Graibstomi „Marussia“ superautomobiliai  (19)

Nors skeptikai itin atsargiai vertina rusiško superautomobilio „Marussia“ sėkmę rinkoje, gamintojas skelbia jau turintis daugiau kaip 500 užsakymų „Marussia B2“ automobiliui.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tai atrodo kaip reklaminis triukas, tačiau didžiausias olandų „De Telegraaf“ laikraštis skelbia, kad rusiškų „Marussia“ superautomobilių gamintojas jau turi daugiau kaip 500 užsakymų „Marussia B2“ sportiniam automobiliui.

Rusiškas superautomobilis „Marussia B2“ (jo pirmtakas B1, švelniai tariant, sėkme rinkoje pasigirti negalėjo) su 2,8 l turbobenzininiu varikliu gali pasiekti 360 arba 420 AG. Taip pat siūlomas modelis su atmosferiniu šešių cilindrų 3,5 l/310 AG ir 410 Nm sukimo momentą turinčiu motoru. Varikliai derinami su šešių laipsnių automatine greičių dėže.

Pranešama, kad galingiausia „Marussia“ iki 100 km/h įsibėgės per 3,8 sekundes ir pasieks maksimalų 250 km/h greitį.

Europoje šis rusiškas superautomobilis turėtų kainuoti nuo 100 000 eurų. 2013 m. pavasarį pirmųjų modelių surinkimas bus pradėtas „Valmet“ gamykloje Suomijoje.

Visgi itin sunku patikėti, kad tai – ne dar vienas rusų rinkodarinis žingsnis. Kol kas „Marussia“ kompanija daugiausiai yra žinoma kaip turinti savo vardo „Formulės 1“ komandą. Jai vadovauja rusų muzikantas ir televizijos laidų vedėjas Nikolajus Fomenka, kurio ambicingais, bet dažnai nerealiais planais abejoja net ir itin lojaliai savo šalies automobilių pramonės atžvilgiu nusiteikę rusų žurnalistai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (19)

Susijusios žymos: