Naujasis Lenkijos aviacijos didvyris T. Wrona nori ir toliau skraidyti tuo pačiu lėktuvu (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2011-11-02 17:46
Graziai bei sklandziai nusileido, nieko daugiau nepridursi.
Rukis 2011-11-02 18:01
Jei būtų buvę JAV, tai butų padavę į teismą dėl moralinės žalos.
M.Mantas 2011-11-02 18:07
Lėktuvas važiuoklę? Šiaip įspūdingas nusileidimas. Labai tikslus.
Rukis 2011-11-02 18:09
Keleiviai pilotą
blizzard 2011-11-02 18:31
sigitas 2011-11-02 18:54
Man tai įdomu kam buvo pakelti naikintuvai . Čia jeigu vis dėlto pilotas neišdrystu leistis tai numuštu ?
FtBall 2011-11-02 19:38
Lenkijos spauda, kaip ir visa kita spauda, apgailėtini padlaižiai. Kiekvienas žmogus, suvokiantis, kad gaut teisę pilotuot lėktuvą sunkiau nei įgyti teisę, vairuot automobilį nevadins jo didvyriu - vadins jį tiesiog vienu iš daugelio pilotų, kurie būtų tą patį padarę.
immortallt 2011-11-02 21:17
Ismokti tokioj situacijoj suvaldyti lektuva turbut jokie simuliatoriai ir knygos nepades. Esme kad tikrai graziai nusileido, kai pirmakart maciau video man pasirode kad su vaziuokle jis leidosi nes nei blaskes nei detales byrejo, o labai tiesiai ir graziai.
Myslius 2011-11-02 21:24
Gal norejo patikrint ar vaziuokle tikrai neissiskleide ar tik prietaisai blogai rodo.
MiSiPe 2011-11-02 22:32
Na čia didžiausias sudėtingumas nėra tiesiog švelniai nutupdyti lėktuvą. Čia sunkiausia priimti teisingą sprendimą ir nepasiduoti emocijoms- tokių dalykų neišmoksi paprastai. Dažnai menki, nereikšmigi gedimai tampa aviakatastrofų priežastimi, nes žmonės tokiose situacijose daro klaidas. Pilotas- profas, juolab lAAAAbai gražiai prilaižė O naikintuvai aplink skraidė tam, kad būtų iš išorės įvertinta važiuoklės konfigūracija- ar pilnai išsiskleidus ar ne. Niekas numušti neplanavo
FtBall 2011-11-03 09:17
Šito aš nežinau, bet manau, kad bent jau apie 10 metų reikia pabūt lėktuvo pilotu, kad galėtum skraidint keleivius. Tikrai nemanau, kad pilotas išlipa iš simuliatoriaus ir iškart lipa į lėktuvą su 200+ žmonių.
Nedurnas 2011-11-03 09:50
Vat butent kai zmogus nesinaudoja emocijom, o naudojasi logika ir savo darba dirba taip kaip jis ir turi buti dirbamas. Abejoju ar labai daug pilotu yra su psichologinem traumom ir emociniais nestabilumais. Kaip ir sake FtBall betkuris kitas pilotas padarytu lygiai ta pati sioje situacijoje, nes nepatyre abejoju ar gauna skraidyt keleiviniais lektuvais.
Smėlis 2011-11-03 10:00
. taip pat padėjo ir aplinkybės: geros oro sąlygos, sąlyginai nedidelis vėjas, šviesus paros metas ir t.t.
FtBall 2011-11-03 10:56
Tie tavo "geležiniai kiaušai" yra būtina pilotų savybė, visi ją privalo turėt.
Smėlis 2011-11-03 11:07
ir kaip tavo manymu šią savybę patikrina?
Arthuras 2011-11-03 11:18
Pabarškina, jei skamba - vadinasi geležiniai.
FtBall 2011-11-03 13:32
Ko gero visokie testai būna, pratybos ir panašiai. Aišku, kaip tikrovėj nepadarys, bet tikrai vidutinis žmogus nepraeitų.
MiSiPe 2011-11-03 19:50
Šiaip pvz. stojant į universistetines oralivių pilotavimo studijas reikia išlaikyti profesinio tinkamumo testą. jis susideda iš kelių šimtų klausimų psichologinio testo, užduočių ant popieriaus laikui motyvacinio pokalbio ir dar pokalbio su psichologu . Tai nereikia labai kokių nors ypatybių turėt ir įmanoma praeit, bet dalis ir atkrenta. O dėl lakūnų patirties tai norint tapti įgulos vadu užtenka ir 1500h ore. Maža paslaptis: po visų teorinių kursų ir treninuočių simuliatoriuje, pilotai turi tik vieną treniruotę ore prieš sėsdami pilotuoti lėktuvą su keleiviais Žinoma jie turi skraidymo patirties su mažesniais lėktuvais.
solid 2011-11-04 10:40
O naujai iskeptieji neskraido keleiviniuose lektuvuose kaip antri pilotai? pvz kokius 5 - 10 reisus skraido su patyrusio piloto prieziura? klausiu nes smalsu.
MiSiPe 2011-11-04 11:43
Pradžioj visi norintieji skraidyti su keleiviniais turi turėti patirties ant lengvųjų lėktuvėlių . Tada gali mokytis kad gautų Commercial Pilot License. Po vėl galybės mokslų ir egzaminų galima mokintis konkrečiam lėktuvo tipui. Na po tų teorinių kursų dar tenka paskraidyti kaip trečiu įgulos nariu (observeriu) ir tiesiog stebėti darbą. Tada būna treniruotė tuščiu lėktuvu, egzaminas ir tada jau lakūnas gali dirbti lėktuve už antrąjį pilotą. Dar kaikuriose kompanijose, pirmieji skrydžiai su naujoku, vyskta stebint dar vienam jau patyrusiam lakūnui (kaip ir apsikeičia su observeriu vietomis). Vėliau jau naujokas pilnai skraido už antrąjį pilotą. Norint tapti kapitonu reikia dar aukštesnio lygio ATPL licenzijos, taigi antraisiais pilotais paprastai skraidoma bent keletą metų. Svarbu žinoti, jog ir kapitonas ir antrasis pilotas atlieka labai panašias užduotis ir dalinasi kuris kada pilotuoja, kuris veda ryšį, stebi prietaisus. Kapitonas tiesiog turi sprendimų atsakomybę. Betkokio reiso metu turi skristi abu lakūnai.