BMW pristatė koncepcinių elektromobilių „i8“ ir „i3“ galutinę viziją (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

algiuz 2011-08-05 13:58
Kas su tuo 'i' pasidarė prieš visus gaminius? Ką jis reiškia? Kam to reikia? Ar i kažkaip įsiverčia į electricity ar kaip? Galėtų kažką ir savo sugalvot visi, o ne apple kopijuot.
kionig 2011-08-05 14:03
Vargšai obuoliukai, visi juos skriaudžia Apple nėra užsipatentuvusi "i" raidę, kad ji teisę turėtų viena klijuoti "i" prie bet kokio savo produkto.
bahuriux 2011-08-05 14:06
"i" reikia intelligence, ar kazka panasaus. Jo man irgi nepatinka ta "i", todel kad tai neoriginalu, atrodo kad dizaineriams pritruko fantazijos ir jie tik kopijuoja. Sportiniam variantui tiktu pvz h8 tipo hibridas, o mazesniam e3. Stengiuosi nepirkti jokios produkcijos kuriu priekyje yra raide "i" (isskyrus nesiojama kompa su i3 procu ) Man tai asocijuojasi su proto neturejimu renkantis preke palei pavadinima/prekes zenkla, o ne palei parametrus ir kokybe.
Kestutis 2011-08-05 14:15
Dizainas labai patiko, bet aisku serijinis modelis atrodis visiskai kitaip ir apie anglies pluosto kebula manau irgi galima pamirst Galetu gaminti masinas tokias kaip konceptus Butu tikrai geresnis pasirinkimas. Siuo aspektu abiausiai patinka honda civic 2007m. nes pagamino 1:1 kaip koncepta O del i raides tai pritariu, kad visiska nesamone. As is principo neperku produktu su tom i, nes jau visai nusivaziavo ir nieko originalaus nesugalvoja.
andriulis 2011-08-05 14:17
Tai norit pasakyti, kad I raide bmw gamoje bus tik marketinginis triukas? Manau apie sios markes patikimuma ir kalbu nereikia, o ta I raide padaro puse darbo marketingistam. Rinkoje pilna produktu su I raide, tad nesuprantantiems zmonems apie masinas tai atrodys tikrai geras sprendimas, nes kur tik nepasisuksi visur tas "I" . Beto jau masinu su I raide rinkoje yra. pvz: Hyunday i30, i40. Tai jokia naujiena. Pvz pimieji TDI, o veliau ko tik nebuvo dti, cdi, cdti, tdintercooler ir t.t. Vienas padaro gera zingsni, sukisa i reklama pinigu, o kiti tik biski pakaitalioja ir mazai nutuokiantiems zmonems pasamoneje buna kaip ir nusistovejus pozityvi nuomone apie tam tikra produkta. Plius paciame vaidzo klipe yra lyg parodomas Iphone, tai manau kazka bendro kurs.
mnv 2011-08-05 14:24
A jo..... o tai kaip siulot zymet benzininius variklius su ipurskimu, aka xxxi bmw ir pns? Kokias cia nesamones isvis jus primastot su tom raidem Tipo gal uzpatentavo apple abeceles raide? Ar siaip jum smegenis tiek praplautos, kad "i" pamate iskart apie apple galvojat? Ir isvis koks cia dar marketingas, tipo i raide prie masinos prilipde ir iskart pardavimai isaugo? Nebejuokinkit
Kestutis 2011-08-05 14:40
Del i raides tai apple pirmi pradejo rasyti PRIES pavadinima. O nuo tu reklamu su i raide tai jau bloga darosi del to ir nemegstu ju, net vemt norisi, dar nepatinka ju produktu kisimas visur kur eina ir kur neeina. Tai tiek.
andriulis 2011-08-05 14:42
Pardavimai neisaugo, bet matai, kad jau diskutuojam? Reiskia veikia. Kuo daugiau zmones apie tai kalbes, tuo daugiau visi zinos.
Shinigami 2011-08-05 15:49
Dar niekada man ta į raidė neužkliuvo. Tik komentarus paskaičius atkreipiau dėmesį Šiaip nei vienoje abėcėlėje nėra tiek raidžių kad visiems pasaulio produktams pavadinti užtektų. Vis tek vienas kitas milijonas produktų pavadinimų prasidės iš tos pačios raidės. Jei kam pradeda kliuti kokios nors raidės tai rodo kad jam jau smegenėlės praplautos ir ta raidė jam jam su kažkokia kompanija ar firma asocijuojasi. Gerai kad man šito nėra O jei į straipsnį tai man abu modeliai patinka vienas mieste važinėti kitas ilgoms kelionėms.
