Paskaičiuota, kad pereiti mobilų „Real Racing 3” žaidimą reikia net 500 JAV dolerių  (11)

Žaidimų rinka keičiasi. Vis populiarėjant nemokamiems žaidimams tiek mobiliuosiuose įrenginiuose, tiek ir asmeniniuose kompiuteriuose, dažnas žaidėjas nesupranta jų mechanikos. Nemokamų žaidimų tikslas bet kokiu atveju yra uždirbti pinigus, kas ir yra sąmoningai daroma nesilaikant logiškų proporcijų.

Paprasčiausias pavyzdys yra AMD ir „nVidia“ naudojamos strategijos su savo naujausiomis vaizdo plokštėmis. Kai AMD dykai dalina gana brangius, visiškai neseniai pasirodžiusius žaidimus asmeniniams kompiuteriams, „nVidia“ suteikia pinigų nemokamuose žaidimuose. Portalas „148Apps“ nusprendė kiek atidžiau pažvelgti į nemokamą, mobilų „Real Racing 3” lenktynių žaidimą ir tai, ko reikia, jog jį pereitum visu 100 %. Tam padaryti reikia laimėti net 961 rengiamas varžybas, kaip ir „atsirakinti“ visus 46 galimus automobilius, nes kitaip galite nebūti įleisti į rengiamas varžybas. Paskaičiuota, jog norint įsigyti visus automobilius nemokamai, teks sužaisti net 470 valandų, kas yra labai ilgas laiko tarpas. Pavyzdžiui, žaidžiant mokamą „Need For Speed: Most Wanted“ jį galima pereiti ne per keletą šimtų, tačiau per keletą dešimčių valandų.

Akivaizdu, jog kartais žaidėjai netenka kantrybės, o kiti nėra tiek įgudę, tad dėl norimo automobilio ar jam skirto atnaujinimo nemokamame žaidime reikia labai daug pakovoti. Kai kas pasirenka lengvesnį būdą, ką siūlo daugelis nemokamų žaidimų – įsigyti virtualų daiktą už tikrus pinigus.

Nurodoma, kad norint žaidime įsigyti visus automobilius, prireiktų apie 500 JAV dolerių. Proporcijų žaidimo kūrėjai tikrai nesilaiko, nes retas žaidėjas turės 500 JAV dolerių vienam žaidimui, ar 470 valandų jį visiškai pereiti. Taip yra daroma specialiai, kad žaidėjai visgi įsigytų daiktų žaidimo eigoje.

Dar didesnis ažiotažas kyla tada, kai mes pradedama kalbėti apie nemokamus žaidimus, kurie žaidžiami internete su kitais žaidėjais. Tokie žaidimai, kaip kad artėjantis didelio biuždeto „Warface“ iš „Crytek“, be jokios abejonės siūlys mokamus daiktus, o daiktai juos perkantiems suteiks pranašumą prieš kitus žaidėjus, kurie mokėti nenorės ar tiesiog neturės tam galimybių.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(24)
(0)
(2)

Komentarai (11)

Susijusios žymos: