„General Motors“ planas – 40 tūkst. elektromobilių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

technologas 2010-07-06 12:48
Aš ir sakau. Atvažiuoji pas mane, numeti nudrožtą akumuliatorių ir reikalauji naujo. Tada paaiškinu, kad per dieną čia šimtai tokių Nerkashių ir visi nori naujų akumų. Rezultate gauni ne visai naują, su kuriuo galėsi nuvažiuoti kokius 10km. Gudriau ir nesugalvosi.
dzo 2010-07-06 16:36
Na atominis kuras ir nera jau toks ekologiskas. Ir isgaut jam reikia labai daug rudos perdirbt
Evaldas 2010-07-06 17:10
Na as tik pridejau, neminejau ekologijos ; )
SarS 2010-07-07 10:59
O naftos ir dujų išgavimo platformos, jų perdirbimo įmonės kiek energijos išnaudoja? atominės elektrinės yra gerikai ekologiškesnės dėl išmetamųjų dujų, na o dėl radioaktyvių atliekų, tai tik laiko klausimas, kada sugebėsim jas perdirbti. Reik po truputi pradėt elektromobilius, taip investuojant į šį sektoriu, o pasekoje, bus ir talpesni akumuliatoriai, bus naudojama mažiau energijos juos pagaminti ir perdirbti bei nebeliks ten integruotų vidaus variklių (tai tikrai netolima ateitis - 10-15 metų). Dėl Prius gamybos neekologiškumo, taip irgi girdėjau ne kartą, tačiau, tai yra tik todėl, kad skirtingas dalis gamina skirtingose planetos vietose, o tai yra tik todėl, kad dar neišvystyta ši elektramobilių pramonė. Greičiau investuosim pirkdami, greičiau vystysis, ko pasekoje bus pigesnės, ekologiškesnės, važiuos toliau ir gamyba vyks lokaliose vietose. O kas liečia būtent šį automobilį. Skaitinėjausi daugiau, mačiau konceptus, tad jis prieš tai atrodė daug geriau, žinoma šis palyginus su prius tikras gražuolis (matyt elektromobiliam lemta būti negražiem)
technologas 2010-07-07 13:10
O į ką galvoji jas perdirbti? Kol kas nieko geriau už saugojimą ilgus tūkstantmečius nesugalvota. Pati atominė elektrinė palyginus ekologiška, bet jos kuro gavybos procesas nelabai, uranas radioaktyvus, norint naudoti jį kurui reikia statyti milžiniškas brangiai kainujančias urano sodrinimo gamyklas, o kur dar pačios elektrinės sudėtinga, brangi ir gamtai kenksminga statyba. Kadangi elektrinė sudėtinga sulig kiekviena papildoma dalimi didėja incidentų pavojus, todėl ir girdim apie tuos incidentus. Kol kas praktiškai visa ekonomika ant naftos laikosi.