Elektromobilį norėtų gaminti ir lenkai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Bam 2010-10-18 16:16
Nu skaiciuojam. Masina 24k lt. Turi pirkt tik nauja, nes sena nusipirkes turesii keist akumus, kur ir yra didziausia kaina. 4.4lt 100km.. Nusipirkus koki peguet 2006 dyzeliuka vaziuosi uz panasia kaina, tik nereikes medziot kur cia galima "pasikraut". Ka turime? Ogi nepraktiska kibira kuris kainuoja kosminius pinigus! Jau geriau nusipirkti liaudies masina vw passat'a dyzeliuka, ir turet padoria ir praktiska masina. Jai bent sugedus paskolos nereikes imti ant remonto..
nazijew 2010-10-18 16:33
elektromasinoi judanciu daliu koki 30kartu maziau, tuo paciu ir remonto ir islaikymo kastai zymiai mazesni, jei kam ir teks imt paskola, tai pasatui kai teks keisti koki kuro siurbli pvz... nors seip nekreipiant demesio y tai ka parasiau, tai sita konkreti masina yra grynas urodas, niekas jos nepirks...
blizzard 2010-10-18 16:49
yra kažkoks ralis kurio metu turi nuvažiuot kuo tolimesnį atstumą. Tai lietuvių komanda su dyzeliniu auto dabar nepamenu bet atrodo fiat panda( galiu klysti) chipintas variklis ten buvo aišku viduriai išimti visi kad mažiau svorio būtų ir t.t. tai 100km suvartojo kažkur 3 litrus dyzelio čia didelis rezultatas.. į 5 litrus gali tilpt pasatas gamyklinis tvarkingas.. dalys sveriamos kas blogai? šitas kibiras man būtų priimtinas jeigu jis važiuotų, o nesivilktų. 45km/h toks vaizdas kad motorolerio variklį įdės į 350kg svorio mašiną, kas iš jos bus? dviratininkas aplenkt galės.. Na žinoma tai miesto automobilis, bet net ir mieste reikia iš vietos pajudėt greičiau. Kaip tokio svorio auto galėtų būti ir galingesnis, dinamiškesnis iš kart būtų patrauklesnis akiai. Platesnius ratus uždėjus tai ir užmiestyje būtų smagu važiuot jeigu jis kiek nors smarvės turėtų. Beje kalbant apie ratus, įdomu kiek daugiau energijos išnaudoja tokie elektromobiliai, žinau kad kai kuriems automobiliams uždėjus 16 ar 17 dydžio ratus kuro sąnaudos padidėt gali iki 2 litrų 100km.. čia gana didelis energijos praradimas, jeigu dyzelis telpa į 5 litrus trasoje tai 2 litrai papildomai jau beveik 50% kuro sąnaudų padidėjimas.. kažin kaip elektromobiliai reaguoja į svorio santykį.. Gerai tai kad kaina dar nėra tokia didelė, vis artėjam prie mažų kainų. Gal po 10 metų jau normalus auto pakankamai galingas ir didelis bus prieinamas už tokią kainą. ko gero ir tas galingumas įeina į kainą, aš asmeniškai tikėjausi kad jo kaina bus 35000+
blizzard 2010-10-18 17:04
Va kol kas man atrodo šis modelis priimtiniausias iš visų elektromobilių žinoma kaina mums lietuviams vis dar kandžiojasi, nors imant lizingu visai normali, pvz audi a6 kokių 2005 metų nauja kainuoja apie 100 000 lt http://www.teslamotors.com/roadster galios per akis ribotuvas įdėtas tai auto važiuoja daugiausia 200km/h ir tai pilnai užtenka tokio greičio, jei ne gali bandyt nuimt ribotuvą ir tada jau skrist.. iki 100km/h per 3,7 sekundės tikrai patrauklu, man rodos su tokiu rodikliu mes jau įžengiam į sportinių automobilių tokių kaip ferrari zoną. Visas auto rankų darbo, kaip jau kažkas minėjo besisukančių dalių mažiau, todėl problemų turėtų būti mažiau. Ko nežinom, tai kaip visos elektroninės dalys reaguos į šalčius ir visokias oksidacijas mūsų sąlygom. Rūdys?, bet ko gero auto plastmasinis, jeigu tokius rezultatus pasiekia 3,7 sekundės čia jau ne grybą pjaut.. Kas būna jeigu auto pravažiuoja per gilesnę balą, nemanau kad pagrindinė variklio dalis stovi kažkur aukštai, vien dėl stabilumo. Auto dvivietis, nors man užtektų, bet kas turi šeimą reikėtų jų kitą modelį pažiūrėti. http://www.teslamotors.com/models (ten kur reserve yra kaina, bet įtariu čia tik pradinis įnašas, negali būti kad auto kainuos tik apie 100 000lt) Kas man labiausia nepatinka, nėra mechaninės dėžės čia ko gero visuose elektromobiliuose.
