Japonai sukonstravo oru skriejantį lokomotyvą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

chazmas 2011-05-17 11:07
Nieko naujo tie japonai neišrado. Čia paprasčiausias ekranoplanas.
Sniegcius 2011-05-17 11:12
Ta pamates taip pat iškarto pagalvojau apie ekranoplana. Ir tikrai manau kad toks projektas neišeis į masine gamyba
unytas 2011-05-17 12:41
idomu turetu buti.idedi rektivini varikli ir vso an zemes nenusileisi
Strong_Bad 2011-05-17 14:19
Gal ir nieko naujo, bet bando pritaikyt ten, kur tikrai sis ekrano efektas gali pasteisint ir bus sukurti ZYMIAI greitesni traukiniai nei dabar. Tau tai gali but neaktualu. bet japonijoj tai labai pasiteisintu, netgi ne japonijoj o ir diziuosiuose zemynuose vietoj lektuvo, butu galima toku traukiniu nuvykt didelius atstumus greit. Galima sakyt pamaina magnetinems pagalvems.
zamolskis 2011-05-18 01:17
jus neivertinat, kad energijos saltinis turi but pacioje masinoje - vadinasi bereikalingo svorio veziojimas. be to kruvos energijos transformaciju is vienos i kita. o kelia vistiek reikia tiest, nes nedaug pakyla ir reikia kietos lygios dangos. magnetinis yra zymiai praktiskesnis, nes energija suteikia kelias ir atpuola energijos konvertavimai. nemanau kad sitas paplis. oro pagalve tada geriau, nes vaziuoji kur nori.
TofC 2011-05-18 01:37
Reikėtų įmontuoti elektromagnetus šonuose, tuomet būtų ir stabilumas ir energijos šaltinis išorinis
Strong_Bad 2011-05-18 01:59
Pirma, mano galva toki kelia nutiest zymiai maziau kainuoja, nei levitacinius begius. Antra, ekrano efektas turi didziule keliamaja jega, tai kokia tona degalu neproblema. Pats aparatas uz traukini nepalyginiamai lengvesnis, tai energijos sanaudos vel bus mazos. Vieninteli trukuma matau staciakampej kelio formoj, nes labai pariboja galima nukrypima tode ir pasiekiama nestabilumo riba labai greit. pusapskritimio ar "U" formos kelias labai palengvintu visa reikala. Bet tada sumazetu keliamoji jega...