Projektuotojų dilema Kaune: po langais žalia veja ar automobilių stovėjimo aikštelė?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2011-09-30 15:51
O gal tiesiog padarytu masinom aiksteles su tokiomis trinkelemis kaip prie Pazaislio vienuolyno. Ir biski zalia ir masinom yra vietos.
kionig 2011-09-30 15:59
Aš taip pat nenorėčiau, kad beveik po langais stovėtų mašinos, kurių kaip kartais durnos signalizacijos kaip užplaukusios prakaukia visą naktį. Tegu stato tas perteklines mašinas, jei vienas butas turi kokias dvi mašinas kur nors mokomoje aikštelėje ar garaže. Nėra reikalo, kiekvienam laikyti dvi mašinas kieme, kurios dar retai naudojamos.
Arthuras 2011-09-30 16:11
Signalizacija reikia tvarkyt ir taip pat reikia prisimint, kur gyveni - ogi mieste. Nepatinka automobiliai po langais, keliesi į kaimą.
alkaponas 2011-09-30 17:25
Vienintelė ir nepakartojama išeitis yra: Daugiaukštės stovejimo aikštelės. Jas galima būtų įrengti ir ant esamų garažų.
kionig 2011-09-30 17:40
Žinai, aš palauksiu kol įves mokestį už automobilį, tada ir pažiūrėsime
Jiezikjielius 2011-09-30 18:04
visi manau , kad geriau jau tie zolynai , nei tas asvaltas. tam yra daugiaaukstes aiksteles, siulydami kraustytis i kaima, manau pasiulyciau issikraustyti patiems, ten masina nors ir i lova galesit pasiguldyt. mazinti masinu skaiciu reik, gerinti viesaji transporta, diegti dviraciu takus ju saugojimo ir aptarnavimo kompleksus, o ne kaip dabar.. kada susivoksit , kad vien technologija galiausiai prazudys, as uz masinas, bet naikinti zaluma labai blogai.
KarolisS 2011-09-30 18:23
Kionig, dėl signalizacijų naktį yra gan paprastas sprendimas: jei kieno nors signalizacija kaukia visą naktį, nes musė pro mašiną praskrenda - skambinkit policijai. Yra nustatytas leidžiamas garso lygis. Gaus žmogus dvi baudas, tai ir susitvarkys, kad į muses nereaguotų arba išvis išjungs. Patvirtinta. Dėl daugiaaukščių aikštelių; juk prie kiekvieno namo nepastatys tokios aikštelės, o jeigu aikštelė bus už 100 m nuo namo, tai vis tiek visi grūsis į tą mažą aikštelę, kad tik mašina būtų po langais. Panašiai yra ir ten, kur aš gyvenu, yra normali didelė, neduobėta aikštelė namo gale, bet vis tiek visi grūda savo kibirus į mažą, duobėtą aikštelę po langais ir amžiais vieni kitus užstato, o po to nervinasi, kai reikia prašyt, kad patrauktų.
sigun 2011-09-30 20:34
Kodėl Lietuva visur seka JAV, o ne Europą? Visoje Europoje stengiamasi plėtoti ir skatinti viešąjį transportą, fizinį aktyvumą. O Lietuva eina JAV keliu - nuo durų iki durų automobiliu. Kas keisčiausia amerikiečiai niekaip nesupranta kaip galima plėtoti automobilius kai degalų kaina dvigubai ar net daugiau didesnė (ir čia dar nepradėjus pasakoti apie atlyginimų skirtumą).
Arthuras 2011-09-30 21:57
Neįmanoma Lietuvoje padaryti visaverčio viešojo transporto. Per mažai žmonių tam reikalui, per mažai pinigų. Ir nebe**skit proto su savo dviračiais. Yra normalu, kad miestai yra tankiai apgyvendinti, žalumai vietos nėra. Kam nepatinka, turime labai daug erdvės už miestų. Keliesi ten gyvent ir galėsi turėt hektarus žemės. Nereikia norėt gyvent vidury miesto ir turėt žolytę kieme.
kionig 2011-09-30 23:07
Joo.. dar pasiūlyk viska išbetonuoti ir asfaltuoti skersai ir išilgai, ir iškirsti medžius, išmesti visas gėles, įdomu kiek laiko tokiose betoninėse džiunglėse išgyvensi tame smoge ? P.S Į kaimus nereikia trenktis, galima ir į užmiesti keliauti gyventi.
sielinas 2011-10-01 04:36
<...>Šiuo metu Kaune lengvaisiais automobiliais naudojasi didesnė gyventojų dalis negu Švedijoje.<...> mat Kauną su Švedija lygina...
