Kinijoje – prabangių automobilių paklausos bumas: turčiai buriasi į klubus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sloth 2011-06-09 10:27
http://youtu.be/5TYqRHamhbE Pažiūrėkit, yra labai daug panašių video, dabar jie Kinijoj "sukami" masiškai, tai ką mes matėme "fast and furious" šiuo metu vyksta Kinijoje, tik tiek, kad mašinos netiuninguotos.
andriulis 2011-06-09 11:12
Is kur zinai, kad netiuninguotos? Tiuningas ne tik spoileriu uzdejimas. Gal detos galingesnes turbos ir t.t. Nes koks tikslas lenktyniauti jei lenktyniauja Stock masinos kur is anksto zinai, jog ta ar ta masina greitesne, nebent vairuotojas grybas kuris per anksti pavaras jungia. Nors toks kaip nissan gtr naujas, gali buti ir medis, spaudi gaza ir lekia kaip raketa, viska kompas valdo.
Evaldas 2011-06-09 11:42
O ką pvz Veyrone turbintum tu?
neatspesi 2011-06-09 12:02
Kaip sakoma, tobulumui ribų nėra. Visada atrasi ką dar gali patiuninguot.. Žinoma, inžinieriai kuriantys tokius automobilius dažniausiai apie viską pagalvoja, tačiau jie galvoja ir apie saugumą, estetinę išvaizdą, o tie, kurie tiuninguoja greičiui - randa ką patobulinti. Čia kaip ir su kompu turbinimu. Juk Intel ar AMD ne idiotai sėdi ir kuria procesorius, bet entuziastai pavedę saugumą ir išvaizdą sumąsto kaip išspausti maksimumą (pvz su azoto aušinimu), taip ir automobilyje.
Xdmin 2011-06-09 12:03
Visos tos masinos yra padarytos street legal, jei i siuos apribojimus nekreipsi demesio, tai kelt galia dar yra potencialo. Beje, veyronas yra labai sunkus, aisku turciai nenores, bet lenktyninkas ismestu visas nereikalingas sedynes ir pasiliktu tik tai kas butina.
Sloth 2011-06-09 12:05
Na aš ir šnekėjau grynai apie vizualinį tiuningą, o ne apie galios, techninių parametrų didinimą. Ir šiaip, jie dažniausiai ne lenktyniauja, o atlieka taip vadinamus "Joy ride". Susirenka kurioje nors miesto vietoje naktį, ir iš jos pajuda link autostradų, kur laksto ~200+km/h greičiu. Jie juk ne lenktynininkai, o milijonieriai show off'ai
SuperHP 2011-06-09 12:10
Jau isivaizduoju "lenktyninka", kuris perka Bugatti, kuris neskirtas trasai ir dar ji "apipjausto"
Evaldas 2011-06-09 12:18
Na taip, bet jie(inžinieriai) taip pat manau sugeba padaryt lenktyninius vien automobilius neatsižvelgiant į saugumą.
andriulis 2011-06-09 13:22
Aisku, kad sugeba daryti lenktyninius automobilius, bet esme tame, kad jie turi atsizvelgti greicio/ilgaamziskumo/saugumo kriterijus. Jei padarys is variklio maximuma greiciui, tai jo rida sutrumpes kokia 30proc. O saugumas kaip ir ekologiskumas, daug ka galima padaryti, kad auto butu greitesnis nekreipiant demesio i siuos du faktorius.
Demotion 2011-06-09 20:09
Kas greitai kyla tas greitai ir leidziasi manau visiems burbulams ateina galas,tas pats buvo ir lietuvoj viena diena viskas puiku,o kita viskas suknista P.s jai kalbama apie pasauline krize ar zinojote? ,kad milijardieriu ir milijonieriu skaicius nesumazejo o padaugejo?
Arthuras 2011-06-09 21:16
Lietuvoje irgi "matuojasi" M3, IS-F, 335i ir kiti stebuklai.
vytenizs 2011-06-10 01:57
Kuo daugiau milijardieriu, tuo daugiau ir skurdziu, zmoniu ekonomika paremta istekliu kiekiais, kuo daugiau istekliu vertes turi viena dalis tuo maziau lieka kitai daliai. Cia tas pats kaip yra 5 obuoliai Petriukas paeme 4 kiek liko Jonukui. Kiekvienas tas bugatis veda likusius zmones link zapu pirkimo.