„Apple“ ir „Google“ - greičiausiai augantys prekiniai ženklai 2010 metais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

creator 2010-09-21 13:50
Nesenai mačiau "BrandZ" išleistą 2010 metų ataskaitą, kurioje pateiktas šimtas brangiausių pasaulio prekinių ženklų. Tai ten pirmoj vietoj puikuojasi Google.. Hm.. tai kuriais šaltiniais dabar tikėti?
AirDog 2010-09-21 14:44
BrandZ reikšmes milijonais yra gerokai didesnės, tad manau jog jų informacija yra šviežesnė, nors abu šaltiniai nurodo 2010 metus. Interbrand - http://www.brandwizard.com/Best_Global_ ... Poster.pdf Brandz - http://c1547732.cdn.cloudfiles.rackspac ... 0_2010.pdf
Vytax 2010-09-21 15:45
Viskas priklauso tik nuo skaičiavimo metodikos. Pvz.: Jei skaičiuosime tik prekinio ženklo žinomumą gausime vieną statistiką. Jei vertinsime dar ir vartotojų pasitikėjimą tuo prekiniu ženklu, tai gausime visiškai kitą statistiką.
AirDog 2010-09-21 23:06
Tiek viename skaičiavime tiek kitame figuruoja valdomas turtas milijonais dolerių ir jo augimas per tam tikrą laikotarpį. Apie jokį žinomumą ar populiarumą čia nekalbama. Viskas išreiškiama $ išraiška.
Vytax 2010-09-22 10:24
Čia būtent valdomas turtas ir įmonių finansiniai rodikliai nefigūruoja. Jeigu taip būtų, tai visuose šituose reitinguose pirmoje vietoje užtikrintai pirmoje vietoje būtų „Exxon Mobil“, po to galbūt „Petrochina“ ar „Gazprom“. Vienu žodžiu pirmose vietose išsidėliotų mažai eiliniams žmonėms žinomos naftos ir dujų kompanijos, po to Kinijos bankai ir visokie fondai. Nes pačios brangiausios ir didžiausios įmonės ne visada turi pačius stipriausius prekinius vardus. O šituose tyrimuose yra lyginama prekinio ženklo įtaka prekybai. Paprastai tariant visi visame pasaulyje žino kas yra CocaCola ir kas tai per gėrimas. Net jei ji ir nutrauktų šio gėrimo reklamą, žmonės nepamirštų ir pirktų vistiek šį gėrimą bent 30 metų į priekį.