Rusijos 5-osios kartos naikintuvas bus "3 kartus pigesnis, nei užsienio analogai" (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

nightex 2010-06-23 11:52
Tai per tuos keturis metus nemazai kas patobulejo ipatyngai medziagu moksle. Galbut tai ir leistu pagaminti pigesni produkta, bet tikrai ne tris arba du su puse karto pigesni kaip sako Putinas. Pats projektas jiems bus pigesnis nes antra kart nereikia ishradineti dviracio.
Arns 2010-06-23 13:03
nepamirš kokios algos mokamos JAV ir Rusijoje, net jei inžinieriai ir konstruktoriai gauna po tiek pat, tai vien pačių žaliavų pristatymas pigesnis. Taip pat sunaudojamos energijos(kad ir elektros) kainos Rusijoje smarkiai skiriasi. Taip pat tai gal ko gero bus ne vien Rusijai skirtas produktas, kaip pvz JAV sukurtas F-22, tai leistu per didesnį gaminių skaičių, atpiginti lėktuvo kainą.
Timas 2010-06-23 13:33
Ne tik laivus ir bepilocius aparatus rusai pirkt pasiruose. Dar ir sarvuociu gamykla IVECO ruosias atidaryt,o elektronika lektuve tai faktas kad bus vakarietiska. http://www.inosmi.ru/army/20100620/160695385.html
enternald 2010-06-23 16:36
Faktas F-22 kaina 150 milijonų $, Sukhoi t-50 100 milijonų projekte ir dar tik prototipai padaryti. F-35 kaina 190 milijonų $. Brangu, bet tikrai ne tris kartus brangiau. Beto turint galvoje, kad f22 jau veikia f 35 tolimesnėje gamybos stadijoje, sukhoi fak-pa, tai kaina gali augti. Pak-fa neabejojama, kad bus galingas kaip f22, bet taip pat reiškia, kad jo išlaikymas bus labai brangus (ko siekiama išvengti f35). Medžiagos sugeriančios radaro impulsus reikalauja nuolatinės priežiuros, tačiau rezultate fak-pa vistiek nepasieks tokio radaro dydžio, kaip raptor.
Soviet 2010-06-23 17:20
galima prisimint ta pati ak.
Nerkus 2010-06-23 21:01
o rusai iki sito lektuvo turejo koki nors "nematoma" lektuva?
AF 2010-06-23 23:33
bus skraidantis klozetas... nes jav'ai visalaik priesaky su privaciu kompaniju technologijomis.
AF 2010-06-23 23:37
tu cia apie koki AK??? kalasha??? kalasho kaip tokio nebuvo. Tebuvo kazkiek patobulintas vokiskas automatas. te neprisiima rusai sau sloves del kokybes daikto, kurio jie nebuvo sukure. aisku, ne kiekvienam suprasti. p.s. beje, jei supranti angliskai (kuo as abejoju) gali pasiziureti apie Rusijos federacija be grimo
Paramotoras 2010-06-24 09:12
Nereikia taip jau ant rusu varyti. Ne viena ir ne du kartu patys amerikosai pripazino kad techniniu lygiu rusu aviacijai nera lygiu, kaip ir su projektavimo bei gamybos kastais. Paziureism aisku glutini modeli bet nemanau akd nors kiek manevringumu ir panasiais dalykais nusileis analogam. Taip pat idomus dalykas apie nematomua tas kad visi stealch lektuvai nesimato tik ant trumpu bangu radaru (kuriuos naudoja nato bei kai kurios salys) taciau paukiausiai matosi ant metriniu bangu radaru kuriu dar ne vienas veikia rusijoj, taip kad nematomumas aktualus tik kariaujantu su kokiais afganais ar iraku kur pasipreisinimas minimalus. Siaip idomus technologinis sprendiams ant nosies tik nesupratau ar tai srautui nukreipti ar matuoti kampa tarp srauto ir judejimo vektoriaus, patobulinti kintamo vektoriaus traukos varikliai. Kad skraydys geriau uz analogus tai faktas o ar bus pranasesnis dar paziuresim. Tiesa paziurekit kaip state, per kiek laiko ir kie kainavo an 225 statyba. Analogu neturinti lektuvas ir po siai dienai.
enternald 2010-06-24 11:33
Ką tu čia nusišneki? Metrinės bangos ir t.t. esmė yra lėktuvo plotas kurį kliudo bangos. F35 ir Sukhoi Pak-fa jis beveik vienodas , o F22 net dar mažesnis. Čia bangos radime gal ir prie ko, bet esmė yra kaip sunkiai surandamas lėktuvas. Antra nematomumas neturi prasmės Irake, ar Afganistane, kur prasta oro gynybos sistema, o tarkim prieš Rusiją , kurios priešlėktuvinės sistemos pastebėtų, bet pavėluotai. Dar pasidomėk kam buvo pradėta Advanced tactical warfighter programa 80-ųjų viduryje, kurios rezultatas po stabdymų ir atnaujinimų buvo F22 - Paremti nematomus bombonešius (B1 ir B2), naikinant SAM žiedą Varšuvos fakto šalyse Europoje, kad po to standartiniai naikintuvai ir bombonešiai pabaigtų savo darbą. B-1 Lancer Irake nebuvo naudingas, užteko ir senų gerų B-52 (kurie beje bus patys seniausi šimtmečio bombonešiai, kai bus pakeisti 2040 metais). Be to JAV A-10 smulkesniems bombardavimams ir paramai irgi tiko.