Jomajo 2010-10-18 17:05
negaliu ziuret kai boba sededama uz X5 vairo bando parkuoptis prie maximos, kai vaziuoja pasistiebus ir pristraukus kiek galima arciau vairo,nes per skydeli nieko nemato, kai lekia isdegus akis mieste 100 ir nezino kad yra veidrodeliai ir t.t. tai vat toks automobiliukas, mano manymu butu kaip tik miestietei moteriskiai. p.s yra nemazai ir vyru panasiai vairuojanciu.
blizzard 2010-10-18 17:09
bet nesakyk su tuo auto tokia pati rizika važiuot kaip su britva, tik jis lėtesnis ir tam tikroje situacijoje gali būti pavojingesnis. Ten nėra jokio saugumo.. jeigu fūra pervažiuos tai nė nepajaus kad kažką pervažiavo..
vyckas 2010-10-18 17:18
Lenkai turi kažkokį keistą potraukį tokiem invalidų automobiliam...
Ar_as? 2010-10-18 17:58
Man tik kyla klausimas, su kokiom fizikinėm savybėm yra susiję tai, kad nenudažius elektromobilio kokia vėmalų spalva arba nepadarius jo dizaino panašaus į kakutį dauguma jų nevažiuotų....
ligonis 2010-10-18 18:25
girti dizaineriai randa fizikiniu desniu, jei neranda - patys sugalvoja. jiem gi svarbu issiskyrt - gauna pinigu uz projekta, ir gilus px, kad mieste su tokiu pravaziavus visi kurie tik ji pamatys apsivems
Nerkashis 2010-10-18 18:26
350kg be batareikių. Tai dametam dar kokį 100kg.
Bam 2010-10-18 18:54
Jei pirksiu masina 60-70k lt tai neatrodo tau, kad pinigu turesiu pakankamai tam siurbliui? Ir man bus visiskai vienodai kiek jis ten srebia kuro o va tas kibiras tai jau kita kalba. faktas tas, kad tokius daiktus perkasi tik pasirodymui kol kas, nes naudos is ju jokios. Tas pats kad pasistatyt prie namu saules baterija ir laukt kol ji po 20 metu atsipirks p.s. Jei i ta kibiriuka susoktu 3 studentai, tai per kamscius eitu nuvaziuot i paskaitas ir grizt atgal? Ir beja, lietuviai kol kas dar ne tokie turtingi kad galetu tureti: automobili miestui, automobili atostogoms, automobili seimai ir dar velnias zino kokiai paskirciai.. Daiktas perkamas universalus, kad tiktu viskam, o ne vienam zmogui i parduotuve batono nuvaziuot nusipirkt.
bahuriux 2010-10-18 19:02
Nu taip, atrodo kad dizaineriai arba girti kure sita vemala, arba gejai, arba gal lenkai jaucia nostalgija "maliuchui" polski fiat 126. Taip ir nesupratau kuom jis geresnis uz motoroleri, gal kad nelyja ant galvos.
Sa 2010-10-18 20:17
Ech, nauja Kinija...
