Magnetiniai hipertuneliai: iš Niujorko į Pekiną – per 2 val.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

enternald 2012-04-05 21:55
Ne visai trumpalaikės apkrovos gali pasiekti ir daugiau. Priklauso nuo situacijos. Šiaip klausimas nekorektiškas: žmogus gali ištverti neribotą greitį (na iki fizikinės greičio ribos), tik pagreitis yra ribotas. Galima ištverti ir 200000km/h greitį, jei pakankamai lėtai įsibėgėjama ir nesitrankoma į objektus, kurie staigiai numuš greitį.
zamzungas 2012-04-05 21:56
Neteisus, sakoma, kad naikintuvų pilotų patiriamos apkrovos siekia apie 9G, tačiau ribą sunku nusakyti, nes viskas priklauso nuo trukmės, pvz avarijos metu žmonės neretai atlaiko apie 100G tik tai trunka labai trumpai, o f-1 bolidas posukyjes išvysto apie 5G, žmogaus apskritai atlaikomos G perkrovos skiriasi nuo jų krypties, o aplamai svyruoja kažkur tarp 9-18G tik nepamenu per kiek laiko esant tokioms apkrovoms prarandama sąmonė.
Alfredukas 2012-04-05 23:09
Manau, kad kapsulę tunelyje "pakabinti" magnetinio lauko pagalba, įmanoma net tada, kai superlaidumo elektromagnetai būtų ne pačiame tunelyje, bet kapsulės išoriniuose paviršiuose. Tie superlaidūs elektromagnetai turėtų būti ne pastovūs, o impulsinio valdymo. Jų valdymas būtų "gudrus", bet tai ne problema kompiuteriui. Tokiu būdu, tunelis būtų tiesiog vamzdis. Todėl projekto kaina nebūtų tokia baisi, kaip manai.
ERo-T 2012-04-05 23:21
Nu kaip gi čia be tu hiper triper uber duper maximum mega
kionig 2012-04-05 23:33
O, prie ko čia ši nesąmonė?
immortallt 2012-04-06 00:28
1) Kapsule net ne kas 2minutes gali leisti, o kas kelias sekundes, nes manau vis tiek bus valdymas kiekvienos kapsules ir kompas gali laisvai suvaldyti tokius dalykus. Netikit ? Pasiziurekit dokumentinis filma apie UPS logistikos sandeli. 2) Velniop daryti kapsules po 60 zmoniu, jei galima geriau mazesnes kapsules pilnai uzpildyti ir leisti itin daznai, taip paliekant maziau zmoniu kapsuleje ir atitinkamai malonesne kelione bei jokio laukimo 3) lektuvu kompanijos pacios gali investuoti i sita versla ir nereikes konkuruoti. 4) tai pranasiau uz lektuvus populiariausiais marsrutais, nes keliones kintamieji kastai gaunas minimalus, del to, kad kaip rase aksceleracijos metu sunaudota energija beveik iki galo atgauna energija isskyrus del itin mazos trinties esanti energija. Problema - ne visos technologijos panaudojamos pramoniniu budu ir dideli kapitalo kastai.
Alfredukas 2012-04-06 04:58
Neaišku iš paveiksliuko, kaip sprendžiama tunelio termokompensaciją. Tarkim sezoninis aplinkos temperatūros pokytis apie 50 laipsnių. Tada 1 km tunelio ilgio pokytis būtų grubiai 0,5 metro, 1000 km. atitinkamai 500 m. Ką tai reiškia praktiškai? Priminsiu tokį faktą: jei teoriškai Žemę apjuostume virve, o po to įdurtume dar vieną metrą virvės, tai teoriškai virvė pakiltų nuo žemės apie 0,16 metro! Tiek pat pakiltų apjuosus, tokiu būdu, bet ką - teniso kamuoliuką ar net visą galaktiką. Jei kas netikit, galit patikrint pieštuku ant popieriuko.
immortallt 2012-04-06 08:03
Aktyvios jungtys ? Tai tikrai nera didele problema. Didesne - magnetai ir milziniska statybos kaina.
ofu 2012-04-06 08:39
..nesamonė?..... ar..... produktas, kuris sukurtas naujai socialinei sistemai (resursais paremta ekonomika), pavogtas senajai palaikyti.... ..nors bendrai nekreipkite dėmesio, tai - tik eilinė sąmokslo teorija..........
immortallt 2012-04-06 08:55
Jeigu turetum bent kiek ziniu, psichologijoje ar ekonomikoje zinotum, kad tai nesamone.
ofu 2012-04-06 09:04
..didžiai gerbiamas immortallt...nesivarginkite. Jūsų, iš serijos "Jeigu turetum bent kiek ziniu..." ...esu prisiskaitęs...iki apsivėmimo...