HiTech 2011-08-05 16:21
pats sau prieštarauji...
unytas 2011-08-05 17:08
bmw tai geras patinka man toks dizainas bet as jau senai zinojau nieko naujo nepasake.nu pasake gal biski kiek girdejau bmw i8 kaina bus apie 400,000lt. o jum su tom "I" raidem vazuokit i kaima pailseti jei jum asisijuojasi su apple ar dar kaskuo. o jei "e" raide kurnors tai jau bmw e323 ?
bahuriux 2011-08-05 17:26
Nu o ka darysi pirkau laptopa, o jo viduje tas nelemtas i3 cpu, negi as ji dabar keisiu kitu, beveik neturejau pasirinkimo palei kaina ir kokybe renkantis. Gavosi taip kad isigijau per prievarta gerai kad nebuvo iDell o tai tikrai buciau paieskojes kito modelio Kas liecia "i" (injection) raide benzininiame variklyje su ipurskimu, tai to isviso nereikia zymeti, kaip ir nebuvo zymimi varikliai su korbais 'k' raide, ar kokia kita, cia yra perdaug nezymus variklio pakeitimas, kad kiekvienai namu seimininkei reiketu zinoti apie tai. Pas mane po kapotu pasleptas uzrasas ant isiurbimo kolektoriaus "SFI" (sequentional fuel injection), ir niekur ant kebulo neafisuojama kad variklis su ipurskimu nes ir taip aisku kad ne su korbu, o jei ir su korbu tai koks skirtumas. Diskutuojam apie ta 'i' nes ji jau uzkniso, lyg nebutu kitu raidziu abecelej, cia yra naturali zmogaus anti-smegenu plovimo reakcija, na panasiai kaip ir 100 kartu isgirdes reklama esi visiskai atsparus jai, net nezinai apie ka ji. Reklamoms ir marketinginiams triukams didzioji dalis zmoniu jau turi imuniteta, bet jie ir losia ant tu kurie nieko nesupranta parametruose, arba sprendimus priima pasitelkdami emocijas, o tokiu yra ~25% vyru ir ~75% moteru. PS. nepirkciau to bimbalo vien uz ta nelemta "i"
Shinigami 2011-08-05 17:41
HiTech 2011-08-05 18:03
^
mobilunkas 2011-08-05 20:51
šio projekto vadovai neatmeta planų suteikti modeliui nedidelį benzininį variklį, kurio paskirtis būtų krauti baterijas važiavimo metu. Kas cia per ekonomija? gal galejo daryt kad benzinas varo fontana, fontanas suka hidroelektrine, hidroelektrine isuka vejo jegaine, na o ta jau duoda energija ratam, tai jau tikrai butu superekologiskas automobilis
T 2011-08-05 21:22
Manau esant tokiam mažam benzino sunaudojimui nereikia visai elektrinio variklio.
Anonymous 2011-08-05 21:39
istiesu,tai yra taip,atsisegi klyna ir pasmaukai mintyse matydamas justina,taip,stai tokiu budu sis automobilis pasikrauna.
bahuriux 2011-08-05 21:42
Be elektrines pavaros nebutu ir tokiu mazu sanaudu. Beja tos mazos sanaudos pasiekaimos mieste ir vaziuojant nedideliu greiciu, mazdaug kaip ir toyota prius atveju. Kai vaziuojama greitai padeda tik gera aerodinamika ir transmisijos nebuvimas, kaip kad buna elektromobiluose. Tarp kitko priusas vaziuojant ant 120 eda ~7l/100km (kaip ir iprastines masinos), o mieste 3,6-4. Kazkas panasaus ir su situo i8, tik deka nerealiai geros aerodinamikos ir mazo skerspjuvio ploto BMW dar ir prie didesniu greiciu gana ekonomiskas bus. >>Shinigami as nekenciu "i" todel kad tai yra reklama/rinkodara, dar blogiau kpijuota ir su produkto verte mazai ka bendro turintis dalykas. Mazdaug tuo paciu principu, as neperku aliejaus, kefyro ir pieno pakuotese po 0,9l, nes tai yra nesazininga konkurencija, nelabai kas ziuri i turi ir ima kas atrodo pigiau, bet nera istikro pigiau. Taip pat situo atveju "baudziu" (nepirkdamas) tuos kurie nesaziningai naudoja panasius prekes zenklus. Pvz neperku kinietiskos auto magnetolos kuri vadinasi "Pionear", vietoj to geriau issirenku "no name" produkta. Beja nieko pries neturiu pries apple produkcijos zymejima, jie pirmi tai sugalvojo tegu ir lipdo ta savo bereiksme raide, tai ju firminis zenklas, apart to kad ju produkcija yra dvigubai prastesniu parametru ir dvigubai brangesne nei konkurentu.
mobilunkas 2011-08-05 22:02
tai jei elektrine transmisija ekonomiskiau nei mechanine, tai ko nedarom visu automobiliu, kad variklis suka generatoriu, o jis ratus? tai nereiktu ir akumuliatoriu simtams kilometru kad atlaikytu, uztektu mazo ir pigaus akumuliatoriuko porai kilometru , kad atlaikytu su mage ir sviesom
T 2011-08-05 22:30
Bet vis tiek manau sukant generatorių energijos nuostoliai yra apie 2/3. Tai 2,8 l yra labai mažas degalų sunaudojimas. Manau tai dauguma pasiekta aerodinamikos dėka.