Kinija gamins autobusus, po kuriais gali pravažiuoti automobiliai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bypasser 2010-08-03 11:27
Jeigu automobilis po autobusu, kaip autobusui kur nors pasukti?
Gregas 2010-08-03 11:42
Bypasser >> Sukti ir viskas, su lyg garsu "trekšt" bus ir posūkis sėkmingai atliktas ir prisidėta prie Kinijos demografinės problemos sprendimo .
punktyras 2010-08-03 12:00
Įdomus projektas. Ir video gražus ir nuodugnus pasakojimas patiko Motociklininkai gąsdins važinėdami greitai tokiais mobiliais tuneliais. Šiaip racionaliau būtų naudoti automatinį vairavimą, ypač „apžergiant“ dydžio apribojimo rėmus ir vairuojant prie elektros papildymo stotelės.
gymka 2010-08-03 12:03
vat man irgi kilo klausimas kaip toks aparatas galetu manevruot:) juk jis turetu vaziuot taip kaip traukinys, beveik tiesia linija, o tradiciniu autobusu marsrutai tai tikrai netoki.
Webbus 2010-08-03 12:10
Paziurekit i video. Jis juk nera toks vientisas kad negaletu suktis. Yra kelios dalys kurios kaip pas mus ilguosiuose autobusuose - tokiom ale gumom sujungti Aisku, ten ne tokios senos ir nutriususios gumos bus o kitokia pasukimo sistema, bet pasukt jis tikrai normaliai turetu. Tik vat man irgi uzkliuvo tai kad jei po autobusu yra automobilis kuris nori vaziuoti tiesiai, o pats autobusas suka i tarkim desine? Nors irgi galima siek tiek spresti is video. Kai prie sankryzos privaziuoja autobusas, visas masinu srautas sustabdomas, o autobusas vaziuoja toliau ir suka kur jam reikia. Tik ar nebus pernelyg gaistamas laikas laukiant kol tie autobusai pasuks?
vyckas 2010-08-03 12:15
O kam ta automobiliu srauta stabdyt. Jei automobiliui reik vaziuot tiesiai, jis palauks kol autobusas pravaziuos pro ji ir pasuks, ir nuvaziuos tiesiai. Arba pasuks kartu su autobusu jei nores. Nesuprantu iskur jus tokiu problemu randat
nondescript 2010-08-03 12:20
sauniai sugalvojo. kur tiesus marsrutas, tokia priemone tikrai pasiteisintu ir daug pigiau uz metro
Indigo89 2010-08-03 12:20
Ne nu jus tai genijai... Tikriausiai net video nepaziuretoj. Niekur jam nereikia manevruoti, jis ant begiu vaziuoja. Kai reikia pasukt sankryzoj ten parodyta, kad visos masinos laukia, kol jis pasuks, bet neabejoju kad bus priimtas geresnis sprendimas - autobusas tiesiog sustos prie sankryzos ir palauks, kol galss vaziuoti kartu su kitomis masinomis. Nors gal neleis to daryti del to, kad po autobuso vidum autombiliui butu sunku isvairuoti. Sprendimas labai eras, tikrai laiko maziau bus sugaista negu autobusu laukiant kol prasivilks.
playtne 2010-08-03 12:34
perziurekit atydziau video ten matosi begiai o kai daromas posukis visi auto sustabdomi cia kaip rusijoj ar latvijoj elektryckos kad jos turi pirmenybe taip kad ... tas pats tik maziau laidu plius kai vaziuoja tiesiai nereikia praleisti jo o tiesiog pralysti pro apacia
immortallt 2010-08-03 12:45
Sprendimas paprastas, toj vietoj juosta palikti tik sukimui i kuria nors puse arba tik tiesiai. Tada visi bus priversti vaziuoti i viena puse. O ten gatveles tikrai nera 2 juostu.
Tarkvinijus Išdidusis 2010-08-03 12:49
O, visai neblogą sprendimą surado dėl autobusų. Matomai Kinijoje didžiulė problema buvo dėl eismo kamščių - tai ir nusprendė pagerinti sąlygas. Spėju bus kažkas panašaus į tuos traukinius, važinėjančius JAV palei dangoraižius ant tiltų. Pažiūrėsim, pamatysim.
T 2010-08-03 13:11
Ilgiau pagalvojus manau kokie pakabinami vagonai butu geriau.
ligonis 2010-08-03 13:52
del ju nemanevringumo ir dydzio jie butu naudojami tik ilgiems marsrutams, nes kitaip butu tikra savizudybe i miesta su automobiliu isvaziuot. visi autobusai trumpiem marsrutam(kurie labiausiai ir stabdo eisma mieste) isliktu. ko pasekoje turi vis dar neispresta problema + issigimusi "autobusa" kuris niekam tikes mieste
nondescript 2010-08-03 14:01
bet ju visos infrastrukturos irengimas kainuotu zymiai brangiau, palyginimui apytiksles kainos: metro 10km linija - 1mlrd lt tramvajaus, pakabinamu vagonu 10km linija - 400mln lt sito irengimo kainos nezinau, bet speju, kad ji butu zymiai pigesne, del to, kad nereiktu "ardyti" gatves, o begiai butu jos salikeleje ir pasikartosiu, manau sitas autobusas bus skirtas tiesiai linijai, o ne sukinetis vingiutom miesto gatvelem. vazinetu panasiu marsrutu, kaip nuo Vilniaus stoties iki Santariskiu
zet 2010-08-03 14:26
ateis laikas ir pamatysime
Linas000 2010-08-03 16:29
o klasikinis autobusas po tokiu reikalu pralisti gales? Nes mieste buna dar ir turistiniu autobusu. Dar pagalvojau, kad keleiviai jausis pakileti, kai jie judes per kamsti, o mazytes masinytes po jais vis stoves vietoj
Timas 2010-08-03 17:01
[quote="Linas000"]o klasikinis autobusas po tokiu reikalu pralisti gales? Nes mieste buna dar ir turistiniu autobusu. Negales,juk straipsnyj parasyta, kad gales pravaziuot transporto priemones neaukstesnes kaip 2 metrai.
Simkus 2010-08-03 17:05
kamščių problemos nepanaikinsime tol kol nebus pakankamai gerai išvystita infrastruktūra ir viešasis transportas, o su dabartiniu miestų planavimu ir statymu tai yra neįmanoma
immortallt 2010-08-03 17:16
Jus pamirstate apie kuria sali kalbama... Ten jei i viena puse tik 3 juostos - tai siaura gatvele. Taip pat pamirstate kokie ten atstumai eina... Ten 1h keliones iki darbo ar mokyklos - gan netoli skaitos. Is kur zinau ? Turejau bendrakursiu is Kinijos, tevas ten buvo ir bendrakurse buvo mokytis.
Jobke 2010-08-12 11:56
Kazkokia pieva. Kaip pasisukti sitam autobusi? Tipo teks vaziuoti tiesiai.