Greitieji traukiniai po 10 metų skris beore erdve (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Monteiro 2010-08-12 17:45
Man panaši idėja galvoje sukosi jau keletą metų, kad vakuuminiame tunelyje siuntinėti apibrėžto dydžio siuntinius tarp Tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos. Tik strigo mintis kaip tas siuntinys turėtų judėti, net nepagalvojau, kad paprasčiausiais maglevinis traukinukas gali tai padaryti
dalgis 2010-08-12 18:28
As nemanau, kad 1000 km/h butu riba tokiems traukiniams, nes is esmes vakume ir ant magnetiniu pagalviu greitis gali buti neribotas ir priklausantis tik nuo traukinio ar tu magnetiniu pagalviu galios, o isnaudota energija 100 km butu ta pati skrendant 10 km/h ar 10000 km/h greiciu, nes pvz dabar optimalios kuro sanaudos transporto priklauso nuo aerodinaminiu savybiu, arba kitaip tariant trinties taigi apjuosus zemes rutuli tokiu tuneliu ir paleidus traukini, per kelis metus jis galetu isibeget iki artimo sviesos greicio ir turetumem pirmaja pasaulyje laiko masina, arba tiksliau laiko traukini Traukini i ateiti
kionig 2010-08-12 18:29
O pagalvojai kaip reikes tuneli pastatyti ir kokiu galingumo vakuuminiu siurbliu, kurie atsiurbtu milziniskus oro kiekius. O kas bus jei bus vakuumas pazeistas ? Svajok ir toliau. Beje, sita svajone gana jau seniai pletojoma. Lyg tai amerikieciu transatlantinis povandeninis traukinys lygiai tai pat vakuuminiame tunelyje. Tas transatlantinis tunelis jungtu NY su Londonu. Taip pat neispresta tokiu greiciu problema su zmonemis, kadangi labai nemazos perkrovos butu. Na ziuresim kaip kinai kazka padarys.
MiSiPe 2010-08-12 18:58
Nežinau. Manau viskas kainuos beprotiškus pinigus, nes visi tie vakumai... Jau net aviacija pigiau išeitų . Šiaip maglev'as, mano nuomone, labai gera ir plėtotina idėja, tačiau tas vakumas tai labai sudėtingai atrodo. Juolab nedideliuose atstumuose tokie greičiai nereikalingi, o didesniuose niekas neaplenks aviacijos. O gal sugalvos ką nors genialaus???
Simkus 2010-08-12 19:10
Kinijoj dideli atsumai, salyginai pigi ir kvalifikuota darbo jega ir dar resursų i valias o dar nepamirškim komunizmo tai svarbiausias punktas O lektuvai labai daug energijos sunaudoja, kad išliktų ore, iš tunelio išsiurpsi vienakart ora ir dešimt metų gali lakstyt >1000 km/h
immortallt 2010-08-12 20:16
Aviacija brangu ir neefektyvu. Jiems trukdo orai, ilipimas i lektuva uztrunka, krovinius gabenti ypatingai brangu lektuvu. Tad traukinys vakuume tikrai efektyvu. Del perkrovu, nu nebutina spausti max greiciu... 100km/h greiti pasieki per 10s, ir taip kas 10s didini greiti 100km/h. po beveik 2min bus 1000km/h greitis.
i74s 2010-08-12 21:23
pokst ir zemes drebejimas, arba kokia tai nuosliauza, pasekemes lekiant 1000KM/H ?
