„Microsoft“ galės nuotoliniu būdu ištrinti „Windows 8“ taikomąsias programas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2011-12-13 13:03
Štai kaip reikės kovoti su piratais! Pažiūrės mikrosoftas, kad tavo programėlė be rakčiuko - tik šast, ir dingo iš kompo
Tarkvinijus Išdidusis 2011-12-13 13:09
Taip, tačiau tai bus taikoma tik "Windows Store" atveju. Kitais atvejais, jeigu asmuo atsisiunčia iš kažkur kitur tą programėlę, "Microsoft" abejoju ar turėtų kokią galimybę ištrinti tą failą. Beje, taip ir nelabai supratau iš straipsnio - ar "Microsoft" galės ištrinti programą iš pačio vartotojo kietojo disko, ar ji galės ištrinti programą tik iš "Windows Store". Jeigu pirmuoju atveju, tai kvepia rimtu vartotojo teisių pažeidimu ir vėlgi, sankcijomis iš ES.
KeeperMustDie 2011-12-13 13:26
Savaime suprantama - is savo paciu paciu parduotuves istrinti jie privalo galeti, cia kalbama apie vartotojo diska. Vartotoju teisiu pazeidimo cia nera, nes tie kas naudosis windows store greiciausiai tures sutikti su papildomom salygom, o programos istrinimas bus siunciamas visiems kompiuteriams kurie turi ta programa(o ne isrenkami keli vargsai vartotojai). Savaime suprantama programos is oro tikrai nebus trinamos, tokios priemones yra reikalingos, jei kazkaip sugebetu isisukti kenksminga/apgaulinga programa(pvz. kaip tos antivirusines, kurios pacios prisiuncia virusu), todel vartotojai patys nores, kad tokias programas tvarkytu uz juos, tik idomu ar tiem kas per shop'a nusipirks tokio tipo programa MS po to $ grazins, situom tai abejoju.
AirDog 2011-12-13 13:35
Sakyčiau labai šaunus mechanizmas siekiant apsaugoti savo klientus nuo kenksmingo softo.
Anonymous 2011-12-13 14:03
Kas yra „kenksmingas softas“ pagal apibrėžimą? Na, užkrėstas kokiu trojanu ar dar kokia negalia juk patenka į tą kategoriją? Juk nebūtų teisų pažeidimo rūpinantis vartotoju? Ypač, kai „agree“ padėsi po kuo nori, kad tik instaliuotum windozes O dabar pažiūrim, ar yra pasitaikę, kad crack'as būna su „dovanėle“? O būna, kad „dovanėlė“ lieka programoje po nulaužimo? O juk būna, kad laužta programa neatitinka oficialiai išleistos? Štai jie ir galės paskelbti „blogai veikiančia“ ir trinti Nors, manau, kad nedrįs. Kur liktų tie windows be piratų - tik įmonėse... Ne visose...
KeeperMustDie 2011-12-13 14:22
Greiciausiai idejimo i shop'a metu bus pridedamas papildomas kodas susinaikinimui arba bent identifikavimui per susinaikinimo paleidima. Todel ir rasoma apie windows store - tik is ten nupirktas programas jie gales trinti, o kaip supranti is ten nebus galima siustis nulauztu programu. Idomesne naujiena yra ta, kad bus leidziama platinti ir atviro kodo programas per Windows Shop.
enternald 2011-12-13 15:19
Vista nr. 2. Iš naujovių, kaip boot lokinimas, grafinė vartotojo sąsaja touchscreen'ui, ribbon bar'ai viskam, dideli RAM reikalavimai, dabar šitas š.... - viskas kvepia absoliučia nesekme, kaip Vista.
KeeperMustDie 2011-12-13 15:27
RAM ir CPU reikalavimai; O "stias s..." - yra tik i gera visiems. Bet aisku su isankstiniais nusistatymais gincytis beprasmiska, todel turbut tu teisus...
alkaponas 2011-12-13 17:48
Ir tau ir kitiem patariu pasimokinti teksto suvokimo, nes konkrečiai jum jo trūksta.
WPCentras 2011-12-13 21:29
Programų trynimo teisę iš vartotojų prietaisų turi tiek Google, tiek kiti. Nereikia dėl to užsipulti Microsoft. Ir jokios teisės nebūtų pažeidžiamos, jeigu vartotojai būtų apie tai įspėtas. Vis dėlto, Windows Store priklausys Microsoft. Lai daro, ką nori Juk nepuls ir netrins visų programų. Gal kelias per metus ištrins. Laukiu Windows 8 pasirodymo. Tai rimtas Microsoft žingsnis į priekį.
Uogienius 2011-12-14 09:07
Jei susimovė ir praleido virusuotą programą, tai ir privalo išmesti. Manau Canonical ir taip pasielgtų, jei vartotojams programų centre kokią spyware praleistų, arba atnaujintų į neveikiančią.
Vytax 2011-12-14 10:31
Ne. Bet kuris Linux OS update įrašomas tik su vartotojo sutikimu. T.y. gavęs pranešimą su detaliu aprašymu apie atnaujinimą tu gali sutikt palikdamas varnelę, arba ne, ją nuimdamas. O štai Apple, Android ir štai Windows Store trumpai tariant į sistemą įdiegia trojos arklį. Kurio pats vartotojas negali kontroliuoti. Kas mano nuomone nėra nei labai saugu, nei sąžininga.
Borland 2011-12-14 12:53
Bet paprastam vartotojui būtent to ir reikia. 99% žmonių vistiek neskaitytu kas toje lentelėje parašyta ir aklai spaustu sutikti, bet užtat visus tuos 99% tos lentelės žiauriai nervintu ir jie visi sutiktu, kad OS tiesiog imtųsi darbo, o ne mėtytu lenteles ar joms imtis darbo. Ir tik keletas paranojikų bijo, kad kažkas bus negero. Sistema diegiama tam, kad vartotojui būtu geriau ir kad jam nereiktu sukti galvos, o ne tam, kad būtu blogiau ir kad pakenktų vartotojui. Aišku, kad visi vartotojai būtu patenkinti, turėtų būti tam tikri nustatymai, kuriais vartotojas galėtų pasirinkti kokius sprendimus gali priimti jo operacinė.