Norite išmokti vairuoti su automatine pavarų dėže? Turėsite problemų!

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2012-03-20 17:23
Automatas teoriškai turėtų mažiau gest nei mechaninė, nes ten kokybiškiau pavaras perjungia. Tačiau dauguma vairuotojų tiesiog nežino kai kurių dalykų apie automatus. Vairuojant automatą reikia šiek tiek daugiau teorinių žinių. Žinojai, kad daugumos automatų negalima tempt? Žinojai, kad negalima palikt įkalnėj/nuokalnėj ant P? Na, galima, bet nenustebk, jei nebenuvažiuosi kada į darbą. Taip pat, nėra gerai riedėt įjungus N. Senos mašinos, skirtingai nei naujos, iš esmės genda dėl blogos eksploatacijos. Tai mazdai per daugiau nei 20 metų nebuvo visiškai jokio gedimo, nors menkiausiai, susijusio su pavarų dėže, nes su ja buvo tvarkingai važiuota.
moo 2012-03-20 20:42
Priklauso nuo įmonės. Jei nekalbėti apie taksi, picų išvežiotojus ar pan. ir jei įmonės "autoparkas" sudarytas prieš 10 -15 metų tada gal, jei šiuo metu - joks protingas įmonės vadovas nepirktų išimtinai mechaninių. Žinai kodėl? Todėl, kad jei ateis gabus ir įmonei reikalingas darbuotojas (tai itin reta šiais laikais ir labai tokių trūksta), mokantis tik automatu tai jis negalės gauti automobilio, kurio galimai reikia darbui. Ne dėžės tipas sprendžia o žmonės, kurie jį vairuos. O jei ateis be teisių ir niekada nevairavęs, tai automatu išmoks 2x greičiau ir tai ne gabumų klausimas. 100% visiems nesėdėjusiems už vairo su automatu yra daug lengviau. Mūsų įmonės (LT) "autoparkas" išimtinai tik iš automatų. Ir tai jau pasiteisino N kartų. Čia praktinė/teorinė pusė. O apie sąnaudas ar priežiūra tai net neverta kalbėti. Viskas priklauso nuo automobilio (nereikia ir dvigubos sankabos) bei nuo tarpinės, kuri sėdi tarp vairo ir sėdynės. Kitas dalykas, kiek subjektyvesnis. Ar būtina lygiuotis į "visą Lietuvą"? Giliai kaimuose pacanai su rusiška muzika savo 1980 silkėse ir sudaro šią statistiką. Ir, nors mano rato niekaip negalima laikyti kažkokia statistika, bet 90% šeimos, draugų, kolegų, verslo partnerių ar net kaimynų ofiso pastate yra su automatais.
Arthuras 2012-03-20 22:08
Pilna naujų, gana galingų automobilių su mechaninėmis dėžėmis. Nieko neturiu prieš automatines, jos tinka tam tikrais atvejais. Bet jos TIKRAI nėra tobulos, kaip kad tu čia bandai įkalbėti.
moo 2012-03-20 22:26
Man, asmeniškai, teisintis nereikia, kažką painioji arba neskaitai teksto, čia tamsta bandai apginti atgyveną kažkodėl, taip pat ir kalbant apie naujas ar apynaujas Polo su automatu. Toks jausmas, kad lankininkas bando apdergti parakinį šaunamąjį ginklą. Taip, paprasčiau iš kokio lazdyno strėlių pasidaryt nei iš metalo kulkų. Yra ir pliusų. Maža kas.
Arthuras 2012-03-20 22:49
Kaip man patinka tokie ala "novatoriški fanatai" - asmenys, kurie nė velnio neraukia, bet griežtai teigia, jog nauja(nors šiuo atveju tai net nėra naujau, tiesiog kitokia mechanizmo forma) yra 100proc. geriau. O tu argumentą turi tik vieną - ala koordinacijos neturintiems geriau važiuot. Aš tau argumentus stulpeliu galiu išdėstyt: 1. Didesnės kuro sąnaudos. 2. Lėtesnis, bukesnis automobilis(neliečiant DSG dėžių). 3. Brangesnė eksploatacija, dažnesni gedimai. 4. Negalima tempti, stumti(sugedus reikia kviesti pagalbą, kuri galėtų užkelti varančiuosius ratus ant savęs). Gal ir dar tų trūkumų yra. Ir faktas yra vienas - tas pats Polo su automatine dėže būtų katastrofa. Maži varikliai neturi sukimo momento, varikliai traukia tik prie siauro apsukų diapazono. O dar pridėk buką automatą ir turi kibirą - miesto automobilį, kuris realiai šios paskirties atlikt negali nes yra bukas. Jau net ant vidutinės klasės naujų automobilių su vidutiniais varikliais jaučiasi tas automato bukumas.
