Naujos kartos žaidimai - smūgis žaidimų konsolėms (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

modis 2012-11-06 10:01
Tikėkimės nepasišiukšlins kūrėjai ir pristatys kažką tikrai gero. Nes kitaip būtų "revoliucijos" pabaiga. O dėl stagnuojančių kūrėjų kalti PC turėtojai. PC rinka senai yra nepelninga dėl masinio piratavimo. Tuo tarpu konsolėse pelnai daug svaresni. Problems? Patys kalti. O su šiuo žaidimu turiu didelių vilčių. Nes prie jų dirba kūrėjas prisidėjęs prie Wing Commander ir Freespace 2. Taigi patirties kuriant spacesims žaidimus turi svarions.
bullka 2012-11-06 10:26
Apie ką šitas straipsnis? Apie indie kūrėjų paverkšlenimus, kad neturi lėšų išleisti žaidimo konsolėms? Ir dėl to konsolėms ateina galas?
Fobus 2012-11-06 12:02
Straipsnis apie tai, kad dalis kūrėjų jau nebenori kurti žaidimų senąjai konsolių kartai, smukdyti kokybę besitaikydami prie senos geležies ir naudodami senas technologijas.
deivec 2012-11-06 18:44
juokingiausia kai snekama apie kazkokia mistine "po PC" era :D:D:D tas pats kas sneketi... va bus vien elektromobiliai ir nebebus benziuko varomu auto.... mu net kazka pasaulio durnalistams reikia rasineti....
trapecijus 2012-11-07 17:37
Straipsnį rašė žmogus konsoles nečiupinėjęs. Ant PC gali nebent Conter Strike, Red Alert 2 ar Facebook lygio žaidimus žaisti, o rimti žaidimai maloniausiai žaidžiasi tik ant konsolių. Fobus, jei sena konsolė puikiai rodo 1080 eilutes ir groja 7.1 surround, apie kokį kokybės smukdymą kalbam?
nondescript 2012-11-07 19:12
Na, kad konsolių geležis visada lenkė PC, tik naujos konsolės neišeina taip greitai kaip štampuojami nauji kompiuteriai. Beto juk žaidimų esmė ne grafikoj, visokie spec. efektėliai tik bukų žmonių poreikiams patenkint. Žaidimo esmė yra sumanyme. Jei ne sumanymas, tai indie kompanijos jau seniai būtų užsiraukę, nes negalėtų konkuruot su žaidimų magnatais.
Pumper 2012-11-07 19:24
Matosi, kad nesi "čiupinėjęs" normalaus PC. O ir kas tau draudžia pasijungti PC prie TV su controleriu ir žaisti tuos ale "rimtus" žaidimus? O tas 1080p konsolėse tik ant popieriaus. Retas geimas 720p dirba, o dauguma išvis tarp 480-560p.
Pumper 2012-11-07 19:28
Taip niekad nebuvo ir nebus, nes konsolės pradedamos gaminti su mid-range hardware, o išleidžiamos dar po ~1-1.5 metų, tai PC analogai jau laikomi low-end. Vienintelis privalumas tai gera optimizacija, bet ir ta pasireiškia tik įpusėjus konsolės gyvenimo laikui (jei netiki, pažiūrėk kaip atrodė ir kaip su lagais veikė pirmieji multiplatform 360/ps3 žaidimai ir kaip jie dabar atrodo).
nondescript 2012-11-07 23:10
Na aš lyginu pagal kainų santykį, tarkim PS3 išėjo 2006 metais ir kainavo apie 500$, ar tais metais už tokią sumą galėjai nusipirkti kompą kuris pavežtų tokius žaidimu plius turėtų: 1.8 TFLOPS floating point performance Full HD (up to 1080p) x 2 channels Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing)
Pumper 2012-11-08 08:26
PS3 du modeliai buvo - vienas už 500USD, o kitas už 600USD. PS3 savikaina SONY atitinkamai buvo ~800USD ir ~840USD, dėl ko jie savo konsolę pirmus 4 metus su nuostoliu pardavinėjo. Vienintelis PS3 privalumas prieš PC tuo metu buvo jų 8 branduolių Cell procas, bet ir tai visi multiplatform geimai ant PC su dviejų branduolių CPU veikė geriau su realiu 1080p (o ne PS3 upscale nuo 720p), nes visi kiti komponentai PS3 tragiški (pvz. 256MB RAM ir GTX 7800 GPU).
Domas1 2012-11-08 08:32
Nieko ispudingo nepastebejau filmuke ir kazko naujo, "Homeworld" kopija su geresniu grafikos detalumu ir tiek.
Pumper 2012-11-08 08:58
Vienintelis panašumas su Homeworld yra tai, kad veiksmas kosmose. Taigi arba nesupratai, ką čia matei, arba nežinai, kas tas Homeworld.
vanduo4 2015-01-01 14:37
Šita problema kaip ir išspręsta - kontrolerius galima prisijungti ir prie PC, o PC dabar yra galingesni ir ne tokie jau brangūs.