„Caparo T1“ – serijinė F1 bolido versija arba greičiausias planetoje serijinis automobilis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2012-02-07 13:41
Kaip supratau nurodytame saltinyje apie sukimo momenta isvis nerasoma. Dvigubai didesnis galios ir svorio santykis, o ne sukimo momentas.
blizzard 2012-02-07 16:49
ko pasekoja padidėja sukimo momentas į ratus ar ne?
rimka 2012-02-07 17:10
pernykšės naujienos zjbs
Xdmin 2012-02-07 17:27
Na man tai atrodo, kad sukimo momentas ir svoris nelabai ka turi bendro. PS: remiantis wikipedia: Caparo T1 : 575 HP ir 420 Nm Buggati Veyron : 1001 Hp ir 1250 Nm
arvis911 2012-02-07 18:11
O tai kur prikabinti valstybinius numerius?
kiesza 2012-02-07 18:14
reikia buti visisku pusgalviu kad del keliumilisekundziu pasirinkti sia formule, o ne koki kita saugesni superautomobili. Ant 100 trinktelejus i kliuti kazi ar liktum gyvas, o su veyronu kogero ir 300 pergyventum...
Swift RR 2012-02-07 18:41
Dėl ko? Kad jis angliškas? Antravertus pasodinus gerą vairotoją prie vairo, sausame asvalte, ši mašina vis dėl to aplenktų beveik visus... Pasodink blogą- neaplenks nieko.
punktyras 2012-02-07 18:59
Galio/svorio santykis viską ir duoda. Su tokiu, kuo greičiau važiuoji, tuo stabilesni jie darosi - dėl aerodinaminio prispaudimo. Tas ypač svarbu posūkiuose. Neišmanant ir posūkyje pristabdžius, lėktum į griovį.
Swift RR 2012-02-07 19:33
Atkreipk į sukimo momentą, galia gaunama žymiai ankščiau, ir tai labai svarbu. Ir dar pasižiūrėk į abiejų mašinų įsibegėjimo laiką... Taip dėl to nulėkimo nuo kelio nusisšnekėjau, aerodinamika, žinoma, padaroma labai gerai.
perihellis 2012-02-07 19:49
o tai vistiek tėra greitas kartas, o ne automobilis..
blizzard 2012-02-07 19:52
Reikia nepamiršt kad kalbat apie skirtingų klasių automobilius veyron greičiausio kaina siekia 6milijonus litų, šito daikto palyginus su veyron, ne tiek jau ir daug. Šitas bolidas daugiau skirtas trasoms, jeigu juo teisiškai galima važiuot gatve tai dar nereiškia kad jis gatvei sukurtas. toliau kalbant veyrono svoris viršija 2,5t variklis 8l su 4 turbo kompresoriais. Čia skaičiai kuklesni ir su atitinkamom padangom ir sąlygom šitas daiktas turėtų laikytis posūkiuose stabiliau nei veyronas. Apie ekonomiką geriau nekalbėsiu Na čia toks daugiau žaislas, veyronas solidesnis aparatas, bet jis pasižymi tik dideliu greičiu, o šitas skirtas ne vien dideliam greičiu išvystyti.
rimka 2012-02-07 20:16
aš jūsų kai kurių nesuprantu, paskaičius, iš šalies tai atrodot tokie protingi, tik kodėl tiek nusišnekat ? "kelio milisekundėm? " kažkas su veyron lygina... pz svaigalai.... db paprastai, pažėkit į laiką!!! kad ir toj pačioj top gear trasoje, veyron - 1:18.3 veyron ss - 1:16.8 mclaren mp4-12c - 1:16.2 atom V8 - 1:15.1 caprio - 1:10.6 !!!!! čia kaip ir klarksonas sakė visai kita lyga. tie kas nesuvokia ką autosporte reiškia 5-8s tai geriau net nekomentuokit.
Tomaz 2012-02-07 22:42
man atrodo cia prisirinko daugybe veyron gerbeju kurie negali susitaikyti kad sis automobilis yra greitesnis nei bugattis , sako jis nestabilus manau indzinieriai kurie kure si automobili nera debilai nebent kai kurie is jusu yra protingesni uz juos , ir manau kad jie pasirupino jo stabilumi ir jis tikrai vaziuodamas 300 km/h nepakils i ora , nesu tikras bet manau kad siame automobilyje yra naudojama kazkas panasaus y saugumo kapsule kaip pvz F1 boliduose , esme tame kad visas automobilis gali issitaskyt nulekt ir ratai , ir visa vaziuokle , net ir variklis , bet pati kabina kur sedi vairuotojas lieka sveika , taigi manau kad jis taip pat ir saugus , kitaip gi nebutu praejes saugomo patikros ir juo nebuta leidziama vazineti
perihellis 2012-02-07 23:02
belieka laukt žaliojo pragaro laiko.. edit: oj lygtais jau yra, į 7min įtelpa