Itin ekonomiškas „Volkswagen XL1“ bus gaminamas Vokietijoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Justas116 2011-10-31 17:22
Įdomu ar tikrai tokio dizaino modelis ne už ilgo išriedės į gatves - dažniausiai tokius matau tik automobilių parodose.
Creatium 2011-10-31 17:32
Bet kuro sąnaudos tai pasakiškos :O
Justas116 2011-10-31 17:41
Kuro sąnaudos tikrai įspūdingos
Pumper 2011-10-31 17:57
Wolfy 2011-10-31 18:15
Atrodo tragiskai, bet kazkas vistiek nupirks juos, nes juk tokia ekonomija.
blizzard 2011-10-31 18:51
35km su elektriniu varikliu neskamba viliojančiai.. galėjo bent 100km išspaust arba čia duomenys klaidingi.. dizainas visai nieko, galas man patinka vis vien tesla motors kol kas neaplenkti lieka su savo sedanu ir coupe modeliu.. pažiūrėjau jų website sedano kaina nuo 49000 amerikietiškų, pagalvojau kad kaip už naują mašiną galinčią įveikt vienu pakrovimu apie 400km tikrai pigu.. p.s. pasirodo uz 49 gabalus eina nuvažiuot 160 myliu vienu krovimu, jeigu norit 300 mylių lėkt, tai jum kainuos 70 gabalų, vis vien pakankamai pigiai lyginant su tai koks naujas tai daiktas. Netgi jus pakviečia sukurti autentišką dizainą, vienu žodžiu kiekvienas modelis vos ne vienetinis gaunasi ar kažkas panašaus..
kiesza 2011-10-31 18:59
kurosanaudos tikrai ispudingos.. Bet logiskai mastant tai yra automobilis orientuotas i miesto vartotojus kurie nuvaziuoja trumpus atstumus, tai truputi nepraktiska, kad jame telpa tik 2 zmones, na zinoma kuro sanaudos atperka sita paradoksa , bet butu kur kas logiskesnis sprendimas gaminti 5 vieti kebula kuris naudotu, kad ir 2L degalu 100km/h nes kai i darba is darbo pajudes 1000 automobiliu kils nepatogumu, o mano atveju zones issisuktu ir su 200 automobiliu
Mortifer 2011-10-31 19:55
Kas ten lygino sut tesla motors? Ten yra elektromobilis, čia aprašomas hibridas, tai palyginimas yra beprasmis. O tam, kas rašė apie tai, kad praktiškiau būtų penkiavietis kėbulas... Šiaip jau didžioji dauguma nuvažiuotų kilometrų būna automobilyje sėdint vienam žmogui, šiek tiek rečiau dviem žmonėm, išvis retai trim ir daugiau. Taip kad automobilių skaičius gatvėse paleidus daugiau dviviečių transporto priemonių kažin ar išaugtų. Aš asmeniškai tikrai teikčiau pirmenybę dviviečiam automobiliui, jei tik dėl to stipriai sumažėtų kuro sąnaudos, dar ir bagažinės dalį atiduočiau, nes kaip ir daugelis žmonių ten dažniausiai vežu ir laikau tiesiog šlamštą.
blablabla 2011-10-31 19:57
sabotan 2011-10-31 20:54
cia gi hibridas ne elektromobilis o kai kuro sanaudos 0,9l 100 km nelabai ir apsimoka i toki automobili det daugiau akumuliatoriu svoris iskart padides ir kuro sanaudos taipogi
Houdini 2011-10-31 21:16
Turiu prisipažinti, kad man ši mašina atrodo ne tragiškai, o nuostabiai.
rimasD 2011-10-31 21:25
Įdomu, gal užpakaliniai ratai plieniniai, kad neatrodo, jog juos galima būtų pakeisti?
Xdmin 2011-10-31 21:48
Ar tik nebus pirmi 100km su 0.9l sanaudom? turiu omenyje kad 35km vaziuoja bateriju deka, o tik likusius 65 kuro pagalba.
immortallt 2011-10-31 22:53
Aha... 200 automobiliu ir 1000 zmoniu - kokioje fantaziju salyje gyveni ? Pastovek rytais prie kokios sankryzos ir paziurek kiek zmoniu vaziuoji >1 masinoje. Zinok nustebsi - krizes LT tikrai nera.
blizzard 2011-10-31 23:00
Prie tos pačios sankryžos atsistok savaitgalį, pamatysi kaip krizė jaučiasi savaitgali miestas išvis tuščias.. i ne dėl to kad nereikia į darbą, o dėl to kad visi kurą taupo..
kiesza 2011-10-31 23:14
aisku yra kaip yra.. bet teoriskai zmones turetu i darbus vaziuot ne po 1 o po kuo daugiau vienoi auto
kionig 2011-11-01 00:42
simullis 2011-11-01 10:58
jau aisku ka kavenskai vogs ,galinius dangcius tie kur rata paslepiaXD
immortallt 2011-11-01 10:59
Todel efektyviausia naudotis viesuoju transportu!
andriulis 2011-11-01 12:00
Jei galiniai ratai liks uzdengti, tai nepergyvenkit naudos padangas su pertvaromis ar naudos padangas kaip Corvetei, nepamenu tiksliai kokios ten padangos, bet vienu zodziu jos super duper atsparios, tuom Corvete sutaupe vietos bagazineje bei biskeli svorio.