Pentagonas pristatė ateities lėktuvo koncepciją (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HAL9000 2010-10-29 21:04
Staiga prisiminiau lyg per miglą kažką iš Holivudo Ar ne panašiais sraigtasparniais/lėktuvais skraidė A.Švarcnegerio herojus filme "Šeštoji diena"? (The 6th Day, 2000)
kurmis 2010-10-29 22:25
Ko šitas, Bell-Boeing V-22 Osprey, blogas? Gal užtat, kad - techniškai netobulas.
aeroFLOT 2010-10-29 22:54
Čia jau visai kita orlaivių klasė, taip vadinamieji konvertuojamieji orlaiviai. Bet vat man įdomu iš straipsnio, kas šiam hibridui suteikia reaktivinio momento atsvarą? Juk jis neturi to propelerio uodegos gale, kad jo korpuisas nepradėtų suktis it sraigtasparnis netekęs uodegos.
kikilis 2010-10-29 23:03
Atsvarą suteiktų vieno iš dviejų variklių, esančių po sparnais, galios padidinimas.
aeroFLOT 2010-10-30 09:28
Labai jau sudėtingas sprendimas. Tokiu atveju turėtų tik vienas šoninis variklis dirbti, kad atsvertume reaktivinį momentą.
buzas69 2010-10-30 10:45
Dar yra toks dalykas kaip reverse throttle, tad dirbs abu varikliai, na manau
prowler 2010-10-30 18:14
Schema pakankamai sena,tik labai sudetinga,nes reikalingas itin galingas bortkompiuteris,kad valdytu perejima nuo sraitasparnio skrydzio prie lektuvo.
aeroFLOT 2010-10-30 18:29
Pagrįsk
Pihas 2010-10-30 20:35
Gal kas žino kodėl konvertoplanai nepasiekė masinės gamybos? Nejaugi perėjimas nuo vienos skrydžio fazės prie kitos yra pagrindinė problema?
prowler 2010-10-30 21:40
Labai daug aerodinaminiu formuliu reiktu prisimint,kurias beveik visas esu pamirses Galiu tik primint,kad tai labai sudetingi aparatai-valdymo ir aptarnavimo poziuriu.Tokius hibridus dar 1960-70m.ir JAV ir kitos salys kure,bet viskas baigdavosi prototipo fazeje-itin sudetinga suvaldyti aparata pereinant is kybojimo veikiant mentems i horizontalu skrydi veikiant pagrindiniam motorui.C-22A''Osprey''atrodo vienintelis serijinis konvertoplanas is desimciu kurtu.