Kodėl druskos ant kelių nebarsto ne tik Europos šalys, bet ir Rusija?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2012-02-14 13:20
Pastebejimas mano mano draugo tevas dirba kelininku druskos pyla daug bet kaip zole augo pakelese taip ji ir toliau auga o ten barstoma tikrai ne vienerius metus tai nematau jau dideles itakos gamtai.
Paramotoras 2012-02-14 13:33
Netikslumas. Norvegai naudoja druska parindiniams keliams valyti (ne visiem) tik ne natrio chlorida o kita. nesu tikra kuria. taip pat naudojama skysto ispurskimo metodas. druakos barstytuvai turi iranga liadiznacia uzsakovui ztebeti kada, kur, kiek ir kokia kryptimi druska buvo isberta ar beriama siuo metu (kiekvina masina prifarsiruota elektronikos. barstyma ir valyma vykdo privacios firmos kuriom uz tai mokami nemazi pinigai, bet toks posakis kad nu sugedo masina ar neturiu druskos uztraukia nesveikas baidas ir atsakomybe. ( kaimynas barsto ir kai snigo namo nebuvo gryzes dvi paras. miegojo masinoje) vietiniai keliukai valomi visokiais traktoriais, saligatviai dzipais su buldozeriais. saligatviai ir vietiniai keliukai kasimaliai truputi barstomi skaldele. ir pas visus padangos geros. as su lt pirktom gerom padangom rukau kamputyje. teko ir lenciugus detis beziurint i pro sali vaziuojancias masinas.
teraxas 2012-02-14 13:53
Žmogau, praktiškai nieko nesupratau ką norėjai pasakyt. Reiktų mokyklą pabaigt, gramatiką, skyrybą bent minimaliai pramokt... Ir šiaip, išskyrus tai, kad naudojam druską, Lietuvos keliai tvarkomi tikrai neblogai, jei tu čia tuo skundies. Kelininkai tikrai negali nuvalyti sniego, prieš jam atsirandant ar sningant piko metu. Va kad ir vakar - pradėjo snigt piko metu - kaip tik važiavau į Vilniaus centrą. Po kelių valandų, kai grįžinėjau - visur keliuose jau dirbo kelininkai. Tiesa, jau važiuojant į priekį barstė kai kur. Tiesiog jei technika paruošta - dar nereiškia, kad ji gali būti išmesta į gatves vos pradėjus snigt.
Arns 2012-02-14 14:07
dėl sniego priekaištų nėra, bet dėl plikledžio, ypač naktį, tai chebra juodai nedirba. Teko vieną naktį kelias valandas ant pagrindinio kelio pralaukt, kol prisikviest pavyko juos. Nes ant kelio pastovėt neina, o kelias vieni kalnai ir pakalnės. Jei ne žmonės užstrigę kelį, greičiausiai tik paryčiais ar rytą, kai visi išsiruoš į darbą, būtų pradėję barstyti ir tirpdyti ledą.
immortallt 2012-02-14 14:28
Arns, vairuot reikia moket Klaipedoje - diena pliusas, nakti minusas - ant kelio pastovet neina, bet su masina pats tas vaziuot. Arba padangos plikos/prastos ziemai... Beje, vakar atgramde net gyvenamuju namu kvartala klaipedoje. Atvaziavo masina apie 1:30 nakties, tad dirba net naktimis chebra.
Arns 2012-02-14 14:48
Tai kad žinai,kalnai statūs,naktį tamsu, apačioj užstrigusios furos, bet neina įžiūrėt ten jos užsiskersavusios ar ne. Nusileisi, jei nebus įsibėgėjimo iš vis nepakilsi į kalną. Bet net ne tame esmė, esmė jog kelininkai turi dirbti kiaurą parą, vos tik atsirado plikledis pagrindiniuose keliuose, jie turi ne miegoti, o jį tirpdyti. Tuo tarpu dabar jie laukia oficialaus darbo pradžios,o paskui teisinasi esą "vairuotojai trukdė valyti", nors reikėjo pradėti daug ankščiau, prieš pajudant žmonėms į darbus.
kiesza 2012-02-14 14:52
Aš tai niekuo prieš, kad visai kelių nebarstytų, o tik nubrauktų sniegą kai jo iškrenta labai daug geros padangos išsprendžia plikledžio problemą, bei visas kitas
immortallt 2012-02-14 14:59
Arns, nei man, nei tevui nekyla problemu vairuojant galu varoma masina... O siaip kaip kiesza sako, geros padangos... Zinoma, daug geriau, kai kelias idealiai svarus, bet nebuk naivus. Negali visi zmones budet nuolat ir visus kelius nuvalyt is karto. Kiek tu keliu yra ir kiek zmoniu gali laikyti paruostu dirbti ? Be to visad yra pagrindiniai keliai, kuriems suteikiamas prioritetas. Pvz. pernai metais klaipedoje, mano tevu kvartale, masina atvaziavo tik tada, kai jau pagaliau nustojo snigti - nespejo valyti pagrindiniu gatviu.