feed73 2010-08-12 21:34
Kažkaip užkliuvo kelios straipsnio vietos: rašoma apie požeminius tunelius, o nuotraukose įdėti antžeminiai. Dar nesutikčiau kad "Maglev" traukiniai važiuoja praktiškai be garso, na taip kol jie važiuoja lėtai - jokio garso, bet kai skrieja 500 km/h greičiu - šniokščia gan garsiai (aišku gyvai matyt neteko, tik "Youtube" paspoksot ir pasvajot kaip būtų smagu ir Lietuvoj tokį turėt)
dalgis 2010-08-12 21:38
ne ka didesnes nei lekiant 300 km/h Japonijoje, kur zemes drebejimai yra kasdienybe traukiniai laksto 600 km/h greiciu
Simkus 2010-08-12 22:42
Didžioji dalis šniokštimo dėl oro pasipriešinimo
dzo 2010-08-12 23:10
na tam transatlantiniam traukinio projekte tai traukinys varo is ny i paryziu 5000 myliu per h greiciu. viskam viena valanta. greitejant 100km/h per 10 sekundziu prirektu greitet 7.5 minuciu! abejoju ar zmogus islaikytu toki greitejima toki laiko tarpa... tam filme ten berods greitejimui ir stabdymui skiria po 20 min (trecdali laiko) http://www.youtube.com/watch?v=frYWTrEfPRs
dzo 2010-08-12 23:13
p.s. greitet reiktu ne 7.5 min, o visas 12min. kazin ar butu visgi smagu toki laiko tarpa but prilipus prie kedes
Kopust 2010-08-12 23:38
Įtaisys labai minkštas kėdes, ir bus vienodai tu prilipęs ar neprilipęs
Linas000 2010-08-13 01:40
30km atstuma vaziuoja 500km/h greiciu? per 1/100h laiko dali nulekia 5km. tai 30km nulekt reiks 6-iu simtuju valandos, t.y 1h/100 *6 ~ 3,6 minutes.
Tukas 2010-08-13 01:46
Na tiesą sakant 100km/h per 10 s. nėra baisiai greitai, vien geros amortizacijos, sėdynėse, pagalba žmogus nė nejaustų, kad greitėja.
Ins0da 2010-08-13 10:04
100km/h per 10s yra nieko vertos apkrovos, tas pats kas su vaz2107 spaust iki dugno
syberex 2010-08-13 11:32
Kaip zmones i tokius traukinius ilips? Traukinys tai vakuuminiame tunelyje, o kad patekti i tokio traukinio vidu reikia ir tuneli kirsti. Be issivakuumavimo cia tikriausiai neapsieis . O kaip avarijos atveju, jei lieka gyvu zmoniu o traukinio korpusas pazeistas? Aplink tai vakuumas, situacija panasi kaip kosminej stoty, kuo kvepuot ? Vienas geras privalumas - tokie traukiniai vazinetu be garso, nes aplink vakuumas, o garso bangos vakuume nesklinda.
vyckas 2010-08-13 12:19
Uzteks paprasciauso sliuzo ir keleiviai galesi lengvai ilipti. Greiciausiai visa trasa bus padalinta i sekcijas ir nelaimes atveju uzteks tik ishermetizuot ta kurioje ivyko avarija. O ir tas vakuumas neaisku kokio lygio bus, greiciausiai keliolika kartu praretintas oras, o tai toli grazu ne kosmosas Privalumai visu pirma greitis ir gal energijos sanaudos, ir tik tada tylus vaziavimas
Simkus 2010-08-13 12:28
Panšiai kaip kosmonautai į kosmosą
immortallt 2010-08-13 12:32
100km/h per 10s paemiau siaip is lempos, nes tai pasiekti gali bet kokia lewa masina. Tokio pagreitejimo metu gali net stoveti. Va jei per 10s pagreitejama po 200km/h tada jau tikrai reiktu sedeti. O del isedimo, na zinok kosmose irgi ishermetizuoja visa kosmosa, kad issilapinti kosmineje stotyje... i74s, o tu vaziuok masina ant 50km/h pajuriu kur nors indonezijoje, ir pareina cunamis, ka darai ? Arba ta pati nuosliauza.... Durnas klausimas, kuriam tereikia saugumo protokolu. Gi jei ten ateina nuosliauza, atitinkamai elgsis ir traukinys - trauksis, arba varys dar labiau i prieki.