Po 10 metų žaidimų grafikos neatskirsime nuo gyvo paveiksliuko?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

alkaponas 2012-08-09 10:47
kadangi PC skirti žaidimai su tikrai aukštu piratavimo lygiu liks tik nuostolingu užsiėmimu. tas "nuostolingas užsiėmimas" sugeba generuoti pelną. o konsolės naujos senos ar ateities kartos bus taip pat piratinių žaidimų rojus. o žaidimai debesyje yra mažai kieno laukiami ir dar mažiau kas tokią galimybę vertina palankiai.
Pumper 2012-08-09 10:54
Nereikia 100 milijonų išleisti reklamai, jei patį žaidimą sukurti užtenka 25 milijonus, ir nebus nuostolių. O pirataujami tai tik tokie, kurių neverta pirkti (pvz. ARMAII žmonės perka vien dėl to, kad yra modas DayZ, kurį jau žaidžia milijonas žmonių), arba tie, kur su debilišku DRM (todėl pvz. Assassin's Creed pirmo pardavė 1 mln. PC kopijų, o antro tik 100 tūkstančių).
Develop32 2012-08-09 12:27
Eh, koks skirtumas jei kompiuteriai bus pajėgus generuot tokią grafiką. Problema kad tokiam detalumui reik didelės komandos žmonių, net per daug. Gi kalbam apie žaidimus, ne filmus, filmuose iš anksto aišku ką žiūrovas matys, žaidimuose (ypač atviresniuose) ir taip šiais laikais reik pasiutusiai daug dirbti kuriant aplinkas. Nemanau, kad bus kas nors fotorealistiško, veikiau bus dirbama ties artistiškumu ir stiliumi.
AP0323 2012-08-09 13:36
grafika dar ne viskas, palyginkit mafia 2002 metu ir mafia 2010, grafika pagerejo, bet istorijos neliko ir tapo nuvaziuok-nusauk GTA stiliumi...
alkaponas 2012-08-09 14:30
manaus sukūrus varikliuką kuris pritemptų grafiką prei realybės beliktų sukurti galingus ir draugiškus vartotojui žaidimų kūrimo yrankius ir nebereikės galbės žmonių kuriant žaidimus.
vvv2 2012-08-09 14:46
Pumper 2012-08-09 15:54
Kas ir iš mūsų kartos išaugo, kuri žaidė GTA1, CS1.6, Q2/3 ir kt. Jei žaidimas veikia psichiką, tai reiškia, kad protelis silpnas (tas pats kaip ir su mėnulio pilnatim, religija ir kitom nesąmonėm).
vvv2 2012-08-09 16:11
- sprendžiant iš tamstos postų, tai išaugo minėtos pigios pop kultūros apraiškų herojai.
GM 2012-08-09 16:35
Beliks sukurti dirbtinį intelektą, sujungti su kokiu GTA X ir būsim naujos visatos dievai ...
rwc 2012-08-09 16:43
Klounas. Tegu pradžiai sukuria bent vieną epizodą su žmonėmis, nenusisukdami sprando "uncanny valley". Nesugeba šitie Pixarai, LucasArtsai ir kiti chaltūrščikai nieko nupiešti "gyviau" nei Disney prieš 30 metų.
Manvydas 2012-08-09 22:45
Visokių būna, ne visokių reik.
Varnagas 2012-08-10 21:07
žingsnis po žingsnio ir dar ne tiek bus.
Pasalietis 2012-08-10 23:24
Nežinau, kaip jums.. bet man tuo tų efektų, grafikos tobulinimų tai kaip tik mažiau tikrovišką aplinka atrodo, lygtais einant ir pažiūrėjus į mašiną, visos jos spindi...
immortallt 2012-08-11 01:12
Tai tas tobulas blizgesys ir yra netikrumo efektas - kai viskas per daug tobula. Todel kuriami vis sudetignesni algoritmai, kad aplinka sukurti maziau tobula.
rwc 2012-08-11 16:47
, tai ir yra "uncanny valley". Kuo vaizdas realistiškesnis, tuo labiau išryškėja ir nervina niuansai. Veidai atrodo kraupūs, tekstūros ir atspindžiai per ryškūs, kontūrai per aštrūs. Be to, net ir perspektyvos neįmanoma tinkamai imituoti nesekant akies vyzdžio bei neatsižvelgiant į psichologines regos iliuzijas. Prastos kokybės vaizdams tai nėra taip būtina.