Prognozės: Kurie socialiniai tinklai išpopuliarės šiemet?  (0)

2010 m. mažas nuotraukų dalinimosi tinklas paskelbė pritraukęs vieną milijonų vartotojų. Po dviejų metų šį tinklą „Facebook“ nusipirko už 1 mlrd. JAV dolerių, o prie „Instagram“ prisijungė per 100 mln. žmonių. Kurie iš naujų socialinių tinklų gali ateityje pakartoti „Instagram“ sėkmę? „CNNMoney“ redakcija atrinko septynis jų nuomone šauniausius ir didžiausią augimo potencialą turinčius socialinius tinklus.

„Pheed“

Kam dalintis savo gražiomis nuotraukomis, juokingais filmukais bei nuostabiais pastebėjimais su pasauliu „Facebook“ ir „Twitter“ tinkluose nemokamai, kai galima juos parduoti? Tokia logika vadovaujasi „Pheed“ – pernai spalio mėnesį pasirodęs socialinis tinklas. Jis suteikia savo naudotojams, kol kas pagrinde įžymybėms, muzikantams bei pramogų verslo atstovams, galimybę paversti savo naujienų srautus pinigais. Už mėnesinį prenumeratos mokestį (nuo 1,99 iki 34,99 JAV dolerių) prenumeratoriams yra siūlomas turtingas turinys pilnas tekstų, nuotraukų, garso bei muzikos failų ir net tiesioginių transliacijų. Tokios žvaigždės kaip Miley Cyrus bei Paris Hilton jau tapo šio projekto dalimi.

„Thumb“

Tarkim nenutuokiate, kokie marškinėliai tinka prie jūsų naujų džinsų? Padarykite nuotrauką, įdėkite ją į „Thumb“ ir leiskite miniai nuspręsti. Paprasti klausimai dažniausiai per kelias minutes sugeneruoja tūkstančius į viršų pakeltų ar į apačią nuleistų nykščių bei komentarų iš aktyvios tinklo vartotojų bazės. Į šį tinklą vartotojai yra įsitraukę labai rimtai. Teigiama, kad jame vartotojai vidutiniškai praleidžia keturias valandas per mėnesį. Geresnį rodiklį turi tik „Facebook“.

„Medium“

Socaliniai tinklai smarkiai nuleido informacijos dalinimosi kartelę. „Medium“ klausia, ar kartelė nebuvo nuleista per žemai? Į „Twitter“ kūrėjų tinklą galima patekti tik su kvietimais. Šis tinklas, norėdamas apsaugoti nuo kačių fotografijų bei Gangnam stiliaus ir Justino Bieberio „naujienų“, vertina ilgesnės formos kruopščiai parengtą turinį, kurį parengia vartotojai galintys pasidalinti kažkiek gilesne verte. Nors tarp išrinktųjų tinklo turinio kūrėjų gali atsidurti ne visi, matyti tinklo turinį gali visi mirtingieji.

„Chirpify“

„Chirpify“ siūlo pardavėjams parduoti savo prekes „Twitter“ ar „Instagram“ tinkluose. Vartotojas, užsinorėjęs įsigyti siūlomą prekę, komentuoja „Buy“ ( liet. pirkti) ir prekė tampa jo. Jokios kredito kortelės, jokio „pridėti į pirkinių krepšelį“. Visa operacija vyksta „Twitter“ paskyroje. Be to, „Chirpify“ gali būti naudojamas finansavimo rinkimui, labdarai bei mokėjimams tarp vartotojų. Pavyzdžiui, jums reikia atsidėkoti kolegai kavos puodeliu šį rytą? Tiesiog išsiųskite žinutę „pay“ ir suma bus pervesta į jo „Twitter“ sąskaitą.

„Flavyr“

Išmanieji telefonai labai palengvino nuotraukų dalinimąsi, tačiau nuotraukos iš praėjusios savaitės gali pasiklysti fotoaparato albumuose. „Flavyr“ – viena iš jautriausių bei estetiškai maloniausių naujų socialinių programėlių, kurios įves tvarką jūsų nuotraukose. Nuotraukos ir vaizdo medžiagos automatiškai yra sudėliojamos į albumus pagal datą, vietą bei pavadinimus, kuriuos ištraukia iš telefono kalendoriaus. O vienu paspaudimu galima dalintis šiais albumais internetinio tinklalapio forma.

„Chirp“

Vien dėl „oho“ faktoriaus „Chirp“ gali tapti įspūdingiausiu tinklu šiais metais. Tarkime norite iškart pasidalinti nuotrauka su kambariu pilnu žmonių? Tam yra daug tinklų, bet visi jie turi trūkumų. Pavyzdžiui, reikia būti „Facebook“ ir „Instagram“ nariais, naudojant el. paštą reikia įrašyti daug adresų, o „Bluetooth“ ryšiu reikia poruoti prietaisus. „Chirp“ yra kitoks. Jūsų telefonas išleidžia aukšto dažnio, dviejų sekundžių ilgio, robotišką garsą. Kiti telefonai, esantys garso aplinkoje, pagauna tą garsą ir iškart atsisiunčia nuotrauką ar žinutę. „Chirp“ medžiaga galima dalintis darbo susitikimuose, prikimštuose baruose, transliuoti per garsiakalbius, kad būtų pasiektos didelės auditorijos ar net įtraukti į „YouTube“ filmukus ar TV programas.

„Conversations“

„Conversations“ yra įrankis, kuris socialinius tinklus atveda į biurą. Vietoj to, kad klaidžiotume po visus elektroninius laiškus, komandos nariai bendradarbiauja esamuoju momentu skelbdami žinutes „Facebook“ stilium. Kiekvienas gali būti pakviestas prisijungti prie pokalbio. Socialinė žiniasklaida padarė revoliuciją mūsų asmeniniame bendravime, kodėl to nepadarius ir darbe.

Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt

(6)
(0)
(1)

Komentarai (0)