EdvasP 2012-04-06 09:30
Sutinku su tuo, kad avialiniju kompanijos, turetu pacios imtis iniciatyvos ir investuoti. Tokiai sistemai ispopuliarejus, lektuvai taptu beveik nereikalingi. Ir keistai cia jus kalbat apie brangias statybas kai net nezinot kiek kainuotu toki tuneli pastayti. O jeigu ir kainuotu nezmoniskus pinigus, kazkada ir tie atsipirks, tik klausimas per koki laikotarpi. O siaip, butu smagu gyventi turint tokias galimybes keliauti. O jei dar toks susisiekimas butu tarpmiestinis arba miestuose. Dabar rytais i darba vaziuoju 10km ir uztrunku bent jau pusvalandi del spusciu. Magnetiniu tuneliuku uztrukciau apytikslaii 6,5 sekundes, jei gerai paskaiciavau
langas 2012-04-06 10:34
Nu dėl kainos tai galima kaip analogą imti pvz dujotiekį kur reikalingas palaikyti didelis slėgis ir t.t. Plius pridėti tų magnetų lipdymą kas kažkiek metrų ir t.t. tai kaina tikrai nemaža gautųsi. Bet dėl saugumo man klausimas, tarkim leki kur vandenyno dugne ir dingsta kokia elektra. Tai ką ten veiki viduryje to vamzdžio. Juk neimsi ir neišlipsi šiaip sau tai kažkokia sistema saugumo turi būti, tai tarkim galėtų tave kaip nors parvežti, bet kas vežtų jei nėra ten elektros ir t.t.
Xdmin 2012-04-06 13:09
Skrietum is inercijos, oras isretintas, tai pasipriesinimas butu gana mazas. Na nebent tie magnetai kurie stume stabdyt tave pradetu
immortallt 2012-04-06 13:30
Rezervini maitinima jau sugalvos kaip nors. Isretintas oras tai ne didelis slegis. Vamzdziams zymiai didesnes apkrovos kai ten eina po spaudimu kokie 14-30 bar'u. Siaip sakyciau toks vamzdis nepakeis lektuvu visiskai. Jis pakeis tik populiariausius marsrutus, kur daugiausia yra srauto. O kur jau maziau srauto, ten lektuvai bus geriau iki tam tikro laiko. Nepamirskit, kad naftos atsargos ne amzinos. Skysta kura daryti is rapsu ar pan. yra energetiskai neefektyvu. Klausimas, kada technologijos pasivys ideja ir ar tada nebus geresniu alternatyvu. Del Venus, eikit ir gyvenkit ten jei jums patinka Man gerai kapitalistinis pasaulis tik reikia isnaikinti komunizmo palikima pas jus. Puikiai as gyvenu ir dziaugiuosiu gyvenimu cia, tik visuomenes didele dalis man nepatinka, nes del visko bamba, rekia, o patys nieko nedaro.
Domaz 2012-04-06 14:41
Cia kaip futuristiniam filme. Manau toks ir turetu buti ateities viesasis transportas. Jei jau dabar galvoja apie tai, tai turbut ateityje su tokiais i darba vazinesim.. Ir greita ir saugu
red 2012-04-06 16:34
Nesąmonė, niekada neįgyvendins, nes kaina tokio tuneliuko būtų milžiniška, nes tektoninės plokštės juda, o eksploatacija žiauriai brangi. Bilietų kainos būtų prieinamos tik žmonėms kurie neskaičiuoja pinigų jei sumos neviršija keliasdešimt tūkstančių dolerių.. Kaip žinia tokių žmonių yra mažuma todėl atsipirkimas prailgėja, o kad sutrumpinti, tai reikia dar labiau kelti kainas. Žodžiu pasisvaičiojo ir nieko nedarys garantuotai.. Bet vertas dėmesio projektas jei kalbant apie kelių šimtų km atstumą, bet ir tai klausimas kokios bilietų savikainos būtų.. Juk niekas nepirktų bilieto iš Vilniaus į Klaipėdą už 1000Lt.
technologas 2012-04-06 16:44
Smarkiai užsimojo, iš Pekino į Paryžių Pradžiai galėtų padaryti 10 km bandomąją liniją, tada žiūrėsim ir spręsim.
Sinister 2012-04-06 18:01
Bandomąją 10 km liniją, kabinoms skiriejančioms 6500 km/h greičiu? Savanoris bandomojo važiavimo matyt būtum. O ir 10 ar 100 km linijos tikrai neapsimoka.
EdvasP 2012-04-06 18:03
Kodel viska ka zmogus sumasto nurasot D kai buvo sukurti lektuvai, atsirado ideja, kad laivus gali pakeisti greitesne transporto priemone. Po to, kad galima gabenti krovinius ir panasiai. Visiems ta ideja atrode neigyvendinama, nes, kad ir atsirado tiras keleivinis lektuvas, kaina buvo tikrai didele, ir skraide tik turtingieji. O dabar.. Uz 200 lt labai pasistenges galiu suskraidyt i Paryziu ir atgal. Cia aisku ideja tik, bet kaip visada daugelio nusvilpta ir atseit logiskomis priespriesomis ir paskaiciavimais sukritikuota