Garsiausias pasaulio eismo chuliganas dovanoja savo 499 AG motociklą (Video)  (30)

Viena spalvingiausių motociklų pasaulio asmenybių neabejotinai yra mistiškasis Motociklininkas-Vaiduoklis (angl. – „Ghost Rider“) iš... santūriosios Švedijos. Herojizuoti šio kelių antipodo nereikėtų – ant savojo „plieninio rosinanto“ šis veikėjas keliuose yra prikrėtęs tiek pavojingų eibių, jog jos vos telpa į penketą DVD plokštelių. 300 km/h greitis važiuojant ant galinio rato, policijos ekipažų vedžiojimas už nosies, savižudiški mėginimai Švedijos greitkeliais kuo greičiau nuskrieti iš taško A į tašką B...


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Savo identitetą kruopščiai maskuojantis švedų nutrūktgalvis, ko gero, yra įžūliausias kelių akiplėša, koks tik kada nors yra buvęs visame pasaulyje. O reikalas toks, jog garsiausiąjį iš savo plieno ristūnų, 499 AG turbo motociklą „Hayabusa“ patrakėlis ketina... padovanoti. Padovanoti vieno tinklalapio rengiamos loterijos laimėtojui. Šeštosios DVD plokštelės „Ghost Rider 6,66: WTF“ pasirodymo proga. Lietuvoje apie šį veikėją yra girdėję galbūt nedaugelis. Plačiajame pasaulyje sklando kalbos (be jokių įrodymų), jog Motociklininkas-Vaiduoklis yra ne kas kitas, o švedų moto-akrobatų komandos „Swedish Wheelie Team“ narys Patrikas Fiurstenhhofas (Patrik Furstenhoff) arba tuo pačiu pavidalu besimaterializuojanti šio piliečio ir jo sėbrų amalgama. Aišku viena – Švedijos keliuose ant motociklo vaidenasi buvęs žiedinių lenktynių profesionalas, kaskadininkas ir šiaip pašlemėkas iš pašaukimo. Interneto tyruose Moto-Šmėkla išgarsėjo 2002-aisiais, pasirodžius DVD plokštelei „Ghost Rider: The Final Ride“. Jon sutalpinta galybė epizodų, kuriuose juodos odos lenktyniniu kostiumu vilkintis, juodą šalmą su juodu antveidžiu segintis paslaptingas motociklininkas savo juodu GSX-R1000 motociklu Upsalos apylinkių keliuose Švedijoje siautėja, skriedamas 300 km/h greičiu. Vaizdo siužetai, kuriuose beprotis maniakas ant motociklo nardo iš juostos į juostą ir kone stebuklingai išsisuka nuo persirikiuojančių į gretimą eismo juostą automobilių, kurių vairuotojai neturėjo jokių galimybių Moto-Šmėklą pamatyti artėjančią galinio vaizdo veidrodėliuose, netruko tapti internetine sensacija. Kai kuriems jis atrodė esąs tobulo vairavimo įsikūnijimas, idealas. Nežemiška būtybė, pusdievis, žaibu švysčiojantis po pilką vienodų, eilinių, įstatymus gerbiančių eismo kursuotojų masę ir kaip pelė-supermenė, atsainiai žaidžiantis su persekioti mėginančiais, tačiau nieko nepešančiais katinais iš kelių policijos. Jei tik Moto-Šmėkla nuspręsdavo, kad žaisti jau nusibodo arba kai danguje sudūgzdavo policijos sraigtasparniai, maksimaliai atsuktas akseleratorius pradangindavo motorizuotą Švedijos kelių siaubą iš regėjimo lauko. Savaime suprantama, dauguma padorių piliečių šį ekshibicionistą ant motociklo vertino vienareikšmiškai – jis yra didžiausia iš visų įmanomų grėsmių kelyje, galinti pridaryti ypatingų nuostolių kitų žmonių sveikatai ar turtui. Tie kurie juo žavėdavosi, galvodavo lygiai taip pat, tik iš potencialių jo aukų sąrašo išbraukdavo... save. Kaip kiti? Kaip Dievas duos... Motociklininkų bendruomenę demonizuojančiųjų gretose Moto-Šmėkla buvo pats Velnias – simbolis, pateisinantis bet kokį pretekstą linčiuoti tuos neraliuotus kelių mirtininkus tiesiog vietoje, nekalbant apie uždraudimą tokiems važinėtis Švedijos keliais ir gatvėmis. Galiausiai vaiduoklio ėmė nekęsti dauguma motociklais važinėjančių vairo brolių – už tai, kad nepataisomai sutepė visų baikerių reputaciją. Tiesa, šio bepročio įgūdžiai ir bravūriškumas – nekvestionuojami. Net ir legaliame pasaulyje P. Furstenhofui priklauso oficialus pasaulio rekordas važiuojant tik ant galinio rato (346 km/h). Kiekvienas, kuris specialiose trasose yra važiavęs sportiniu motociklu, puikiai žino, koks galingas vėjo pasipriešinimas kyla, kai pasiekiamas 300 km/h greitis – mintis kilstelti priekinį motociklą ratą tokiomis aplinkybėmis atrodo, švelniai tariant, mirtina. Menkiausias pašalinis krustelėjimas, ir aptakiai gaubiantis oro srautas virs betonine siena, į kurią visu smarkumu rėšis piestu pastatytas motociklas su visu vairuotoju. Klausimų nekyla ir dėl jo „plieninio žirgo“ eiklumo. „Suzuki Hayabusa“ yra greičiausias kada nors sukurtas serijinis motociklas, kurio pirmieji modeliai nesunkiai išvystydavo 320 km/h greitį. Tačiau vėliau buvo nuspręsta šių motociklų maksimalų greiti riboti (dabar jis siekia 300 km/h). Tiesa, galingojo „Hayabusa“ varikliui pakanka keleto modifikacijų, ir turbininis variklis generuos fantastišką galią. Tą su savojo „Hayabusa“ 1300 cm3 darbinio tūrio varikliu padarė ir Moto-Šmėkla – garsusis jo ristūnas išvysto 499 AG.

O dabar savo ištikimąjį beprotiškų žygių draugą Moto-Šmėkla pasiryžęs padovanoti. Kiekvienas, norintis jį laimėti, gali užsiregistruoti oficialioje Moto-Šmėklos svetainėje.

Parengė Saulius Žukauskas,
sauliuszukauskas01@gmail.com

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(7)
(0)
(5)

Komentarai (30)