Arthuras 2011-10-01 09:49
Niekas nesako, kad reikia betonuoti ten, kur nereikia. Jei trūksta erdvės automobiliams - vadinasi žolei nėra vietos. Primeni man bobutes, kurios loja, kai jų gatvėje automobilių srautas padidėja.
sigun 2011-10-01 11:09
Kad "neįmanoma" tai tikrai netiesa. Kartais mažiau patogu. Nepaisant to, žinau pavyzdžių, kai Kaune gyvena žmonės šeimoje neturi nei vieno automobilio. (Čia ne apie save. Saviškį vis dar turiu, tiesa daugiausia laiko jis praleidžia garaže) Beje mano minėta šeima turi savo verslą. Kai reikia nuvežti prekes - samdo. Važiuojant į kurortą naudojasi tavo nekenčiamu viešuoju transportu, arba lėktuvais, jei užsienin. Ir ne dėl pinigų stygiaus neperka automobilio. Ramūs žmonės, patys sako, jog jiems žymiai mažiau rūpesčių šitaip. Atvažiavai į centrą, perėjai per Laisvę. Nesvarbu kur statyti auto, nereikia paskui atgal grįžti - prie artimiausios gatvės į mikrą, autobusą ar jei vėlai vakare taksi ir namuose. Ir bare galima pasėdėti, taip pat ir išgerti. Ir jiems atkrenta tokia daugybė problemų. Kaip degalų kaina, vairuotojai idiotai, duobėtos gatvės, užkištos aikštelės...
Cigaras 2011-10-01 11:31
Nesąmonių nerašyk. O jei kalbi ne apie Kauną, tai geriau išvis nerašinėk. Tas neįmanoma kauniečiams būna, tai maždaug 30% ilgiau trunkanti kelionė ir iškart - neįmanoma (nesvarbu kad dažnai ir pigesnė būna). Šiaip geriausia daugiaaukščius garažus statyti. Pavyzdžiui prie mano daugiabučio yra gal 3 mokamos stovėjimo aikštelės 5 min ėjimo spindulių. Vietos pastarosiose visada yra. Kas dėl asfalto Kaune, tai ir taip užterštumas nemažas dažnai būna mieste. Kaip tik reiktų daugiau medžių prisodinti mieste.
Arthuras 2011-10-01 11:35
Žinoma, viskas įmanoma, tik kam rinktis nepatogesnį variantą? Ala "saugokime gamtą"? Paimkime įprastą keturių asmenų šeimą Vilniuje - du tėvai, du vaikai. Ir tarkime, kad jie neturi nė vieno automobilio. Visų pirma, tai viešojo transporto nuolatiniai per mėnesį kainuotų 330litų. Jau nebekalbu apie viešojo transporto nepatogumus suaugusiems, o vaikams tai dar 2x sunkiau, ypač, tarkim, žiemą. Plius dar pridėkim taksi iškvietimus bent 4-5 kartus per savaitę. Reikia ir maisto parsivežt visai savaitei, ir kartais kur nuvažiuot(į šventę, vaiką pas gydytojus ar dar velniai žino kur). Galėčiau dar vardinti ir vardinti viešojo nepatogumus ir trūkumus ir automobilių privalumus non stop. Bet esmė dar net ne čia. Už tuos pinigus gali su savo dyzeliniu automobiliu nuvažiuoti 50km per dieną. Žinoma, eksploatacija kainuoja dar daugiau, tačiau patogiau susimokėti(jei gali sau tai leisti), nei visai šeimai dardėti autobusais. O visa kas yra parašyta pasviru tekstu - nėra problema. Kad tik tokios problemos būtų... Taigi, teoriškai, tai gal ir neapsimoka turėti automobilio, bet praktiškai - tai vienas iš svarbiausių komforto elementų šiuo metu Lietuvoje. Kitaip tariant - pasižvelkit į realybę. Aš suprantu, kad studentui ir moksleiviui ne visada tas automobilis būtinas, bet nereikia žiūrėti vien iš savo varpinės.
