Kokie vairuotojų daromi KET pažeidimai erzina labiausiai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

faktas 2012-10-11 12:25
Būtent posūkio nerodymas erzina labiausiai. Būtų mano valia, tokius vairuotojus sodinčiau į elektros kėdę...
kassu 2012-10-11 12:36
Suomijoje trys pagrindiniai nusižengimai. 1.Posūkio nerodymas (tiksliaujei rodo tai tik tada kai vyksta manevras) 2.Kalbėjimas mobilka. 3. Važiavimas per raudoną žviesą. (Čia pagal jų pačių statistiką)
Sigitas.lk 2012-10-11 13:12
Mane tai ziauriai nervina, kai tiesiog zmones neturi sazines. Atrodo visi esam lygus, bet atsiranda issisokeliu kurie jauciasi lygesniais. Pvz kamsty visi juda kaip pridera, ir koks nieksas kokia sakykim marsrutine juosta visus aplenkia ir prieky lenda ir dar labiau didina kamsti. Arba kai kokia kliutis atsiranda dvieju juostu kely. Jeigu nebutu uzlindinejanciu issisokeliu, visi tvarkingai vaizuotu veina juosta be stovinejimu, bet ne, atsiranda nachalu kurie nori but greitesni ir dar labiau didina kamsti.. Ir dar nervina nemastancios butybes, kurie uzkisineja belekaip ir belekur pries nosi, net nepagalvoje kad uz ju esantys nebespes sustabdyti ir pagrazins ju automobilio gala.
teraxas 2012-10-11 13:23
Hmmm... Na atsiradus kliūčiai 2 juostų kelyje yra visiškai normalu važiuoti dviem juostomis. Vėliau ties kliūtimi kiekvienas laisva juosta važiuojantis turi praleisti vieną iš užtvertos juostos - tokios taisyklės. O šiaip iš tiesų - labiausiai nervinantis dalykas tai posūkių nerodymas arba rodymas per vėlai ar net ne į tą pusę. Ir tai pavojingiausias pažeidimas. Gal būt bjauresnis dalykas yra tik kai kurių vairuotojų netolerancija kamščiuose tiems, kurie nori persirikiuoti. Ne kartą teko stebėti situacijas, kai vairuotojai tiesiog specialiai užkiša savo mašinas aiškiai matydami, kad šalia esantis vairuotojas nori persirikiuoti prieš juos. Dažnai net sukeldami avarines situacijas.
w00xer 2012-10-11 14:19
Didziausias mano nuomone peilis posukiu neisjungimas: ne karta yra buve, kai parlekia su desiniu posukiu ziede, atrodo galesi ivaziuot i zieda, bet nikuja, ziuri i tave lekia... Nu dar BMW sindromas, kai be posukiu mieste zaidi kobra 11 ir piktu snukiu per sona ziuri, jei nepavyksta ilysti
kestutisz 2012-10-11 14:20
Na, labai dažna situacija dabartinėse "aplinkelių statybose" (realiai esamų griovimas su perspektyva kažkada atstatyt, bet jau už es pinigus, bet čia ne esmė) - visi jau daugiau nei metai žino, kad kelias nebaigtas, toliau užtvertas ir reikės sukti į laikiną kelią dešinėn ir dauguma važiuoja dešine juosta kaip ir priklauso pagal KET, bet yra krūva "gudručių" apvažinėjančių tvarkingai laukiančius - jei ne per kitą juostą tai per kelkraštį, o paskui naglai lendančių į eilės priekį (žinia - mašinoje jaučiai saugesni nei tai bandytų atlikti gyvoj žmonių eilėj). Tai nieko keista, kad tokių landžiotojų niekas nenori įleisti arba išvis solidarizuojasi ir užkiša tą į niekur vedančią juostą priversdami gudručius slinkti kaip ir visi.
