Ateityje vėl bus naudojami dvitakčiai varikliai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evaldas 2010-09-20 18:24
Visai idomiai skamba.. dar idomiau butu pamatyt kaip dirbs : )
Mikas 2010-09-20 19:02
Visai ji nepamiršta, visi šiuolaikiniai motoroleriai naudoja tokius varikliukus! Turėjau tokį motorolerį su 50cc varikliuku, važiuodavo iki 70kmh, o pagreitis irgi nerealus. Šiaip tokį variklį gerai patiuningavus galima išspausti ir iki 140, bet čia jau ant ribos...
bahuriux 2010-09-20 19:17
Straipsnis isverstas, kaip su google translate, vietoj voztuvu turi buti stumokliai bet nevisur, tik ten kur kalbama apie dalis cilindro viduje. Tikrai nesiruosiu siulyti kur turi buti pakeisti tie zodziai. O siaip dvitakciai yra ypatingai trumpaamziai gal net 5-10 kartu trumpiau gyvena ir tie 15% kuro sanaudu gali kainuoti brangiau ekspluatuojant automobili. Kodel netiria/netobulina tokiu tecnlogiju, kaip pvz elekromobilis+strilingo variklis+generatorius+ultrakapas ir netgi galbut visai be brangios baterijos. O gal nebeis akcizo surinkti is betkokio dujinio, ar skysto kuro, kuris tik dega?
punktyras 2010-09-20 19:35
Taigi, dvitakčių variklių NK yra dvigubai didesnis, nei keturtakčių. O įdomu, jų blerbimas irgi bus toks, kaip dabartinių dvitakčių variklių? Gal tokius dės į generatorius, kurie gamins elektrą ir elektromobiliai galės krautis. Įdomi idėja, nors aišku, pats degimas nėra geriausias būdas gauti energija. Primygtinai rekomenduoju pasisamdyti kalbos redaktorių. Juk iš Jūsų tinklalapio tekstai dažnai keliauja ir į kitus portalus ir žemiau pateikti vertalai plinta. viski komponentai kontroliuojami jų pagalba -> jie kontroliuoja visus komponentus Jo pagalba slėgis yra sukuriamas toks -> Juo sukuriamas toks slėgis turbokompresoriai jau kuris laikas naudojami -> turbokompresoriai jau seniai naudojami Smulkmena, bet visgi: 23.5mln. -> 23,5 mln. 18mln. -> 18 mln. 208mln. -> 208 mln.
kazle 2010-09-20 21:36
Su 50cc tiniunguotu varikliu iki 140km/h? Pats turiu motoroleri ir da tiniunguotas variklis tai iki 90km/h tai labai gerai o iki 140km'h net ir 70cc tiniunguoti varikliai nepasieke.
mobilunkas 2010-09-20 22:49
idomiai gaunasi, NK dvigubai didesnis kai ismetama iki trecdalio nesudegusio kuro . tai kai sudegs ir tas trecdalis kuro kompiuterio pagalba tai koks NK bus? apie 70 proc?
bahuriux 2010-09-20 23:06
VDV didziausias teorinis nk yra ~42%
punktyras 2010-09-20 23:36
=25%, o dvitakčių - 50%.
Paramotoras 2010-09-21 02:46
nemaciau tokio katastrofishkai isversto straipsnio. verte kazkokis veikėjas kuris neturi zlio supratimo apie vidaus degimo varikli ir jo veikima. ziaurus straipsnis apie patenata pakelta nuo lentynos. taip ir zusta geros idejo. Labai liudna ;(
Vytax 2010-09-21 07:54
O papildomo tepimo per kurą šitiems dvitakčiams nereikės? Nes dabar ūkyje visiems motorams kurie dvitakčiai, reikia pilamą benziną sumaišyti su specialiu tepalu. Įskaitant benzininius pjūklus, strimerius ir pan. Jei to nepadarysi, tai tas variklis greitai nusibaigs.
AirDog 2010-09-21 10:29
bahuriux 2010-09-21 10:34
keturtakciu teorinis 42%, praktinis 25-30% nk dvitakciu irgi panasus teorinis, bet del du kartus mazesnes vidines trinties, del to kad dvitaktis ta pati darba gali atlikti su puse darbinio turio, nk gali buti apie 30-35%. Net negalvokit apie kazkokius revoliucinius 50%, nes dalis nesudegusio kuro ir daug nesunaudotos silumos, ismetama per glusa. Va del tepimo ir man iskilo klausimu, jei tepimas butu issprestas panasiai, kaip keturtaktyje variklyje tada gerai.