Nerkashis 2010-10-18 20:27
Nejaugi elektryčkos taip gerai perkamos? Lenkų optimizmas rodo, kad turbūt viskas kas su batareike ir el. varikliu yra perkama.
immortallt 2010-10-18 20:39
Bam, tu TOTALIAI nusikalbi. Peugot buna prabangiu ? 60-70k tai daug kaip tokiai masinai. Ji toks pats kibiras kaip tas automobiliukas, tik graziau atrodantis. O kas ten nuspango del audi A6 kainos tai is vis... Naujas turetu kainuot 300 tukstanciu ? O del kuro sanaudu 2l dyzelio mieste ? Nu juokus megsti totaliai... Motoroleriui tokios sanaudas gal dar ir galetu but. bmw 730 vaziuojant autostrada (nauju dyzeliu) sanaudos 6l. Mieste iskart 9. Aisku kategorija biski ne ta, bet zn situos skaicius tiksliai ir is praktikos. O del kainos, tai toks automobiliukas man rodos uz tokia kaina atsipirktu per 2-4 metus visiskai lyginant kad ir su tuo tavo "prabangiu automobiliu". O del remonto: masinoje su visaud degimo varikliu yra apie 1000 detaliu kurios galio sugesti ir butinos vaziavimui. Elektromobiliuose yra apie 20 detaliu butinu vaziavimui, visa kita tik komfortui. Kazkas del pavaru kalbejo - beveik visuose iki siol buvusiuose elektromobiliuose tebuvo 3 pavaros: pirmyn, atgal ir stovejimui (D R P). Kalbamat apie 2 paras pirmyn vaziavimui, bet neaisku kaip su efektyvumais dar bus. Del dizaino pritariu... Del galios irgi pritariu. Tikrai reiktu kad max greitis butu bent kokie 90. Kad miesto automobilis tai viskas saunu ir tikrai apsimoketu, jei mieste tenka daugiau vazinet. Pvz jei tokio automobilio nuoma valandai 5LT o km kainuotu tau kokie 20ct tai pigiau grybo! Galbut ecito ka nors panasaus isigys ilgainiui.
blizzard 2010-10-18 20:49
Nu nedaug apsirikai nauja audike a6 177 000 lt aišku pilnos komplektacijos http://www.audi.lt/etc/medialib/ngw/lt/ ... rastis.pdf su audi a6 2002 metų 2,5tdi trasoj eina sutilpt nepilnai į 5 litrus. Priklauso kaip važiuoji aišku 3 litrų variklis daugiau ims, bet jeigu važiuoji ir apsukos virš 2000 tai nėra ko norėt dabar neprisimenu kaip tėvas sakė ar 5,7 litro ėmė ar 4,7 rodos 4,7 trasoj.. nu mieste jau apie 8 - 9 smagiai važiuoja kaip 310nm
Bam 2010-10-18 21:12
Ka tu cia KLIEDI??? pezas 307 2006metu galima nusipirkt iki 15k lt. Ir tai bus 100 kartu geriau ir pigiau nei tas supuves ekomobilis. O del prabangos, tai tik mersas ir leksusas gali but?
blizzard 2010-10-18 21:34
greičiau jau iki 20k ne iki 15k..
marsietis69 2010-10-18 22:03
Nu nu nepeikit lenkiskos maliutkos Dizainas anaiptol ne stebuklas, bet kaina kaip elektromobilio visai nebloga. Pasidomekit kokia LiFeO akumuliatoriu ir BL varikliu kaina... Jie nuo 1 parduoto gal kokis 5k lt ir uzdirbs tai jau neblogai bus. Bateriju svoris manau pridetu apie 200kg, o ne 100 (o gal ir daugiau). Priziurejimo kastai vargani - sutept karts nuo karto variklius ir dulkes nuo akumu nupust... Tarnaus ilgai (100000 pilno ikrovimo-iskrovimo ciklu x 100km =10mln km) tiesa iki tol manau ir varikliu guolius gali prireikt keist. Norit "kruto" elektromobilio? pirkit audi ar mercedes uz 250k - 2.5m lietuvisku, tik kad eilej stovet ilgai reikes...
immortallt 2010-10-18 22:45
Bam, ten minejo kazkas naujo kaina. Taip prabangus gali buti tik kai kurie, kai kuriu gamintoju automobiliai ir tai tikrai ne peugeot. Nesakau, kad tai kietas ar labai geras automobilis, bet kaip uz tokia kaina ir su tokiais dalykais pradine baze gan nebloga, ypac turint omeny, kad pigiausia alternatyva 3x brangesne.