AMD: konsolių lygio žaidimai persikels į „Flash“ per artimiausius 12 mėnesių  (0)

Pastaruosius keletą metų „Adobe Flash“ technologijos populiarumas nuolat mažėjo, užleisdamas vietą naujoms, šiuolaikinėms WEB technologijoms, tačiau iki šiol lieka standartu asmeniniuose kompiuteriuose ir, panašu, jog visai neketina pasiduoti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kompanija AMD netgi mano, jog „Flash“ žaidimai greitu metu įgaus antrą kvėpavimą – per artimiausius 12 mėnesių jie savo kokybe susilygins su analogais iš žaidimų konsolių segmento. Šią prognozę kompanija pagarsino, pristatydama savo naujuosius APU „Trinity“ mikroprocesorius. AMD mano, jog aparatinio 3D spartinimo integracija į „Adobe Flash“, perkels žaidimus į naują lygmenį. Šiuo metu „Flash“ žaidimai kol kas yra labai paprasti, kadangi bet kokie bent kiek daugiau grafikos prisotinti projektai reikalauja galingo asmeninio kompiuterio.

AMD šiuo metu vis daugiau kalba apie tas programines technologijas, kurios aktyviai išnaudoja grafinio adapterio galią, ar tai būtų diskretinė vaizdo plokštė, ar hibridinis mikroprocesorius, kaip APU „LIano“ ar „Trinity“ – tai pagrindinis kompanijos mikroschemų privalumas, lyginant su pagrindinio konkurento sprendimais. Naujausieji AMD procesoriai, tarp kitko, palaiko ne tik „Flash“, bet ir HTML5 spartinimą šiuolaikinėse naršyklėse. Tad AMD optimizmas mums leidžia pasvajoti ne tik apie elementarius „Flash“ galvosūkius, tačiau ir apie kokias nors šaudykles, pavyzdžiui, naudojančias grafinį variklį „Unreal Engine“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)