moo 2012-03-20 23:09
Pastebėjai kad skirtingai nuo tamstos as nesidedu aiškiaregiu ir nedėlioju epitetų? 1. Sąnaudos. Be manęs tau dar bandė pasakyt kad tai priklauso nuo modelio ir automobilio. Dažniausiai tai mitas, jei kalbama apie naujus auto, naujausi automatai dar ir taupesni yra. 2. Ralistas gatvėje esi ar vaidini tokį? Ar iš tų erelių, kurie pypina vargšui klevui, su mechanine dėže , kad jis tik po žalios užsidegimo įmeta pirmą? + Vėlgi priklauso nuo automatų. Jei nesi išsip....tis lietuvaitis su bmw3 tai tau tas bukumas iki lemputės. Kaip paprastam kompo vartotojui visiškai nesvarbu, kad kokia nepopuliari linux distribucija yra opensorce ir patogi programeriams, ir dar net nemokama - ji nėra patogi paprastam vartotojui. 3. Eksplotacija nėra brangesnė, arba tai priklauso nuo metų ir modelio. Gedimų su naujomis būna pakankamai retai arba gerokai mažiaui, kiek būdavo gūdžiais 90taisiais su anuometiniais automatais. 4. Sutinku. Itin reta, bet nepatogi situacija kaip pliusas mechaninei. Jei nevairuočiau abiejų - rinkčiaus tik automatą. Be kalbų. Gero vakaro.
Aritmometras 2012-03-21 10:36
Kažkas pasakė, kad jei nori fleimo, užkurk diskusiją apie politiką, religiją arba pavarų dėžes. Kiek tekę bendrauti su mašinas remontuojančiais žmonėmis, visi kaip vienas sako, kad pavarų dėžės pagrindinė gedimo priežastis - netinkama eksploatacija. Tą sako tiek apie automatines, tiek apie mechanines pavarų dėžes. Netinkamai naudodamas uždroši tiek vieną, tiek ir kitą. Naudojant normaliai puikiai laikys tiek viena, tiek ir kita. Žinoma, yra išimčių, kai pavarų dėžė yra iš esmės padaryta blogai. Tai lygiai tiek pat galioja tiek mechanikai tiek automatui. Reikia lyginti ne ekstremumus ( Kuro sąnaudų skirtumas tikrai nėra toks, kaip bandoma parodyti. Žinoma, jei nebandoma prie kiekvieno šviesoforo parodyti per kiek laiko mašina įsibėgėja iki 100km/h arba kai važiuoja su automobiliuku, kurio variklio galios vos užtenka pajudėti nuokalnėje. Jei variklio galingumas yra tinkamas automobiliui ir jei prie vairo sėdi ne kaušas, kuro sąnaudų skirtumas nėra itin didelis. Naujesnių automatų dinamikos miestui užtenka. Žinoma, jei dalyvausi lenktynėse - kita kalba. Eksploatacijos kaštų skirtumas... Na, stebiu dvi identiškas mašinas, viena su mechanine, kita su automatine pavarų dėže. Automatas važinėja ir keičiasi tepalus, mechanika jau pasikeitė sankabą, reikės gana greitai tvarkyti ir pavarų dėžę, nes trečias bėgis kartais neįsijungia. Taip, tikrai pripažįstu, kad viena mašina važinėja sunkesnėmis sąlygomis ir prie vairo sėdi pavėpęs vairuotojas. Tai su automatine pavarų dėže. Automatą galima tempti. Jei neklystu, neviršijant 50km/h ir ne daugiau kaip 50km. Žinoma, reikėtų pasitikslinti kiekvieno konkretaus modelio rekomendacijas. Jei važinėji su visureigiu, kuriame yra automatas, o razdatkėje N padėtis, tai gali tempti ir nors aplink visą pasaulį. Tik kyla kitas klausimas - kiek kartų reikėjo tempti jūsų automobilius? Žinau, kad yra žmonių, kurie važiuoja kol kažkas subyra, nuvažiuoja į servisą, susiremontuoja tik tai kas sugedo ir tuomet vėl važiuoja kol subyra. Tačiau kiek kartų normaliam, savo automobiliu besirūpinančiam vairuotojui tenka būti velkamam? Kiek kartų teko būti velkamam daugiau nei 50km? Aš pats vairuoju mechaninę pavarų dėžę, kartais tenka vairuoti automatus. Man labiau patinka mechaninė, nors tai gali būti ir paprasčiausias įprotis. Negaliu sakyti, kad kitas mano automobilis bus tik su mechanine pavarų dėže.
