Įdomūs faktai apie Lietuvos tiltus ir viadukus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2012-05-18 15:06
Vaje kokie gražūs skaičiai apie ta "pietinį aplinkelį", bet vistiek statytojai, gal tiksliau projektuotojai arba dar tiksliau užsakovai idiotai ir tiek. Kas iš poros km aplinkelio, milžiniškų kamščių jo statybos metu kai vistiek šiuo metu išvažiavimas iš jo vienoje pusėje yra į beglainį kamštį dėl remontuojamo tilto (tiksliau vienos pusės kuri jau buvo remontuota pernai), o kitame gale į užkimštą mikrorajono gatvelę... Plačiu, 3 juostų į vieną pusę aplinkeliu galima pasidžiaugti turbūt net porą šimtų metrų. Jam gi priežiūros garantija greičiau baigsis nei legaliai pervažiuos pirmoji sunkiasvorė transporto priemonė.
Robkinas 2012-05-18 15:45
O tu nenorek, kad aplinkeli pradetu masiskai statyti ir rekonstruoti vienu metu??? reikia po biski, etapais visus darbus atlikti, taip kaip ir yra vykdoma dabar, nes kitaip butu totalus transporto srauto krachas....
kestutisz 2012-05-18 16:08
Tai, kad krachą dabar ir daro :) Tiesia kaip ir priklauso Naujiesiems Vasiukams - su užmojais į autostradas, bet mažais niekur nevedančiais gabaliukais, vietoj to, kad tiesiog ne tokius plačius, bet ilgesnius ir realiai galinčius nuimti srautus. Kam iš karto tiesti be proto platų kelią su skiriamąja juosta visą iš karto, bet vedantį į niekur, kai geriau būtų nutiesti vieną jo pusę, bet užtai dvigubai ilgesnę ir realiai kažkur nuvedančią (konkrečiu atvjeu galėjo nors Sietynio gatvę rekonstruoti ir realiai sujungti su Pilaitės prospektu). Bus pinigų/poreikis - bus galima ir kitą pusę nutiesti. Na tarkim, projektas, tiksliau "pinigų įsisavinimo planas" gal neleido, bet tada kam reikėjo tuo pačiu metu, dar net minimaliai nesutvarkius ano, pradėt tiesti ir kitą aplinkelį, kuriant chaosą Kirtimų gatvėj? Dabar ten irgi platus kelio gabaliukas miške, o iš abiejų jo pusių kamščiai, su kuriais palyginus senieji toje vietoje dėl pervažos kartais pasitaikydavę kamštukai būvo visisškas niekis. Tiesa dabar ir problemos dėl tos pervažos "neliko", nes kelias per ją stovi tiesiog uždarytas.
Creatium 2012-05-18 17:39
Ramiai Kęstuti. Palauk porą metelių ir galėsi aplinkkeliu vos ne visą Vilnių apvažiuoti. Džiaukimės, kad išvis pagaliau imtasi reikalo šitą kelią tiesti. Bet kokiu atveju reikalai juda į priekį, o tai jau iš savęs yra teigiamas dalykas.
WD 2012-05-18 17:57
ot lietuviai, tik kad parekt:) Apie kokia neuzbaigta dali kalbat? Tarp Lazdynu ir Karoliniskiu yra vakarinio aplinkkelio dalis siaip, ne pietinio. Nelabai isivaizduoju, jei jau iskase duobe, kam asfaltuot viena juosta? Taigi ir daro iskart 3. Vistiek jum blogai kazkas:))) Juk sunkiausia dalis yra parengiamieji darbai o ne asfaltavimas juostu, vienos ar dvieju. Pietini padare dvieju juostu, pritempe standartus kad leisti 80 km/h greiti. Cia bus tas pats, juk puiku. Koks tolkas butu is to vienos juostos kelio su 50 kmh limitu, jei juo butu vaziuot tiek pat ilgai kaip ir per miesta... ot..
immortallt 2012-05-18 19:50
O kartais ne Klaipedoje yra ilgiausias, einantis virs Jaku ziedo ?
WastedYears 2012-05-18 21:16
Taip. Ilgiausia estakada Lietuvoje yra Klaipėdoje, virš 600 m, jei gerai pamenu.
cave_dweller 2012-05-18 21:31
Paskaičius kai kurių komentarus susidaro įspūdis, kad būtu geriau išvis nieko nedaryti... Pietinis aplinkialis jau pasiteisino, gerokai sutrumpina kelionės laiką tarp liepkalnio, kirtimų ir miegamųjų rajonų (lazdynų, karoliniškių ir t.t.). Baigus vakarinio aplinkialio statybos darbus, jie kartu sudarys nemenka apvažiavimą aplink vilnių nuo mincko kelio iki ukmergės kelio, kuris vairuotojams sutaupys netik laiko ir kuro, bet ir nervų Tokio masto projektai greitai nevyksta netgi kur kas turtingesnėse už Lietuvą valstybėse. Daug laiko užima reikiamos dokumentacijos sutvarkymas, projekto parengimas, pačių darbų vėlgi per savaite neatliksi. Tad kantrybės
Paberzis 2012-05-18 22:56
Kadangi neretai tenka pravažiuot pietrytine Vilniaus dalimi jau ne vieni metai, tai galiu tik patvirtinti, jog visos permainos juda tik į naudą. Žinoma, dabar daug problemų sudaro tiek gariūnų tilto rekonstrukcija, tiek Kirtimų gatvės darbai, ir norėtųsi, kad tos trasos, kuriomis dažniausiai tenka važiuoti, būtų sutvarkytos pirmiausia, tačiau viskas savu laiku. Labiausiai teigiamai teko atsiliepti apie tą minėtą pietinį apvažiavimą, kai teko kasdien po pora kartų iš Pašilaičių važiuoti į Naujininkus ir išvengt miesto centro.
nondescript 2012-05-19 01:37
Ale švaistėsi pinigais prieš krizę kaip reikiant
Creatium 2012-05-19 10:06
Tai gal tie du mediniai tiltai ir yra du iš visų trijų? Beje, čia lyg tai kalbėta apie automobiliams pritaikytus tiltus, tad pėsčiųjų atkrenta.
WastedYears 2012-05-19 13:37
Medinis yra Dubingiuose