Latviai Dakaro maratonui ruošia elektra varomą „OScar“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2011-04-14 14:44
Saunuoliai musu broliai Tikiuosi, kad viskas eisis gerai ir parodys klase elektromobilis
edgarasl 2011-04-14 15:05
Tikiuosi nepamirš nudengti stogo ir variklio dangčio saulės baterijom Ar negalima?
Andmill 2011-04-14 15:28
Jokios naudos iš to nebūtų.
MarijonasV 2011-04-14 15:46
Aš suprantu, kad ten bus labai mažai, bet negi nepridėtų kelių kilometrų atstumo, jeigu naudoja "stabdžių regeneracinės sistemos" , pagal mane tai skamba irgi ne per daug pagaminančių energijos. Lietuva galėtų prisidėti tame, gi turime modernią saulės elementų gamyklą.
Arns 2011-04-14 15:55
ir ką tokiame ralyje duotu saulės baterijos? Ten smėlis, dulkės, purvas, efektyvumas baterijų kristų iš karto vos tik prasidėtu lenktynės. Tokiame ralyje dar klausimas ar neužtrumpins baterijų, nuo šitiek nešvarumų. be to reikia labai patikimų sistemų, Dakaro ralio metu ne visuose etapuose leidžia kitiems remontuoti mašinas. Manau kad latviams būtu pasiekimas nors pusę distancijos įveikti.
andrulis 2011-04-14 16:06
gal cia yra ismananciu. Straipsnyje, minejo jog bus atskiras benzinis variklis kuris gales sukti generatoriu. Man jau seniai buvo mintis, kad hibridiniai automobiliai , galetu tureti toki papildoma generatoriu, jis butu naudojamas kaip alternatyva benzininiam varikliui. Nes generatorius tiesiog galetu pastoviai krauti akomuliatorius, taip prailgindamas nuvaziuojama atstuma. Tik klausimas, kuris is tu variantu efektyvesnis?
UgniusM 2011-04-14 17:59
Manau, ked betkokiu atveju efektyvesnis bus degimo variklis perduodantis energiją tiesiai važiuoklei, nei, kad sukantis generatorių, kurio energijos konvertavimo naudingumo kooficientas koks 50-60% max, o po to dar papildomas nuostolis akumuliatoriuje, elektros variklyje..
Nerkus 2011-04-14 18:54
man irgi toks pat klausimas kaip Ugniuj iskilo. As manau variklis (gal net dizelinis) sukantis generatoriu ir is generatoriaus per akuma ar tieisiai i ratus paduodantis el energija, tures mezesnius energijos nuostolius, nei variklis per sankaba, greiciu deze, razdatkes sukantis ratus. Varikli, kuris bus skiriamas tik sukti generatoriui, galima sukonstruoti taip, kad jis visada suktusi vienodomis apsukomis tokiame diapazone kuriame yra didziausias jo NK. Aisku butu idomu, kad kas nors daug geriau sita ismanantis parasytu savo nuomone.
punktyras 2011-04-14 19:16
Efektyviau būtų turbininį variklį naudoti elektros gamybai.
Belzebubas 2011-04-14 20:10
Taip, bet tik ne dakaro ralyje. Turbinai dulkes reiškia greita "mirtį", todėl čia labiau tinka VDV. Prisiminkim kaip kenčia "Abrams" tankai Irake:)
immortallt 2011-04-14 20:34
Tavo ir Ugniaus nuomones issiskiria, Ugnius sako, kad geriau VDG, tu kad VDG kraunantis akuma, o varomas elektra. Efektyviausiai vis tiek yra akuma krauti is tinklo, nes dideles elektrines energija gamina efektyviau nei VDG, kuris neisnaudoja pilnai silumos ir turi zymiai didesnius energijos nuostolius.
Nerkus 2011-04-14 21:50
Abramse M1A2 jau ispresta si problema, problemos buvo per I-aji Irako kara su M1A1 modeliu.
Nerkus 2011-04-14 21:53
nuomones issiskiria, bet idomu kuris is siu variantu yra efektyvesnis. Dakaro ralyje tinklo tikrai niekur nerasi.
vyckas 2011-04-14 22:12
Dakaras tai ne eko ralis. Efektyvumas jiems tikrai nėra pirmoj vietoj. Jei jie nori turėt elektrinio variklio savybes dės generatorių ir nesuks sau galvos. Bet tada aš jų vietoj išvis mesčiau lauk akumuliatorius ir važiuočiau su hibridu. Sutaupytų daug papildomo svorio.
Nerkashis 2011-04-16 20:05
Nemanau, kad vdv+eneratorius+el. variklis geriau nei vdv+generatorius+batarkė+el. variklis. Numygi akseleratorių ir generatorius gerai užstabdo vdv dėl apkrovos. Geriau, kaip aš daryčiau, tai vdv+generatorius+galingi kondikai+el. variklis. Kondikai kompensuotų vdv "tampymą" apkrovomis.