Kinijoje uždrausti elektriniai dviračiai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2011-06-23 09:37
Tai nesuprantu? Ka dviratis tylesnis uz elektro dvirati? Ar tik del greicio tokie ivykiai? Jei del greicio, tai ir atitinkamai kovoti reikia.
teraxas 2011-06-23 10:11
Ko čia nesuprast? El. dviračiai - tylūs, todėl žmonės jų neišgirsta. O kadangi ji ir greiti, tampa sunkiau išvengti kliūties.
vitalijuss 2011-06-23 10:26
tegul prisilipdo prie šakės plastikinę kortelę, kaip mes vaikystėje darydavome (patikdavo tas garsas, kai kortelę mušdavo stipinai) ir problema išspręsta. Dėl greičio nesutikčiau, paprastu dviračiu gali ir greičiau įsibėgėti. gal reikėtų įvesti kokį el. dviračio vairavimo egzaminą, nes matyt nepatyrę dviratininkai per daug atsipalaiduoja važiuodami 40km/h greičiu, o atsiradus avarinei situacijai tiesiog nesureaguoja ar supanikuoja, nežinodami kaip elgtis.
blizzard 2011-06-23 10:46
Tai va kad reikėtų kokią kategoriją teisių įvest tiem dviratininkam ir viskas, nes turbūt kad jie nei ženklus mokosi nieko iškart sėda prie dviračio ir važiuoja kaip kam patinka..
Tadas 2011-06-23 11:12
O dviratis kurį žmogus mina tai garsesnis? Ne, nu baikit juokus. Čia iš vis debilizmas. Kodėl? Todėl, kad jei straipsnyje būtų pateikti skaičiai, kiek žmonių nukentėjo dėl paprastų dviračių, tai juos ir reikėtų uždrausti. Dar galima įvertinti kiek žmonių susirgo vėžiu dėl chemijos maiste, dėl rūkymo, dėl alkoholio.. Visi tie skaičiai bus bent 100 kartų didesni nei dviračių avarijos.., bet tų "gerų" dalykų juk nedraudžia... Tai kam tas draudimas tada? (ret. kl.).
blizzard 2011-06-23 11:31
Matomai tie elektriniai važiuoja kokia 50km/h pastoviai, greitai startuoja iš vietos, na ir tampa kažkuo panašiu į motorolerius. Tai tikėtina kad gatvėje vairuotojai jų nepastebi. Na o paprastų dviračių gal ne tiek ir daug, o jeigu ir daug tai jie lėčiau važiuoja arba jiem tam tikri takai yra. Ir iš vis jeigu tokios transporto priemonės apie 50km/h važiuoja, tai jau jos automatiškai nesaugiomis tampa. Su paprastu dviračiu tiek įsimynus jau būna nesmagu negali važiuot atsipalaidavęs, stabdymas jau visai kitas ir t.t. Ten tų dviračių daug, turbūt dėl to ir auto įvykių didelis procentas gaunasi.
FMeskas 2011-06-23 11:45
kazkas cia uzsimine apie zenklus, kad nesimokina, ar esi mates kaip wyksta eismas kinijoje????
andriulis 2011-06-23 11:46
Ten su tais dviraciai dauzosi kaip buliu kautynese. Esu mates nutikima italijoje. Spec sviesaforai dviraciams, tai po zalio signalo vieni vaziuoja tiesiai kiti suka i kaire, tai moterys tik skraido nuo tu dviraciu. Atsikele nuo zemes pradeda italisku gestu kara ir sauksma ant visos gatves:D Zinant kinijos popiliacija nesunku isivaizduoti koks ten skaicius dviraciu ir skaicius nelaimingu atsitikimu. Manau reiketu geriau ivesti tiem elektro dviraciams bent keleta valandu vairavimo kursu paskaitas, nei juos drausti. Teko girdeti pasakojimu is indijos eismo salygu. Suvazineta mergaite tik pakele nuo kelio ir padejo ant saligatvio. Eismas vyksta toliau...
Sloth 2011-06-23 11:59
Indijos ir Kinijos eismas nepalyginamas. Indijos eismas nepalyginamas su niekuo kitu ;D O paprastų dviračių Kinijoje nesuskaičiuojamai daug. Juk net dainuojama : "There are ten million bicycles in Beijing" http://www.youtube.com/watch?v=9QuQEjoiSh8
unytas 2011-06-23 12:02
viskas cia papirkta dviraciu firma negauna bizno pries elektrinus tai sumokejo kad uzdraustu
mar444nas 2011-06-23 12:10
Tai juk elektriniai dviraciai tas pac kas ir motoroleriai- varomi išorinio šaltinio jėgos tik kitos rūšies. Tai jei norint vairuoti motoroleri reikia išklausyti kursus tai ir tokiem e dviraciams reikia kursus baigti. ir problema pasibaigtu. daugiau jiems reikia suteikti atsakomybes, o kai dabar laksto belekaip tai ir nesiskaito. uždrausti tai būtu nesamonė. ir aiškus reikia kad butu posukiu lemputes kaip ir motoroleriuose.
susiweles 2011-06-23 12:45
Sergat gal, ar kas jums ?
Nerkashis 2011-06-23 14:04
Jau ne pirmas straipsnis apie elektryčkas, kad jos per daug tylios. Man rodos kaip tik tvarkingas minamas dviratis tylesnis. El. variklis vistiek skleidžia kokį tai garsą, o jei dar gerai paspaudi.... Manau, kad didžiausia bėda čia tų dviratininkų masėje. Visi juk "per žalią" nespėja pravažiuot, tai bando prasmukt "per raudoną". Youtube galima rast daug video iš gatvių kamerų, kur veikiantis šviesoforas niekam negalioja
omg 2011-06-23 19:59
Na cia reikia taiskykles nustatyti o ne drausti. Nezinia kaip kinijoje, bet Europoje legaliai pardavineti galima tik iki 25 km/h pasiekiancius greiti e-bike'us. Aisku entuziastu tai nesustabdo susirinkineti juos patiems, darytis baterijas, kontrolerius ir t.t. bet kita vertus tokiu mazuma. Dauguma zmoniu juk eina i parduotuve ir perka ten.
Strong_Bad 2011-06-24 01:37
Kokias taisykles? Geras eismas - judantis eismas, o ne tvarkingai prie sviesoforo stovintis. Paprastais dviraciais taip greit nieks nelaksto, tai pilnai tinka "indidkoji" eismo versija, kai eismas vyksta nenutrukstamai, tai ir kamciai nesusidaro. Su motoroleriais viskas tvarkoj - girdisi puikiai, o va elektrinis dviratis visiskai uzgoziamas aplinkos triuksmo, be to manau nevengia grei vaziuot, o kur greitis didesnis nei daugumos, tai ten ir avarijos prasideda. Gal kas apsiima skruzdelyne sudet zenklus?