Rusai pristatė nebrangių hibridinių automobilių "Ё-mobil" seriją (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

unicort 2010-12-16 11:58
O kuvalda i komplektą įeina ? O jei rimtai, tai visai norėčiau išmeginti šį šedevrą, tuo labiau, kad kaina nėra gazdinanti, tik įdomu kokią garantiją sutiekia
zahiraz 2010-12-16 16:28
Čia nebus variklyje žiedų ir panašiai.
zeitgeist 2010-12-16 17:40
Saunuoliai RUSAI, Sveikinu geras idejas. O kai kurie komentatoriai pavydu. skurdus intelektas tai lemia. Siaip Rusu kuriama technika paprasta ir paprastai taisoma. Sveikinu, taip ir toliau
Analog 2010-12-16 18:10
Ura! Šlovė O jei apie auto, tai dizainas tai gal ir neblogas, o kad rotorinis variklis pliusas ar minusas bus, tai laikas parodys, jei išvis išeis jis į masinę gamybą, taip pat kondensatorių talpa mažoka, norėtųsi daugiau ant elektros nuvažiuot, na bet jei kuro užteks 1k km, tai čia neproblema. Visgi man visa tai perdaug gerai skamba, nemanau, kad visa tai taps realybe.
bahuriux 2010-12-16 18:16
Bus ziedai vizualizacijoj aiskiai parodyta. Cia yra taspats vidaus degimo variklis su cilindrais.
Sa 2010-12-16 18:41
Jo, trūksta tik Rusijos vėliavos ant kapoto, tada dizainas ir pati mašina būtų aukso vertės, o tie kurie pagalvotų kitaip, tai būtų nusikaltėliai.
technologas 2010-12-16 18:45
Taip, su tais naujais varikliais visad klausimas pasistoja dėl jų ilgaamžiškumo, o tai nustatyti greit nėra paprasta
Nerkus 2010-12-16 19:38
dizainas tikrai geras, kuro suvartojimas irgi labai geras, kokybe ... laikas parodys. idomu ar sis automobilis yra grynai rusu inzinieriu kurinys ar dar kas nors padejo is uzsienio. jei siu automobiliu ideja pasiteisins, tai uzsienyje tikrai neliks nepastebeta. o rotoriniais varikliais yra vadinami visi varikliai su "besisukanciais" ratu cilindrais ar tik wankelio variklis? dar man idomu apie super kondensatorius. Kokios medziagos yra naudojamos ju gamyboje ir kas riboja kondedsatoriu talpa? gal but nelabai apsimoka tobulinti lycio akumuliatorius, nes lytis brangus ir jo nera daug, beto problemos su kinais.
zahiraz 2010-12-16 20:57
Gi aiškiai parašyta "....vidaus degimo rotorinius variklius.." nežiurėjau vizualiacijos ,tačiau kai aš mokiausi ,aiškiai apibudino rotorinį varikli. Degimo kameras atskiria tokie lyg peiliai...
moo 2010-12-16 21:05
Jei kalbat apie rusu dizaina, ivertinkite prasom, specai, ju naujaji prezidento limuzina http://www.artlebedev.ru/kovodstvo/busi ... 010/11/24/
zahiraz 2010-12-16 21:08
Idomiai čia o tu hibridiniu auto dizainas man tobulas
Nerkus 2010-12-16 21:22
o tu paziurek vizualizacija ir pamatysi, kad cia ne tipiskas wankelio (rotorinis) variklis.
Nerkashis 2010-12-17 18:42
Ei, pavogė mano idėją. Seniai galvoj nešiojaus. Tas akumuliatorius tai stabdys didžiausias. Brangus ir sunkus. O čia "beveik" tiesiogiai el. iš generatoriaus keliauja į el. variklį. Vidaus degimo variklis dirba beveik pastoviu rėžimu (dėl kondensatorių), ko pasekoje ženkliai sumažėja kuro sąnaudos.
kionig 2010-12-17 18:51
Akumuliatorius visgi reikalingas. Kur padesi regeneracine energija ? Nors ja susigrazint irgi nevisada naudinga. O kuro sanaudos sumazes dar labiau, jei bus vaziuojama is pradziu vien su akumuliatoriumi mieste, o po to jau, kai issikrauna akumuliatorius ijungiamas variklis ir toliau kraunamas.
Nerkashis 2010-12-17 19:18
Bet juk variklis šiuo atveju ratų kaip ir nesuka. Pupsi jis pastoviom apsūkom. Žiemą dar ir langus nutirpdo. O dėl regeneracijos, tai galima dalį kondikų naudot jos kaupimui. Nors neįsivaizduoju, kiek ten reikia varikliu stabdyt, kad prikraut juos. Vat įdomu ar vdv sujungtas su generatorium "kietai"? Tokiu atveju, ratai ne tik generatorių suktų, bet ir variklį. Ne kokia regeneracija tada. Tradicinis akūmas tai, manau, tikrai bus. O kaip kitaip russkoje radio klausytis
kionig 2010-12-17 21:50
VDV su generatorium sujungtas tiesiogiai. Regeneracija t.y kai varikliai atiduoda energija i akumuliatoriu, tik keitiklis reikalauja papildomu modifikaciju, nors ta galima padaryti ir be modifikaciju. Regeneracija pasiteisina kuo daugiau stabdoma. Cia va placiau kiek: http://e-motion.lt/bbpress/topic/39 P.S O kas ten klause ar rusai nuo ko nukopijavo, tai nezinau ir as, bet tikriausiai nera cia ko slepti, kadangi sistemos zinomos, tereikia pasamdyti inzinierius ir baze jau turi, dizainui velgi atskiras rupestis. P.P.S Chevy Volt hibridas irgi tokiu pat principu padarytas kaip sis rusu.
Linas000 2011-01-09 05:49
45kw - silpnokas
rimasD 2011-01-10 00:45
Superkondensatorius- ne akumuliatorius. Jame jokios cheminės reakcijos nevyksta. Tiesiog užkraunami kondensatoriai faradų eilės talpumo. Jų minusas, kad mažėjant krūviui, mažėja ir įtampa, o pliusas - didelė iškrovimo srovė.
blizzard 2011-01-10 12:28
kažkaip nesuprantu tų hibridinių auto esmės, juk nafta vis tiek baigiasi, tai gal geriau reikia koncentruotis ties vien tik elektra varomais auto, juk ir svoris tokiu atvėju būtų mažesnis, o dabar dar bando tuos hibridinius daryt.. kažkaip nelogiškai atrodo..
Arns 2011-01-10 12:55
Hibridinio kol kas vienintelis pliusas yra tas, jog su juo gali nuvažiuoti tokį patį atstumą kaip ir su paprastu automobiliu. Elektrinis to kol kas nesugeba. Nėra technologijų, bet pamažu jos kuriamos. Kai bus sukurtos, šie hibridai dings.