Shinigami 2012-10-11 14:36
Šiais laikais visi kažkur skuba ir lenda be eilės. Kad ir sankryžose kur automobiliams leidžiama sukti į dešinę per raudoną šviesą jei niekas netrukdo, vairuotojai dažnai pėsčiųjų nelaiko eismo dalyvių ir neleidžia jiems eiti per žalia šviesą. O kaip taisyklė tokiose sankryžose pėstiesiems žalia dega labai trumpai. Arba sankryžoje automobilis sustoja tiesiai ant perėjos, na dar automobilis nieko tokio, bet būna, kad ir autobusas sustoja.
FtBall 2012-10-11 14:42
Mano nuomone didžiausia blogybė yra ne nusižengimas KET, o tiesiog "common sense" nebūvimas. Kai iš taško A į tašką B pajuda 13 automobilių, 11 iš jų po vieną žmogų, o dviejuose galbūt ir daugiau. Bet į kompaktinės klasės automobilį visai patogiai telpa 4 žmonės, taigi vietoje 4 automobilių važiuoja trylika. Todėl didėja eismas, taigi ir daugiau eismo įvykių bei kamščių.
kestutisz 2012-10-11 15:09
Kooperavimuisi reikia, kad sutaptų darbo-namų kryptys, darbo laikas, neturėti po darželius vežiojamų vaikų, t.t. ir pan. Juk ir autobusų parkai galėtų sutaupyti - nevažinėti nepiko metu, nes vienišų keleivių vežioti neapsimoka. Taupaus ir "efektyvaus" gyvenimo pavydžių jau matėme - nacių konclageriai ir gulago platybės - ten net važinėt niekur "nereikėjo".
vyckas 2012-10-11 15:12
O ką tu siūlai daryti? Reik kurnors nuvažiuot, tai pirma turi apeit visus kaimynus ir pažystamus ar kamnors nereik ten pat kur tu važiuoji? Ar gatvėj stabdyt visus į tą pačią pusę važiuojančius? Kam čia "common sense" trūksta.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-10-11 15:13
1. Posūkių nerodymas/rodymas jau atliekant manevrą 2. Užlindimas (pavyzdžiui, kai važiuoji keliu, įsijungia raudonas šviesoforo siganlas, tu stabdai, tačiau kažkoks "ereliukas" tave aplenkia ne iš šio ne iš to, deda ant stabdžių ir užvažiuoja ant pėsčiųjų perėjos priešais pat tave; arba užlindimas į tavo nusižiūrėtą stovėjimo vietą prekybos centre, kai jau kiekvienam idiotui turėtų būti aišku, kur yra sukama) 3. Sustojimas ant pėsčiųjų perėjos (šitas nervina labiausiai, kai pats esi pėstysis, ir tada manevruok tarp mašinų) 4. Ilgųjų šviesų neišjungimas naktį (suprantu, kai eismo nėra, tada galima, bet, "nachren" ilgosiomis akinti kitus? ) 5. Vapšė važiavimas be šviesų.
Arthuras 2012-10-11 15:54
Esmė tame, kad visada atsiranda tokių gudručių - žino, kad reikės sukt ne ten, bet važiuoja ta juosta, kuri juda greičiau. O po to - užleisk mane. Jei neužleidi, tada tampi "nekultūringas". Bet pas ką čia kultūros trūkumas?.. Jei aš žinau, kad suksiu kairėn, tai ir važiuoju ta juosta. Be abejo, būna, kad žmogus akivaizdžiai netyčia pralekia prasidėjusį kamštį. Bet jei netyčia pralekia, tai ir nebando aplenkt viso kamščio, o bando įsirikiuot kuo greičiau. Naglų veikėjų ir pats niekad neužleidžiu. Su posūkiais kita istorija. Kai daro manevrą sankryžoje ir nerodo posūkio - tokiems reikėtų 500lt baudas dalint. O kad persirikiuojant saugiu atstumu nemirkteli, ar mirkteli trumpai - man nekliudo. Šiaip kas labiausiai mane veikia psichologiškai, tai kai vairuotojas už manęs akivaizdžiai nesilaiko saugaus atstumo, nors yra visos tam galimybės. Tokius norisi kartais pamokyti staigiau pastabdžius...