Arthuras 2012-02-14 15:03
Druskos galėtų nepilt, o tik nubraukt sniegą. Ir išvis, jei kelias pravažiuojamas - juo galima važiuoti. Ir normaliam vairuotojui vienodai rodo - tiesiog reikia pasirinkt saugų greitį. Nereikia norėt važiuot žiemą taip, kaip vasarą.
Paramotoras 2012-02-14 15:24
siaip jau norguos sedi valytojai ant neto ir stebi prognozes pastoviai. ir jei mato kad bus 5 cm sniego pravaziuoja pries pradedant snigti ir uzsiberia druska kad nesudaryti ledo o antru ratu kose numeta.
immortallt 2012-02-14 16:00
Kazkaip nemaciau viso sito kol puse metu gyvenau Osle. Nubraukdavo sniega ir pabarstydavo akmenukais kazkokiais. Nakti isvaziuodavo ekskavatoriai su savivarciais ir surinkdavo sniega, jei jo budavo daugiau (ta ziema, kai buvau, iskrito labai daug sniego).
cave_dweller 2012-02-14 18:42
Per kažkokią laidą rodė (berots "reidas"). Nakti įvyko avarija, ne magistralėje, bet ir ne žvirkelyje , kažkokiam krašto kelyje, kuriam valymo prioritetas yra tikrai ne paskutinėj vietoj. Taigi, atvyko filmavimo grupė į įvykio vietą. Kelio danga, kaip ledo arenoj, išstovėt vos įmanoma. Laidos vedėjas skambina, į įmone kuri aptarnauja tuos kelius ar nupasakoja jiems situaciją apie kelio dangos būklę ir prašo, kad atvyktu pabarstyti. Spėk ką jam atsako?... Atvažiuosim ryte, nes šiuo metu nedirbam. Jei neklystu, tai buvo praeita žiema. Nesakau, kad visos įmonės prižiūrinčios kelius taip atlaidžiai dirba, bet nors ir kelios, tai vistiek didelė problema.
mygatukas 2012-02-14 19:28
Gyveni į šiaurę nuo sausio 15 g. ar į pietus? Nes man tai pamatyti kelininkus, tas pats kas kamuolinį žaibą. Ypač tada kai jų reikia.
immortallt 2012-02-14 22:37
I siaure. Nebegyvenu klaipedoje, tik kartas nuo karto griztu. Cave_Dweller, manau viskas priklauso nuo sutarties salygu ir biudzeto. Aisku cia reiktu paciam pasiziureti, issiaiskinti kiek realiai paslaugos kainuoja ir pan. Bet kiek as matau, tai kai yra reikalas, masinos vaziuoja ir nakti.
werafonas 2012-02-15 00:51
Tai kad per Farus tą patį rodė gal prieš mėnesį. Ir dar filmavimo metu kita mašina vos į griovį nenulėkė - užteko padaryti saulutę ant plento.
Domas1 2012-02-15 07:26
As pritariu, tikrai rimtos padangoms nereikia jokios druskos, nes tik automobilio kebula ir kitas dalis sugadina ta druska. Na dar zinoma reikia tureti ir gera automobili su visomis stabilumo kontrolemis, o kaip gi be gero vairuotojo :]] Siaip as pries druskos barstyma, rinkites minksto gumos misinio ziemines padangas galesite ant ledo vazineti, zinoma tik su brangesniomis padangomis, ne tomis kur vos po kelis simtus, nereiks ir digliu :].
vitalijuss 2012-02-15 08:47
Su tom padangom tai perlenkiat, jeigu mašina verta kokiu 2000lt, o viena gera žieminė padanga apie 500lt, kai tos žiemos realiai būna max 3 mėnesiai... Manau, kad išvengtume avarijų ir tokių problemų slidžiuose kelio ruožuose tiesiog reikėtų užsidėti grandines, o jos kainuoja 70lt komplektas (gal yra ir pigesnių maximose). aišku 100proc problemų neišvengsi, bet ir su gerom padangom gali nuslysti nuo kelio. Jas užsidėti užtruksi nuo 5 iki 15 min, užtat sutaupysi nepirkdamas tų brangių žieminių padangų. Ir tikrai nenuslysi nuo apledėjusio kelio. Aišku nekalbu apie 100m keliukus, dėl tiek neverta vargti, bet geras vairuotojas manau nepražus, o žiopliai tegul važinėja su taxi. Beje bagažinėj žiemą visad reikia turėti bent 5l kibiriuką su smėliu, ekstremaliom sąlygom išgelbėsit ir savo, ir kitų vairuotojų mašinas. Atsimenu Vilniuje, prieš tris metus , tik greičiai buvo daug mažesni Todėl galvoju, kad neverta visiškai pasitikėti kelininkais, bet ir patiems pasirūpinti savo saugumu.
Nojus 2014-09-23 16:35
Kodėl nenaudoja GEOTERMINIO vandens+melasos mišinio?
punktyras 2014-09-23 18:00
Kažkur šalia Vilniaus trykšta geoterminio vandens šaltiniai? Ar šalia Kauno? Ar kur nors arčiau, nei Islandija? Geriau šildomus kelius padaryti, tada jokio vargo nekiltų
vytra 2014-09-24 13:06
!