Nerkus 2010-06-24 11:37
vokiskas mp44 yra tik isoriskai panasus i AK, bet visa kita skiriasi is esmes. Jei apie ginklus supranti pagal paveiksliukus, tai geriau nekalbeti nesamoniu.
AF 2010-06-24 12:18
ka tik paskaiciavau is kiek ginklu esu saudes gyvenime. priskaiciavau: 2pistoletai (makarovas, colt m11a modifikacija lygtais nebepamenu jau kokia tiksliai), 3 kulkosvaidziai (rpk, mg3, fn mag), 1 automatinis sautuvas (AKM), 1 automatinis karabinas (svediskas AK4), 1 granasvaidis (senukas rpg2 - silpnokas, labiau lengvai sarvuotai), 1povamzdinis granatsvaidis GP25, 1 stambaus kalibro kulkosvaidis kpvt ant btr'o 60PB 1 minosvaidis 120 mm bulgariskas ar rusiskas nepamenu tiksliai... nei vieno amerikonisko automato, kulk. m16, m14 ar m60('kiaules') nesu isbandes. ygtais visus prisiminiau nepanasu, kad buciau is tu, kurie apie ginklus gali spresti tik is paveiksliuku
Nerkus 2010-06-24 13:05
na taip, sutinku, kad tikrai ne is paveiksliuku turi susidares nuomone. Atsiprasau, kad per grubiai issireiskiau, bet as vistiek nesutinku, kad AK yra nukopijuotas mp44:) jie yra kitokie sautuvai. Gali buti, kad kalasnikovas remesi mp44 kurdamas savo sautuva.
gabus 2010-06-24 13:26
Reikalas tas, kad AK-47 kūrimas greičiausiai buvo patikėtas ne tik kelias klases baigusiam tankistui Michailui Kalašnikovui, bet ir iš Vokietijos "importuotam", STG-44 kūrėjui Hugo Schmeisseriui.
prowler 2010-06-24 20:03
Koki tech.parametra turi minty konkreciai?Nebent aeridinamikos idirbis pas rusus didesnis.Avionika atsilieka penkmeciu,varikliai irgi pransumu pasigirt negali. AN-225''MRIJA''tai tik perdarytas AN-124''RUSLAN''skirta labai konkreciam tikslui-skraidinti ''BURAN'',visas jo isskirtinumas nebent jo dydis.
Soviet 2010-06-24 22:44
"kazkiek", nejuokink. As noriu pasakyt, kad ak gamyba ne daug apseina ane? konstrukcija paprasta, per pora valandu ismoksta surinkinet - isrinkinet, jei nukris i purva, nereikes atsisest ir valyt vamzdzio, kad jis saudytu. Nu zodziu, temos nevystysiu, tas pats ir su visa rusu technika, ta ir norejau pasakyt.
keine_lust 2010-06-25 03:15
makarovas as irgi is jo saudziau 5 kalsej
Ervinas 2010-06-25 10:59
Straipsnis apie rusų penktos kartos naikintuvą, komentarai ginčijasi kas daugiau iš ginklo šaudę. Na nepykit, bet komentatoriai tai kaip iš medžio iškritę.
AF 2010-06-25 12:12
as apie esme. manau rusijos federacija yra prievartine valstybe. kaip ir sovietu sajunga buvo RF yra tautu kalejimas. niekas ypatingai nenori normaliai pagerbti mazesniu tautu, o ju rusijoje daug. rusijos federacija yra valdoma demokratija. kiek ten tos demokratijos... kruopelyte ir ta trypiama... karoce govoria, mano nuomone remiasi poziuriu, kad sistema kuri prievartine save kilme ir esybe negali buti efektyvi ir kokybiska ir tas dalykas matosi visose srityse. vienadieniai rusijos dominavimai yra vienadieniai. pats medvedjevas buvo susitikes su obama del technologiju isisavinmo. ar reikia dar kokio nors oficialesnio patvirtinimo is paciu rusu, kad rusai silpni ir atsilieka. aisku galit sneket, kad ten koks tankas buvo pranasesnis uz amerikietiska koki nors analoga ir pan. ir pan. BET mano isivaizdavimu, tai tera vienetiniai atvejai ir zmogus is esmes yra kurybingesnis ir produktyvesnis, kai jis yra laisvas ir nesuvarzytas. todel istorijoje nepastebeta tendenciju valstybese su policine prievartos sistema, kad zmogus gali nuolat kurti kazka isties veiksmingo visose srityse kryptingai kol rusija bus tokia kokia ji yra siandien jokios kokybes nelauk. na nebent tu paciu kalashu, MPistoletu ir dar kakokiu panasiu dalykeliu - zodziu, konvencines ginkluotes menkniekiu
Soviet 2010-06-27 21:04
Tai jeigu tu sakai, kad Rusijoj ta pati situacija kaip ir ss laikais, tai kodel CCCP su su ta kuryba viskas norm buvo?