Tarkvinijus Išdidusis 2012-10-11 16:12
Pamokyti staigiau pastabdžius? Na, na, kai vieną kartą rėšis į užpakalį ir baigsis visi mokymai.
Arthuras 2012-10-11 16:21
Stabdyt specialiai neteko, nors kartais tikrai norisi. Bet kokiu atveju, jis kaltas lieka. Šiaip, dažniausiai užtenka "įjungti" stop žibintus ir idiotas ant šiknos greitai atitolsta. Pakartoji keletą kartų ir dažniausiai susipranta.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-10-11 16:26
O čia jau iš esmės priežastinis ryšys. Ar jis atsitrenktų į tave važiuodamas "prisiplakęs", jeigu nepradėtum staigiai stabdyti ir panašūs funtai. Bet vis viena - nepatogumai, automobilio kito tai neturi gal? Kol jis bus dirbtuvėse, su kuo važinėsi į darbą?
Sarunas 2012-10-11 16:54
O mane labiausiai nervuoja tie, kurie važiuoja per kamščius į sankryžas, nors mato, kad mašinų jau ten prisigrūdę ir nebespėja išvažiuot iš sankryžos per jiems skirtą laiką. Tokiu būdu užkerta kelią visiems kitiems pravažiuoti iš kitų pusių.. ir taip gaunasi, kad per vieną šviesoforo iteraciją iš 2 pusių automobilių srautas normalus, iš kitų 2 pusių per iteraciją pravažiuot spėja 1-2 mašinos.
perihellis 2012-10-11 17:02
pabandyk prieš mane taip pastabdyt, pažiūrėsim, kas kaltas liks net neatsitrenkus galima pridaryt bėdos taip stabdančiam, jeigu tik automobilyje yra kamera
AdutisTM 2012-10-11 19:00
Labiausiai mane suerzina, kai prie sankryžos nerodo posūkio į kairę (įjungia tik užsidegus žaliai). Iš galo arti važiuojantis manęs neveikia (jei įlėks, tai jo problemos, tik laiko būtų gaila). Tačiau kai iš galo važiuoja žydriukai su "zenonais" tai net labai norisi užmint ant stabdžių, ir išbarškinti tas debillempes. O tada jau ir kad ir kamera turėk, sakysiu jog "mane akino (kas netgi būtų tiesa), pasirodė kad kažkas ant kelio ir stabdžiau". Tačiau kol kas apsiriboju tik įjungdamas galines priešrūkines. Kai toks žydrasis atvažiuoja iš priekio, tai nelabai ką padarysi. Nebent ilgųjų šviesų karas, bet tai tik pablogintų situaciją (nesaugu). Nieko nesakau apie gamyklinius xenon'us, kurie paprastai neakina. Dar erzina tie, kurie nežino kam reikalingas žibintų aukščio reguliavimas. Bet pastebėjau, kad tokių labai daug, o ir paauklėt neišeina, nes net nesuprastu kas ne taip.
bahuriux 2012-10-11 19:44
Sorry, as labai konkreciai. labai konkreciu atveju. 1. Primenu visiem, o , arba tas caddy prifarsiruotas fotiku, visur eksponuojamas, kur reikia ir nereikia. Ar Lietuviai yra tokie 100% piktybiniai buduliai 100% visada gyvenime virsijantys greiti ir piktybiskai, bei pavojingai vazinejantys, be dirzu, su mobilkom prie ausies, be draudimu ir TA? Atrodo, kad pagavai vairuotuoja ir gali bausti, nes uz ka vistiek atsiras, nes juk visi vairuotuojai prasizenge, prasizengia, arba bent jau ateity prasizenks. Ar nevertetu mazinti keliu policijos kiekio LT? Arba pazangesnieji tegu eina i spec tarnybas tirti valdininku korupcijos atvejus.
Arthuras 2012-10-11 19:49
Tikrai taip. Į dangų šviečia lempos, neįmanoma naktimis važiuot. Kas antras su kreivom lempom...