Masinėje gamyboje - saulės elementai su 39,2% konversijos efektyvumu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sigshius 2011-01-14 16:58
Įdomu, kiek kartų jie bus brangesni už, sakykim, silicio pagrindu pagamintus elementus...
kionig 2011-01-14 17:13
Už aukso kaina bus Įdomu, ką jie ten tokio sumastė, negi pradėjo naudot GaAs, arba gal tikriausiai sumastė padaryti sluoksniuota saulės elementą, kur kiekvienas sluoksnis reaguoja į atitinkamą spalvą. Bet iš formos matyti, kad tokius naudojo NASA ir visi kiti ant įvairių nanopalydovų, kurie kaip spėju gali būti iš GaAs pagaminti.
technologas 2011-01-14 17:17
Na taip, kaina, kaina kokia?
kurmis 2011-01-14 17:39
įdomu, ar lietuviai ką efektyvesnio sukurs, juk ir Lietuvoje yra saulės elementų gamykla.
kionig 2011-01-14 17:46
Nieko jie ten nesukurs. O ta gamykla, tai surinkimo ir testavimo. Jie ten silicio pagrindų gi negamina. Perdaug brangu būtų lietuviams, kadangi ir taip gamykla už ES pinigus pastatyta.
Atavar 2011-01-14 20:07
kiek zinau, tai gamyklos gamina.
rimasD 2011-01-14 20:25
Vienas iš labiausiai paplitusių elementų žemės plutoje- Si.
kionig 2011-01-14 20:32
Bet ne grynoje formoje
immortallt 2011-01-14 20:48
Galetu lietuviai gaminti pagal boeing uzsakyma arba francize kaip nors isigyt
bahuriux 2011-01-15 12:16
Tokios efektyvios palei plota baterijos labai praverstu ant elektromobiliu stogu.
Xdmin 2011-01-15 16:08
Jei ant telefono jas sumontuotu, tai ant palanges telefona palieki ir krovikli gali ismest.
Bomber 2011-01-15 16:09
Tai būtų tikrai labai naudinga saulėtose šalyse, bet ten kur oras nekoks, tai visiškai neapsimokėtų ;/ Bet tikėkimės, kad atsiras drąsus automobilių gamintojas, kuris dės tokius daiktus ant mašinos
Xdmin 2011-01-15 16:23
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... psnis-6709 O siaip kazkada labai senai skaciau kad buvo sukurtas autobilis kuris vaziuoja vien saules energija ir gali pasiekti iki 100 km/h greiti. Bet manau kad ten smarkiai pagrazintas straipsnis buvo.
Skeleton 2011-01-15 20:00
Kaip tik nesena naujiena: http://economictimes.indiatimes.com/new ... 268507.cms Video kaip studentai darė lenktyninį saulės automobilį: http://www.giving.umn.edu/extras/solar_car/
laimius 2011-01-16 04:06
Įdomu, o kodėl netaiko vilkikams saulės elementų? Bent jau negirdėjau. Sunkvežimio variklių žinoma nepakeis, bet saulėtose kraštuose kaip australija, galima padengti vilkiko ir puspriekabės viršų, o papildomi elektriniai varikliai manau galėtu padėti sutaupyti ne šimtą litrų kuro per metus. Privalumas - didelis paviršiaus plotas ir pastoviai naudojami - tai turėtų atsipirkti. Nors iš kitos pusės - "hibridinis sunkvežimis", kažkaip neskamba...
bahuriux 2011-01-16 11:05
Jo galejo jau seniai apsilipdyti furas saules baterijom, bet gal pas juos saliara dar perpigi buvo iki siol. Ir turbut labai daug dulkiu kas mazintu tu bateriju efektyvuma, nes jos apdulketu. Viskas atsiremia i kaina, tokia jau ta rinka.
Skeleton 2011-01-16 11:26
Taigi dar reikia elektros variklį montuoti ir visą vilkiko kontrukciją keisti. Na nebent tokiose šalyse kaip australija montuoti atskirą kondicionierių ir maitinti kondicionierių saulės baterijom. Bet ir tai kažin ar atsipirks. Saulės baterijos vis dar brangios.
Nerkashis 2011-01-16 14:24
Kiek girdėjau, tai tos saulės baterijos nėra amžinos. Su laiku jų naudingumo koeficientas krenta. O vat panaršęs radau http://www.sauleselektrines.lt/lt/teikiama-nauda Daug ar mažai, manau, priklauso nuo baterijos kainos.
jordanbn2 2011-01-17 13:17
Nores parduot laai nekels kainos, manau dvigubai brangesnes bus, bet vertas dmesio daiktas