mch0lic 2011-10-01 11:48
Statyti daugiaaukštes ar požemines aikšteles gal ir nepigu, tačiau viso daugiabučio kiemo asfaltavimas irgi ne sprendimas. Yra šimtai sprendimų, kurie galėtų padėti išpręst šitą problemą, tačiau iš komentarų yra aišku, kad didžioji dalis Lietuvių yra ubagai karaliai, kuriems reikia daug prabangos, bet tokie karaliai nei pinigų turi, nei prabangos atsisakyt nori ir tik cypia dieną nakti kaip viskas blogai... Aš asmeniškai kurį laiką gyvenau Kaune ir neturėjau jokių priekaištų viešajam transportui. Pakankamai švarus, tvarkingas, atvyksta laiku, aprėpia beveik visą miestą tai kam tas automobilis?
Arthuras 2011-10-01 11:57
Kaip suprantu, pagyvenai kaip studentas ir darai išvadas. Niekas ir nesako, kad kiekvienam asmeniui tas automobilis reikalingas. Taip, yra ir tokių, kurie perka tą automobilį neapgalvotai. Bet kitiems tas automobilis yra neatskiriama darbo, gyvenimo dalis.
mch0lic 2011-10-01 12:22
Argumentas? Domina sprendimai, kaip išspręst probemas? Kiek nori investuot? 0LT? 10kLT 100kLT? Aš pradėčiau nuo švietimo... pala, bet juk mes švietimo sistemą turim? ne? Turim, tik tiek, kad "kietu", girtu ir apsirūkiusiu ar perkančiu diplomus būti yra etiškiau nei mokytis ir gyventi dorai...
Arthuras 2011-10-01 12:41
O prie ko čia šitas?..
immortallt 2011-10-01 18:52
Zmogus, kuris ne nagrineja, o bet kaip siekia pateisinti savo gyvenimo buda. Pinigu turiu, masinos neperku. Kodel ? Nes man jos is tikruju nereikia! Nors ir noreciau. Bet maisto parsivezti is 1/4 parduotuviu 1km spinduliu nuo namu tikrai nereikia (2 is ju <500m). Taksi issikvieciu kartais, bet tai viso per metus 5 kartus. Automobilio kartais reikia, kai tas automobilis tau uzdirba pinigus! Nuvezti vaika i poliklinika - kiekviena diena vezioji ? Automobilio kastai: draudimas, padangos, amortizacija, benzas, PARKINGAS + galvos skausmas del vagysciu bei islaidos kai apvagia. Per menesi automobilio islaidos laisvai sudaro 1000LT. Aisku jei vazuoji ant vogto kuro (kontrabanda=vagyste), su plikom padangom be kasko draudimo (tai yra geras ivertis, kiek susidaro kastu vidutiniskai per menesi del avariju). Viesojo transporto privalumai: gali dirbti, mokytis, skaityti, bendrauti, miegoti, kol vaziuoji. Nereikia tau rupintis, kad suges, pavogs, uzsnigs, uzsals dyzelis, nudus akumuliatorius ar kas nors, kad subraizys ar nukoses numerius/magnetola. Viesasis transportas Vilniuje 4 asmenim kainuoja 264LT (2 is ju nepilnameciai). Uz tiek iseina siek tiek daugiau nei vienas bakas kuro. I miesta vilniuje nuvaryti taksi - 15LT (cia savaitgali ir nakti). Taip automobiliu yra patogiau, bet tai yra prabangos preke. Ivertinkime ar galime sau leisti prabanga. As mieliau sukaupsiu kapitala, kuris man nes pinigus ir galesiu but garantuotas del dalies savo pajamu. P.S. pasiskaiciuok, kiek tu sutaupai laiko su automobiliu ir kiek per ta laika tu uzdirbti pinigu ir matysi ar tau tai butinybe ar tik igeidis, kuri taip gini. Ir tu man paasikink, kaip gali reiket vos ne kiekvienai seimai po 2-3 automobilius ? P.S.S. ismok neabsoliutinti visko. Pasigauni fraze kokia ir iskart akcentuoji, kad kiti kalba apie VISUS zmones. Visada kalbama apie statistini vidurki, o ekstremumai yra ekstremumai. Jie sprendziami individualiai