Saugus vairavimas: pavojingi inercijos padariniai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

klaidas.thompson 2012-08-16 11:23
"Jei yra staigiai stabdoma, netinkamai laikomi daiktai iÅ¡ inercijos skries į automobilio priekį tokiu paÄ
kiesza 2012-08-16 12:07
Tiesą sakanr straipsnis ne itin įdomus, bet už paveikslėli +5
Domas1 2012-08-16 21:22
O del saugos dirzu gaminami automobiliai nuo 2005metu dauguma (ne tik lengvieji bet ir autobusiukai ir kiti) turi signalo ispejima ir uzsidega lempute skydelyje, o pas kai kuriuos tai cypia jaigu pradedi vaziuoti neuzsiseges dirzu, nebent perkirpes saugos dirza prisegsi ir imsi vaziuoti (kaip esu mates daro Ispanijoje taksistai) bet tai butu nesamone jei reikalingas saugumas, o uzsisekti pamirsti tokiame automobilyje praktiskai neimanoma, ne tik vairuotojui bet ir keleiviui jei yra ir keleivio svorio atpazinimas. Gaila jog tokio dalyko nesugalvojo galinems sedinems, nebent toks malonumas yra tik aukstos klases automobiliuose, bent jau as nemaciau.
perihellis 2012-08-16 22:06
reikia ne cypsikų mašinose, o tokių kaip pirmų dviejų postų autoriai supratimo, kad diržai yra būtini tiek prieky, tiek gale. Aš asmeniškai gale diržo nesisegu tik važiuodamas mieste, kur greičiai mažesni. O pas mane automobilyje beveik visi priprato patys užsisegt net mieste
Arthuras 2012-08-16 22:19
Aš asmeniškai važiuodamas be diržo jaučiuosi nesaugiai, nes jau teko patirti diržo naudą net ir be avarijos.
perihellis 2012-08-17 00:23
dar reiktų straipsnelių ir apie galvos atlošų (ar kaip ten jie lietuviškai vadinami) naudojimą. Dažnas nemoka jų susireguliuoti. O jie reikalingi ne mažiau, nei saugos diržas.
tomisk 2012-08-20 08:39
Neisivaizduoju kaip imanoma suni prisegt saugos dirzu? As tai ji sodinu bagazinej (universalas), vaikscioti po salona draudziu.
Smėlis 2012-08-20 16:09
perihellis 2012-08-22 19:32
prieš smūgį paprastai spėjama 'šiek tiek' pristabdyti