AirDog 2010-09-21 10:43
Karteris, degaus mišinio padavimui čia nenaudojamas, o cilindrai nesudaro jame slėgio skirtumo kadangi jie vienas kito sukuriamą slėgi ir vakuumą kompensuoja, nes juda pačia kryptimi. Vadinasi, alkūninis velenas ir kiti mazgai esantys karteryje bus tepami kaip keturtakčiame variklyje, o tai reiškia, kad į kurą nereikės pilti tepalo.
bronius 2010-09-21 11:33
As jau noriu tokio variklio savo masinoj
kionig 2010-09-21 13:34
Nesu mechanikas ir masinistas, bet teko matyt, zinoma per tv, vokieciu Porche gamybos linija. Tai kazkurioje Porsche serijoje naudojami tokie varikliai, na ne V tipo, bet isdestyti kaip toje nuotraukoje horizontaliai. Tai duoda porche lenktyniams automobiliams ten 911 GT serijos ar kitiems stabiluma, kadangi variklis yra gale ir labai zemai imontuotas.
AirDog 2010-09-21 14:09
Taip, kaip ir šie, Porsche varikliai opoziciniai, t.y. cilindrai išdėstyti vienas prieš kitą(opoziciškai). Bet šie varikliai yra dvitakčiai, o porsche - keturtakčiai. Dar vienas esminis skirtumas - straipsnyje minėto variklio šakniniai cilindrai juda ta pačia kryptimi, o keturtakčiuose varikliuose - priešinga, kad kompensuoti inercines jėgas sukeliančias vibraciją. Šiame gi variklyje, vibraciją kompensuoja periferiniai stūmokliai kurie juda priešinga kryptimis nei šakniniai. Opoziciniai varikliai naudojami BMW motocikluose, rusiškuose motocikluose Dnepr ir Ural, dažnai tokie varikliai naudojami ir aviacioje, nes opoziciniuose varikliuose mažiau vibracijų, o oru aušinamuose modeliuose į šonus išsikišę cilindrai gauna tiesioginį oro srautą ir gerą aušinimą.
Nerijux 2010-09-21 17:28
O taip pat opozicinius Boxer firmos naudoja Subaru bei Alfa Romeo 145/146 95'-96' metų. Pats turiu tokia alfutę- dirba ant didelių apsukų (~3000-4000), 1,7i variklis ryja mieste apie 10-12 litrų ir yra 95 kW. Kažkaip netikiu, kad dvitaktis bus ekonomiškesnis...
enternald 2010-09-21 17:40
Dvitakčiai benzininiai varikliai nėra naudingi, bet turi didelį galia/svoris koeficientą. Dyzeliai, kurie būtų skirti automobiliui (dvitakčiai) menkai skirtusi nuo keturtakčių savo nk. Kitavertus dideli dvitakčiai dyzeliai naudojami laivuose, pramonėje. Maksimalus nk pasiektas laivo variklio buvo 60% (realiai tai jaučiasi nes perdavimo mechanizmai laive efektyvesni nei plentu vaziuojant, kas kaip dažnai neatsižvelgiama lyginant dyzelius-benzininius variklius). Bet reikia nepamiršti, kad į tokį dyzelinį variklį prinaloma pumpuoti ne tik dyzelį per purkštukus ar sūkurines kameras, bet ir orą. Be to tokiam nk gauti naudojamas papildomas aušinimas. Dėl stirlingo variklio: trys trūkumai: maža galia/svoris vertė (mažas galios tankis, bet tinka lokomotyvuose ir laivuose), reikia labai šilumai laidžių medžiagų (varis pvz.), reikia šiluminiam poveikiui atsparių lydinių (kaip ir dujų ar reaktyvinei turbinai), negalima pasinaudota atmosfera kaip pirminiu aušintuvu, bet kitavertus lengvai panudojama šiluma antram darbui (tarkim elektros gamyba ir šildymas). Stirlingo variklis bent kolkas nelabai tinkamas lengvąjam transportui, bet elektrinėse ir laivuose jam reiktų skirti dėmesio. Dar vienas trūkumas jis tinkamas vienodu greičiu veikti, bet ne bėgėtis ir stabdyti. Bet praktiškai visi naujos kartos neatominiai povandeniniai laivai (naudoja Vokietija, Švedija, Japonija) turi stirlingo variklius, dėl mažo tepimo poreikio, ilgo tarnavimo laiko ir galimybės veikti be oro iš sukauptos šilumos.