, beveik neturi nuostuoliu del apsuku, ko negalima pasakyti apie VDV. Beto Tesla roadster is mazdaug 3-5kW 50Hz AC dydzio ir mases variklio padaro iki 200+kW galios varikli, aisku tik trumpam, nes kad ir koks aukstas NK, bet vistiek nera 100%, tai tie like 10-5% labai smarkiai kaitina varikli. Ta padaro pagrinde kontroleris kuris uzkelia dazni iki 500+ Hz 3F AC ir gal spec statorius ir rotorius is itin plono lamonato ir varis rotoriuje vietoj aliuminio, tada galima dar daugiau kelti dazni ir galia. Kaip matot variklis elektromobilije yra viena is paprasciausiu ir "pigiausiu" daliu, o tai reiskia jokios preiziuros jam niekada nereikia ir beveik amzinas daiktas. kol sudegs apvijos ir turi tik viena judancia dali ant dvieju guoliu. Lieka tik vienas siknos skausmas akumai.
Nerkashis 2010-03-18 16:53
Durnas klausimas, bet jei variklis tarkim rate, tai kiek kartų per sekundę jis turi apsisukt, jei važiuoju ant 100km/h? Ratai R14".
bahuriux 2010-03-18 18:07
ratai tarkim R14/70/175 apskritimo ilgis 1,9m, vaziuojant ant 100km/h=27.77m/s. Padalinam 27,77/1,9=14,6s^-1 atrodo permazai nereikia pergyventi del to, tokie varikliai buna kaip ziedai ir su daugybe poliu keleta simtu gal kokia. Ir toks variklis yra letas ir turi dideli sukimo momenta. Pergyventi reiketu kas tokiam varikliui atsitiks kai i ji papuls dulkiu ir vandens su druskom Be to dar padidejusi neamortizuojama mase yra labai nepageidautina rate, nes mazeja masinos stabilumas ir dideja giroskopo efektas. Taigi nesizavekit tais varikliais ratuose. Man priimtiniausia schema yra kiekvienai asiai po varikli + reduktoriu ir visi ratai varomi per pusasius. Nes sportiskumas ir stabilumas posukiuose, jau nekalbu apie stabdyma ir greitejima man toli grazu ne paskutinej eilej masinoje.
Nerkashis 2010-03-18 18:23
Apskritimo ilgis 2pi*r. Tai 2*3,14*(14*2,5)=219,8cm; Tai 27,77/2,198=12,63aps/s 758aps/min. Tiek gavau. Gal klystu? Pasirodo nėra tiek daug.
mental1ty 2010-03-18 19:38
Tai pala, apskritimo ilgis = 2pi*r arba rato skersmuo padaugintas iš pi. R14 ratas plius padanga, tai skersmuo gaunasi kažkur apie 50cm, o rato apskritimo ilgis ~. Neteisingai?