Išsiplėtusi viešoji Lietuvos infrastruktūra – ne mūsų kišenei?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Aidziux 2012-09-25 09:52
Panašiai kaip su melioracijos infrastruktūra. Žemė drėgnėja, rūgštėja, nes nėra kam remontuot, brangu.
kestutisz 2012-09-25 10:08
Juokingiausia, kad tik dabar kažkam pradeda kilti klausimų kaip gi reikės prižiūrėti tai kas buvo įrengta pinigų "įsisavinimo" metu. Asfaltą remontuot tai ne greideriu žvyrkelį pastumdyt. Po kažkiek metų tie naujieji asfaltai atrodys ne ką geriau kaip (c miestai.net)
vvv2 2012-09-25 10:20
mch0lic 2012-09-25 13:38
Aš taip įsivaizduoju kad priimant tokius sprendimus kaip Alytui siekiama užsitikrint vietą savivaldybėj ir kitai kadencijai. Čia kaip sakant pigus marketingo triukas. Ir ne tik lietuvoj tokių dalykų buna. Malaizijoj vienas politikas pažadėjo nutiest tiltą per upę vienam mieste jei jį išrinks į parlamenta. O mestėlėnai sako, kad mes net upės neturim. Tas pažadėjo, kad nuties upę ir pastatys tiltą tai tie ir išrinko. Tai čia nekitaip... Gali žmogui aiškint kaip dirbi bet jei jis rezultatų nemato tai vadinas nedirbi, o čia gatvę nutiesė ir visiem aišku gerai dirbo reik ir vėl rinkt...
vvv2 2012-09-25 13:43
, o ne Malaysia..
karpis8kg 2012-09-25 17:17
Kas rase sita straipsni ryskiai su galva negrai!!! Lietuvoj keliai yra baisus vieni blogiausiu europoje, tegu paskaiciuoja prima keik zmoniu prarandama su visam (zuva del prastu keliu), o ne laikinai emigruojant. Tegu paskiciuoja kiek keliaujanciu kemperiais aplenke lietuva, nes neiks nenori kratytis per zvirkelius. Tegu pasiziuri i registruojamu automobiliu keiki, o ne i isvyskatancius zmones. Kaip sako roges ruosk vasara, taip ir kelius reik tiest per krize, nes kaip prasides pakilimas nebereikes stovet furoms del nelaiku remontuojamu keliu..
kestutisz 2012-09-25 17:32
Tai jau paklos asfaltą ir kelio niekad nebereikės remontuoti. Kaip pavyzdys duobėtos Kauno gatvės ar Vilniaus lopomi perlopomi "prospektai" - tikrai ne žvyrkeliai, pvz "geležiakas" - kapitaliai remontuot nėra už ką, bet naują abėjotinos naudos viaduką virš jo statys (nes ES pinigėlius reikia įsisavinti).
mytech 2012-09-25 19:41
"gyventojai prie nutiestų tinklų gali ir nesijungti. Su šia problema jau susiduria tinklus gyvenvietėse išplėtusios įmonės. Bendrovės „Vilkaviškio vandenys“ technikos direktorius Algimantas Kupstas apgailestauja, kad gyventojai gana vangiai jungiasi prie naujų tinklų" Tai kad plesikauja!!!! Už nuosavam kieme metrą (ne Vilkaviškis), prašo 2K litų. Sakau pats išsikasiu, vamzdžius pasakykit kokius pats nupirksiu, jūs tik pajunkit. Sako px, gali, vis vien po 2K už metrą.............!!!! Čia 2009 buvo, gal ir pasikeitė situacija, bet mano sklypas iki šiol taip ir liko be vandentiekio-kanalizacijos miesto. Man kol kas grezinys ir vietine pigiau.
EdvasP 2012-09-25 20:40
Su tuo Alytum tai nusišnekėta. Praplatino kelius, padararė daug žiedų, pastatė naują tiltą tiesiai į pramonės rajoną. Susiekimas idealus. Kamščių tokių kaip Vilniuje tikrai nebuvo, bet bent jau kada aš mokiausi mokykloje, tai kiekvieną rytą, arba 5val, kažkoks šabakštynas būdavo. Keliai užsikimšę. Dabar viskas tvarkoj. Koks skirtumas ar daugėja ar mažėja gyventojų, jei automobilių vistiek daugėja.
Vytax 2012-09-26 20:38
Dar vienas straipsnelis apie tai koks didelis blogis yra investicijos. Matėt kokios dabar paskolų palūkanų normos? Jos nuolat krenta. Statybos darbų įkainiai kol kas irgi dar nėra prieškriziniame lygyje. Taigi valstybei investuoti į infrastruktūrą nėra geresnio laiko nei, kad dabar. Dabar tai ypač aktualu, nes visokios renovacijos, rekonstrukcijos tai yra tiesioginis darbo vietų kūrimas. O ateitis miglota, statybos darbai gali brangti, paskolos brangti, ES finansavimas gali mažėti.
EdvasP 2012-09-27 19:34
Niugzlys rašė straipsnį Kažkas kažką daro - blogai. Nedaro - irgi blogai.