Arthuras 2012-03-21 15:18
Be abejo, tik mechaninę eksploatuoti yra labai paprasta ir nereikalauja jokių specifinių dalykų. Tepalų keist praktiškai išvis nereikia. Jei pavarą įmest sugebi, tai nėra kam ten gest(nei forumuose, nei iš aplinkos tokių skundų netenka girdėti). Jei negebi važiuot su mech. - tikrai sulaužysi, ką ir rodo vairavimo mokyklų patirtis. Jokiu būdu nesakau, kad automatas yra šūdas. Nes akivaizdu, kad šie tobulėja, o DSG dėžės apskritai yra tobulos(kiek girdėjau, tik remontuot dažnokai tenka). Tam tikruose automobiliuose automatas puikiai tinka, tam tikruose - ne. Galingame, dideliame automobilyje automatas yra geriausias pasirinkimas. Tačiau nereikia nurašyti mechaninės pavarų dėžės, kurią dar renkasi gana daug žmonių nes ji turi akivaizdžių privalumų. Ir juolab nurašyti taip aklai, visiškai neturint argumentų. Tai yra skonio reikalas.
sub 2012-03-23 16:38
Apie įmones, tai taip, kur važinėja tik vadybininkai ir nėra didesnių krovinių arba nereikia vežioti darbuotojų, tai tie automatai gal ir gerai. Bet įmonei, kur reikės ir krovinį vežti ir žmones, tai didesnį automobilį, tarkim mikruškę, dar nemačiau automato. Ai nu pas MB Viano mačiau. Pas mane darbe yra trys auto: VW sena - mechaninė, Dodge irgi pagyvenus - automatas. MB Vito - visisiškai nauja 2011m., mechaninė 6bėgių. Smagiausia aišku vairuoti MB, bet ir dodge aš mielu noru vairuoju, tik tas srebia apie 12ltr/100km ir daugiau, net trasoje. Aš vairuoju ir mechaninę ir automatinę. Man visisškai jokio skirtumo, gal su automatu mažiau tų junginėjimų, nors vairuojant mechanine diskomforto irgi nėra, į svirtį nežiūri, bėgius perjungi kada reikia. Mieste patogiau automatas, ilgam kelį - mechanininė. O šiaip kiekvienam asmeniškai manau, todėl bevertis ginčas dėl to kuri pavarų dėžė geresnė. tas draginimas ir su antra pavara 100km greiciu vaziamas - automobilio laužymas ir neekonomiškumas. Elgiuosi panašiai, kartais pats su pavarom pažaidžiu, bet automobiliui gero nieko neduoda ir šiame ginče prieš automatinę pavarų dėžę neprideda daugiau pliuzų kaip ir už automatinę.
PCP 2012-03-24 00:54
Apie platesnį automatinių dėžių naudojimą Lietuvoje manau dar ankstoka kalbėti, kadangi didžiosios dalies mūsų automobilių apskaičiuotas resursas jau seniai pasibaigęs, ir jas reikia neišvengiamai nemontuoti bei keisti susidėvėjusius mazgus. O dabar kiek yra Lietuvoje kvalifikuotų automatinių dėžių meistrų, ir kiek kainuoja jų paslaugos? jau nekalbant apie detales. Automatinės dėžės privalumas dėl kurio niekas nesiginčija - komfortas kamsčiuose. Tačiau kiek Lietuvoje didelių miestų kuriuose ši problema yra iš tikrųjų aktuali? Kogero dar mažiausiai 10metų, net ir didžiausi tinginiai turės derintis prie didesnės dalies autoparko ir mokytis perjungti pavaras patys. Tai nėra taip sudėtinga, tuos 3 judesius įvaldyti užtrunka kiek? 1? 2? 3valandas? toks vaizdas kad kai kuriems čia besireiškiantiems pavarą perjungti, tai vos ne kaip lėktuvą nutupdyti.
kestutisz 2012-03-24 08:46
Tai, kad ir su mechaninių dėžių meistrais nepyragai - dažniausiai irgi ką gali tai surasti laužyne dar gyvą (tarkim iš UK, dėžės identiškos) ir pakeisti visą. Kai pradeda pačioj dėžėj krapštytis rezultatas nenuspėjamas. Apie Samsoną nekalbu, bet ten ir lyga ne ta :)
rimka 2012-03-24 18:02
turėjau kažkada ir aš tokią pačią tik su 2,0, tai jeigu sugrįžus prie punktų 1, važiuojant tiesiai jos yra identiškos. važiuojant mieste, priklauso nuo vairavimo įpročio ir kaip supranti automobilio darbą, gali būti didesnės, gali būti tokios pat. 2 B.S. koks dar šlykštus lėtumas? čia kažkoks stereotipas apie automatus ar ką? ten tik sankabos pedalo nėra, greičio pedalas savo vietoje ;D 3. eksplotacinės išlaidos? ant 100 tūkst km, kartą keičiau skystį, kainavo ~20lt, nes pats supyliau. O dabar galim pakalbėti apie variklio eksplotaciją, ir kaip jis dėvisi ant mechaninės ir automato. 4. automatas čia laimi. tiek ir komforto prasme važinėjant miestu, tiek ir (čia jau įpač subjektyvus reikalas) besismaginant slalome ant sniego, kai stabdai kaire koja o vairą laikai visada abiem rankom.
rimka 2012-03-24 18:06
Melas. galima ir ją temti ir su ja temti ir stumti ir išjungti variklį riedant, ir netgi važiuojant netyčia į parkingą jungti nieko neatsitinka. tik neina užstumti, nes kol nedirba variklis, visada būna laisva pavara.