Vyrai vairuodami patiria daugiau streso nei moterys

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vyge 2011-06-09 12:48
Tik tas (3 iš 2) keistai skamba. Gal reikėtų pataisyti?
andriulis 2011-06-09 13:11
Vyras kamstyje patiria didesni stresa, nes supranta kaip gadinama sankaba, kuras ir t.t. Moters masinas dazniausiai tvarko vyrai
Tas_pac 2011-06-09 13:38
Tai ar vairuodami ar kamštyje sėdėdami jie tą stresą patiria, nes vėl pavadinimas su straipsniu nelabai susieina. Ir pritariu Andriuliui
AirDog 2011-06-09 15:24
Pritariu, kaip tik tą patį norėjau parašyti.
vytenizs 2011-06-10 01:45
Jo ir dar nervuojas kaip reikes zmonos masina remontuot, o bobom uz vairo wapsie px kas aplink vyksta uz tai ir nera jokio streso.
Nerkashis 2011-06-12 10:52
Pritariu Andriulis. Tyrimo rezultatai, manau, smarkiai pasikeistų, jei vyrus susodint į ne jų mašinas. Galbūt, procentas susilygintų su moterų.
Arthuras 2011-06-12 16:38
O aš taip nemanau. Kad kuras deginamas žiauriai sparčiai, o niekur nepajudama - tą tikrai supranta abi lytys. Jei jums paranoja dėl to, kad dyla sankaba ar kitos dalys, tai gal geriau nevairuokit. Vyrai yra mažiau kantrūs - va čia tai faktas ir dėl to jiems kyla stresas.
Nerkashis 2011-06-12 17:04
Paranoja ar ne paranoja, bet sankaba tikrai dyla nuolat judant ir stojant ir vėl pajudant. O kur dar galimas variklio perkaitinimas ir kiti iš to išplaukiantys dalykai. Dėl kantrumo, tai taip kategoriškai neteigčiau. Visokių yra ir vyrų, ir moterų.
Arthuras 2011-06-12 18:37
Tvarkingas variklis - niekada neperkais, kad ir +30 laipsnių kamštyje. Taip, sankaba dyla, bet ar tikrai taip dažnai ją keičiat?
vytenizs 2011-06-13 11:31
Variklio perkaitimas aisq jei vietoj ratai sukas dumai eina tai ir perkais... Sankaba dyla maziau mokant graziai pajudet is vietos
Simplicity 2011-06-13 11:56
Vyteni, nereikia ant žemės raitytis ir savo neišprusimo rodyt Karštą vasaros dieną ilgai stovint kamštyje visai realu perlipt darbinę temperatūrą ir patekt į raudoną zoną. Yra tokių automobilių, kurių priekyje nėra grotelių ir oras aušinimui paduodamas sparnais bamperio apačioje (pvz., senas VW Passat). Yra dar galingų automobilių, kurie turi po keliolika cilindrų po kapotu Na, o kur dar visokie tepalo, kondicionieriaus radiatoriai, kurie aušinimo stovėdami išvis negauna. Taip, kad perkaisti variklis gali. Žinoma, tai nenutiks per 5 minutes, bet jei kamštį stovėt pusvalandį ir daugiau, tai manau jog visai realu.
Arthuras 2011-06-13 12:12
Tai nėra realu, jei automobilis tvarkingas ir ne 20 metų senumo. Projektuojant automobilius į tai yra atsižvelgiama. Be to, kiek tokių dienų su +30 būna? Taip kad daugiau kantrybės keliuose.
andriulis 2011-06-13 21:41
Arthurai galiu garantuoti, kad nesi auto megejas, del to ir nesuprasi. Dauguma vyru yra savo auto myletojai, tad jiems bereikalingas stabdymas i pasirdzius nueina Vyras nesigilina ant kiek sankabos diskas dyla, bet zinant jog jis dyla truputeli daugiau, kyla priezastis nerimauti, kad papulsi i kamsty. As cia kalbu is savo kaip auto megejo minciu. Man mintis, jog reiks vaziuoti per zvyra varo i nevilti
Arthuras 2011-06-13 21:48
Aš kaip tik didelis auto gerbėjas. Tik ne paranojikas. Automobilis turi tarnauti man, o ne aš jam.
kionig 2011-06-14 00:28
Aš ir nematau reikalo nervintis tuose kamščiuose O muzika tikrai padeda.