Šveicarijoje į orą pakilo saulės energija varomas lėktuvas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sigitas 2010-04-08 20:41
Gal kas nors galite parašyti koks A340 sparnų mojis .
immortallt 2010-04-08 22:28
Greitis biski apgailetinas, bet vat akumai sudomino mane. Kas ten per itin nasus ? Beje, nebutu geriau is tokio lektuvo palikti UAV, nes kai toks mazas greitis, tai jis daugiau zvalgybinis nei keleivinis/krovininis/kovinis.
manciukaz 2010-04-09 07:09
manau po kazkiek metu bus daug tobulesni sito tipo lektuvai, turetu istobuleti as taip pat manau kad galetu palikti uav taip jo svoris dar sumazetu
Arns 2010-04-09 11:22
aš manau, kad žmonės dar per daug skeptiški jog savo gyvybę patikėtu kompiuteriui, būtent todėl net toks eksperimentinis lėktuvas kuriamas jog jį valdytu žmogus.
AirDog 2010-04-09 12:22
Ne, ne todėl... omfg...
bahuriux 2010-04-09 12:47
va tai tau ir ekologija 241 limonas litu, nu gerai limonas/du uz lektuva, limonas/du kitos islaidos, o kur dar 239-237 limonai sueis? "Neuzskaitau" tam tikra prasme tokio projekto del neprotingai perdidelio biudzeto.
Tomcat 2010-04-09 17:12
Kainuoja tyrimai, ekspermentai, bei kiti dalykai. Pavyzdžiui brangiausias lėktuvas pasaulyje B-2 amerikai kainavo 2,1 mlrd. USD, tačiau lėktuvo kaina ištiesų yra tik apie 780 mln. USD. Visa kita surijo tyrimai, bandymai, ekspermentai, lėktuvo projektavimas. Taip, kad viskas normaliai su tom lėšom.
kionig 2010-04-09 17:22
Matai, koks lobizmas, vietoj amzinu varikliu kurimo
bahuriux 2010-04-09 19:15
Tirti toki primityvu sklandytuva su 4 el varikliais? ka ten tirti imeti isimuliatoriu parametrus svori/sparnu plota, sparno profili ir tt ir betkoks zaidimo lygio simuliatorius sugebetu susimuliuoti, kad ir pvz x-Plane, netgi demo versija nemokama ir tai sugebetu Paskui darai modeli, paskui tikra. Beja jau pries 10 metu buvo paleistas UAV kuris gali nenutupdamas skristi neribota laika, tai nemanau kad cia reikejo isleisti 200.000.000 litovcu tyrimams. B-2 tai sutinku kad buvo ka tirti ir pateisinu islaidas. Kai reikejo sukurti ir isbandyti pasyvia ir aktyvia nematoma radarams sistema+ginkluote priderinti+ispresti valdomumo problemas. Beja kionig B-2 kai ijungia jonu fakela (aktyvia nematomumo sistema) tai jo varikliu galia galima sumazinti 30%, arba nuskristi 30% toliau ir neprarandant greicio. Na kionig pirmyn, pradek destyti kad tai neimanoma,kad joninis vejas suvartoja daugiau energijos nei sumazina pasipriesinima laukiu pasiaiskinimu. Skirtu nors 1/100 dali tos sumos perspektyviems tirinetojams ir laboratorijoms kurios patikrintu vispokius "free energy" planus ir patentus, tai seniai jau butu tie "amzinieji varikliai" naudojami. O dabar tenka is savo lesu viska bandyti.
kionig 2010-04-09 22:26
O as tau siulau kaip pigiau ta padaryt, bet jei nenori gali rinktis ir kita kelia. Tavo free energy tera vejo ir saules, na dar ta blumo dezute, bet pats zinai koks ju NK...
rimasD 2010-04-10 10:29
Labai jau trapus atrodo. Kas bus, jei į audrą paklius?
bahuriux 2010-04-10 12:56
Oro
AirDog 2010-04-10 18:50
Apsaugok viešpatie šį portalą nuo bahuriux`o postų, Te ateinie ramybe ir harmonija į mūsų diskusijas. Amen.
Tomcat 2010-05-14 08:37
+1