Ispanijos keliais riedėjo pirmoji nevairuojamų automobilių kolona (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

delgados666 2012-05-31 11:21
Idomu kaip sistema veikia tada , kaip koks erelis (be tokios sistemos) lenkia ir bando isispraust į koloną, nes priešpriešai atvažiuoja auto??
ligonis 2012-05-31 11:38
kaip supratau, tai sekantys automobiliai patys nebendrauja, o tik palaiko atstumą su lazerių ir radaro pagalba. pagal idėja turėtų būt įmanoma įgyvendint, tik turbūt nepriklausančių automobilių skaičių kolonoj ribotų bevielio ryšio atstumas(kaip spėju automobiliai tik perduoda už jų esantiems, tai ką gavo iš sunkvežimio). tokia sistema puiki kur bent 2 juostos viena kryptim, kitais atvejais dar tobulint reikėtų.
Sedosboy 2012-05-31 14:19
Paimčiau bet kurį iš tų Volvo Tai sistema dar ir testuojama. Kiek supratau sistema tik padės išvengti avararijų ar pan. pradėdama stabdyti, o kad visai nereikės vairuoti, tai dar toli manau iki to. Negi kas taip lėtai norės važinėti 85km/h..
mch0lic 2012-05-31 15:31
Tai jei tik greitkeliuose veiktu, jau būtų šis tas, nebūtina, kad visur ir visada veiktu. Aš mielai ir greitkelyje važiuočiau 85km/h, jei reik pasirengt susitikimui, ar šiaip yra darbų plius ekonomiškiau turėtų būt
immortallt 2012-05-31 16:15
Kiek zinau, tai sistema, kuri turetu leisti greitkeliuose nevairuoti lengvuju vairuotojams ir sumazinti kuro sanaudas iki 75%. Per tuos pacius mitu griovejus irodyta, kad imanoma sumazinti kuro sanaudas net iki 90% jei vaziuojama optimaliai paskui fura.
marmelis 2012-05-31 18:16
O paskui pasikeisti priekini stikla ir perdazyt visa prieki
Arthuras 2012-05-31 19:01
Nu, kad sumažintų sąnaudas iki 30 proc., tai dar tikiu, bet kad iki 90?..
Domas1 2012-05-31 19:50
Na jeigu autostradoja vaziuotu savarankisai kokiu 130km/h greiciu tada sis tas :] Nes kur greitis leidziamas didesnis ir tame kelyje didelis eismo intensyvumas vaziuosi Lietuvoje vezlio greiciu tai padarysi tik kamsti, visi ims lenkti dar pipsins :] Siaip butu idomu ismeginti tokia sistema greitkelyje tikrai, bet didesniu greiciu o ne 85km/h, nes tokiu greiciu negaleciau tiesiog riedeti kai yra 6ta pavara :]]
Shinigami 2012-05-31 21:08
Nepamirškit, kad tai yra bandomoji sistema. Ją dar tikrai tobulins. Be, šis eksperimentas nerodo, kad maksimalus greitis 85 km/h. Greičiausiai atsakingos institucijos pirmam kartui neleido važiuoti didesnių greičių, dėl nežinojimo ar ši sistema gerai veikia. Nors ir galėjo važiuoti didesniu greičiu. Sėkmingai atlikus ši bandymą kitas gali būti ir greitesnis.
immortallt 2012-05-31 21:29
Pasipriesinimo praktiskai nelieka, palaikyti greiciui tereikia ratus sukti tokiu paciu greiciu, kad trinties nebutu, nes patenki i vakuumini maisa
Skeleton 2012-06-01 00:30
Vienoje fantastinėje knygoje buvo atskiros kelio juostos rankiniam valdymui ir automatiniam važiavimui. Visai tikėtina keliai pamažu evoliucionuos iki tokio modelio.
fugslidy 2012-06-01 01:08
Nenoriu būt pesimistu, bet didelio čia pasiekimo nematau. Adaptyvi greičio palaikymo sistema jau seniai montuojama į brangesnes mašinas. Visokie line assistai, duodantys per galvą jei iš savo juostos užsižiopsojęs nori išvažiuot irgi seniai yra. Galų gale google car jau 200k km autonomiškai, o ne paskui fūrą nuvažiavo.. Gerai, kad stengiasi, bet apsukos galėtų būt didesnės. Visgi technologija jau seniai yra
immortallt 2012-06-01 10:04
Matai, cia daug daugiau protokolu negu greicio palaikymo kontrole ar juostos laikytis. Turi apgalvoti visus imanomus variantus. Tuo labiau, turi veikti ne laboratorijos salygomis, o realiomis, kai buna ir plikledis, sniegas, rukas, duobes ir t.t. Taip pat net sistemos gedimo atveju turi buti uztikrintas saugumas.