Vokiečiai bus baudžiami už Wi-Fi naudojimą be slaptažodžio

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

taskaz 2010-05-13 08:10
ot runkeliai
lingus 2010-05-13 08:45
Žinoma savo AP palikti išvis be slaptažodžio nėra protinga, bet kaip tai mažins piratavimą nelabai suprantu. Phase 1 - Steal underpants. Phase 2 - ...? Phase 3 - Profit! Tuo labiau, kad neapibrėžiamas nei slaptažodžio sudėtingumas, nei naudojami protokolai...
Kilgoras Trautas 2010-05-13 11:14
gal ne kiek mažins, bet autorių teisių sargai turės pliusą teismuose. Bet blogybė yra tame, kad Vokietijoje tokiu įstatymu automatiškai uždraudžiami visi nemokami wifi taškai: restoranai, degalinės, viešbučiai, valdiškos institucijos, ligoninės ..... - nesąmonė kažkokia, čia jau žingsnis atgal. O nauda iš tokio įstatymo tikrai nebus didelė, o patogumas nukentės.
lizunas 2010-05-13 11:48
Nemaniau, kad ir Vokietijoje valdžia kyšius ima...
Sarunas 2010-05-13 13:09
Ha! parodykkur neima ;D
Sarunas 2010-05-13 13:11
Irgi skaitant straipsnį iš kart iškilo mintis apie hotspotus. Teks kažką sumąstyt jiem... Kavinėse galima registruotis pas vedėją į duombazę, kad nuo šiol su tokiu ir tokiu mac adresu prileeistų prie interneto ar kažką pan.
rwc 2010-05-13 14:33
Labiausiai nukentės municipaliniai, universitetų, bibliotekų, parkų hotspotai. Studentai, turistai, verslininkai kelyje besitikrinantys paštą. Paprastiems namų spot'ams tai tik tuščias gąsdinimas. Kaip jie įrodys, kad mano WEP nenulaužė koks kaimynas? Kaip įrodys, kad kažkuriuo metu pasikeičiau MAC'ą? Kad mes su kaimynu vienas kito nedangstom? Turiu FON Spot'ą, loguose matau, koks fonero prie manęs jungiasi - bet kas pareigūnams iš šios informacijos?
Kilgoras Trautas 2010-05-13 15:14
Pareigūnams tai pofig, čia tau tektu teisme bandyti pasinaudoti tais logais ar kaimynu . Kaip tą padarytum ir ar tai turėtu kokios nors reikšmes teisme priklauso tik nuo tavo advokato, teisėjo ir medžiagos pateikimo.
Karvė 2010-05-13 18:31
O kaip Fonera?
immortallt 2010-05-13 18:37
Tame ir esme, kad jiems ir nereikia įrodineti čia tau (it prieigos savininkui) reiktu įrodyti, kad tai ne tavo darbas. O tą jau padaryti butu daug sunkiau. O kur nekaltas, kol neirodyta kitaip prezumcija ?
rwc 2010-05-13 18:49
Fonera tai dzin, gi gali užsidėt, kad jungtųsi tik registruoti Foneros ir draugai. O apskritai, tai šitas įstatymas tuščias. Baisus tik vaikučiams, nežinantiems, kas yra IP, MAC, SSID. Gal ir gerai, kad vieną kartą pasibels mentas ir paklaus, ar žinai, kad pas tave nėr apsaugų. Nors aš up principą, kad visi WiFi turėtų limituotą prieigą be apsaugų. Bo piktasis hakeris vis tiek ras kaip gaut internetą - per Tor, prepaid GPRS, prepaid Zebra. Ir, aišku, labai norėdamas nulauš bet kokį AP - viskas priklauso tik nuo motyvacijos, žinių ir turimo laiko. Saugoti skylėtą LAN? Tik ne tokiu būdu. O, beje, pareigūnam darbo tai irgi nepalengvina - jie vis tiek pirmiausia turi surinkti įkalčius, ištirti kompą ir WiFi routerio logus... Arba išgauti naivų prisipažinimą. Visada lengva atsimazint, kad siuntimas vyko, kai miegojau, buvau darbe ar pan. - žodžiu, kažkoks kaimynas nusisnifino mano slaptažodį ir MAC ir jungėsi, kol mano kompas buvo išjungtas. Net keista, kaip latviai Neo atsekė. Jei jis tikras specas, tai tikriausiai mokėjo pasislėpti. Bjaurus įtarimas, kad jie privertė žurnalistę - liudytoją atskleisti šaltinius iš Skype logų ar pan..
Seip 2010-05-13 18:53
1) Wi-fi nera absoliuciai apsaugoti; 2) Istatymas nedraudzia uzdet passworda : "123456","abc123" arba "password" ; http://www.zdnet.com/blog/security/and- ... rd-is/5325 3) Vien ip tai ne irodymas;
Kilgoras Trautas 2010-05-13 19:46
Va, tai teisme ir tektu įrodinėti. O teismų verdiktas savaime aišku priklausys nuo sugebėjimo tai įrodyti ypač kai nėra tokių precedentų.
Seip 2010-05-13 20:27
http://torrentfreak.com/court-rules-tha ... er-090615/ manau bet kas, turintis nors kiek sveiko proto ir ziniu apie interneto rysi prieis prie tokios pacios isvados...
Kilgoras Trautas 2010-05-13 21:27
Visiškai sutinku, bet matai, yra teisėjai kurie nėra IT specialistai ir ta reiktu jiems įrodyti. O kur dar visokie lobistai su stipriais finansais ir įtaka. Be to Italijos ar kitos šalies įstatymai Lietuvoje negalioja ir teismas vargu ar kiek atsižvelgtu. Na nebent būtu kokios nors rekomendacijos iš EU institucijų.
rwc 2010-05-14 14:14
Tuo jiems blogiau. Nes yra gerai susigaudančių advokatų.
Jogundas 2010-05-14 21:23
Įdomu, kiek ilgai filmų, muzikos platintojai laikysis tokios kovingos pozicijos prieš piratus? Ganėtinai akivaizdu, kad piratauja beveik visi, turbūt net ir tie patys policininkai, teisėjai ar megztų drabužių mėgėjai. Mano nuomone, palyginus lengva išeitis būtų keisti pelno modelį - pvz. orientuotis į nišinę auditoriją, kuri ištikimai pirks produktą, galbūt prieš tai jį nupiratavusi/išbandžiusi (kaip kad metalo grupės ar Jonathan Coultron) arba sukurti tokį produktą, kurio piratauti neverta (kaip kad Įsikūnijimas / Avatar). Užbėgdamas už akių kritikai sutinku, kad ne visiems produktams įmanoma sugalvoti naują receptą. Tačiau jei pavyktų, išvengtume situacijos, kai beveik visi žmonės pažeidinėja įstatymus (primena totalitazimą, ar ne?), ir iš to kylančių niekam nereikalingų teismo procesų.
kionig 2010-05-15 00:58
Praktiskai mum nera kitos iseities, gal teisiniu pobudziu mes esti bejegiai, bet manau, visas sitas dalykas kaip tik paskatinis visokius malalietkas pasidometi tais dalykais giliau, va ir ziurek ateityje Lietuva prilygs ruskiu ar kinu hakeriams O megztukas grauz batona ant suoliuko atsisedes ir toliau.
AirDog 2010-10-01 16:30
Teisme apsiginti užteks argumento, kad nėra nenulaužiamų WiFi. Juolab kai nenurodomi saugumo reikalavimai. Žodžiu šnipštas.