„Twitter“ pristato konkurentą „Like“ – mygtuką „Follow“  (3)

Socialinis tinklas „Twitter“ šią savaitę pristato interneto svetainėms skirtą mygtuką „Follow“. Mygtukas bus rodomas tinklapiuose, šalia įvardintų „Twitter“ vartotojų bei leis pradėti sekti jų pranešimus vienu paspaudimu. Iki šiol siūlytas „Twitter“ mygtukas leido sekti tik paties tinklapio paskyrą.

„Twitter“ naujasis mygtukas „Follow“ šiuo metu jau veikia daugiau nei 50-yje tinklapių – pavyzdžiui, „Huffington Post“, MTV, „Wall Street Journal“ ar „The Telegrapgh“. Pastarajame tinklapyje „Follow“ mygtukas buvo pridėtas prie žurnalistų puslapių, blogų ir pasaulio, sporto ar technologijų naujienų skilčių. IMDb.com tinklapyje „Follow“ mygtukas pasirodė šalia aktorių puslapių.

Kūrėjų įsitikinimų, „Follow“ mygtukas į „Twitter“ socialinį tinklą pritrauks daugiau vartotojų bei jį pagyvins. Šiemet atlikto „RJ Metrics“ tyrimo rezultatai rodo, jog per pastarąjį mėnesį kokią nors žinią yra paskelbę tik 17 proc. „Twitter“ vartotojų.

Be to, naujovė turėtų būti naudinga ir tinklapiams, kuriuose ji bus įdiegta. „Leidėjams ir prekybininkams pridėti „Follow“ mygtuką savo tinklapiuose ir susieti juos su „Twitter“ auditorija yra labai svarbu, - aiškinama „Twitter“ spaudos pranešime, - Žmonės, kurie seka paskyras, yra daug labiau linkę atrašyti atgal ir bendrauti „Twtter“ žinutėmis, todėl jie dažniau grįžta į jūsų tinklapį.“

„Follow“ mygtukas yra tik viena iš keleto naujovių. Pareitą mėnesį „Twitter“ pristatė galimybę atsakyti, mėgti bei persiųsti tinklo žinutes įskiepytas į ne „Twitter“ tinklą. Be to, naujovė turėtų konkuruoti su itin populiaru „Facebook Like“ bei neseniai pristatytu „Google“ kompanijos 1+ mygtuku.

Aut. teisės: Mobium.lt
Mobium.lt
Autoriai: Antanas Dapkus

(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: