Automobilių gigantas Volvo sukūrė tolimojo apšvietimo lempų ribotuvą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Donattello 2013-03-10 10:37
Kietai. Seniai lauktas "navarotas". Jau kelintą kartą skamba Volvo - su savo pažanga, o tuo tarpu iš kitų gamintojų kažko inovatyvaus nelabai girdėt. Galbūt kiti gamintojai tą daro mažiau viešindamiesi. kas žino.
Kirtiklis 2013-03-10 11:08
Nžn, o jei pages sistema? Ir tas šviesų kaitaliojimas jei intensyvus transportas? Sunku kažką komentuot neišbandžius
kmr 2013-03-10 11:27
Sistemai sugedus vairuotojas bus perspėtas - tikrai nebus taip, kad važiuoji, ir nežinai su kuo važiuoji. O jei intensyvus eismas, tai koks tikslas apskritai jungt tolimas šviesas?
Creatium 2013-03-10 12:21
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..
ashirviskas 2013-03-10 13:00
O aš manau, kad tai bus ne uždengimo mechanizmas, o kažkas panašaus į skaitmeninius laikrodžius: pats lempos stiklas bus tarsi ekraniukas (jie pigūs, nepergyvenkit) ir sekimo įrenginiui pastebėjus mašiną, būtent ta vieta užtamsėtų. Ką jūs apie tai manot?
Creatium 2013-03-10 13:07
Na, straipsnyje minimas uždengimo mechanizmas. Galų gale juk šviesos tolimosios yra stiprios, reikia itin kokybiškos medžiagos, kad ją aklinai uždengti.
ashirviskas 2013-03-10 13:15
rwc 2013-03-10 18:19
Tada važiuotum visąlaik su ilgom ir naiviai manytum, kad kitiems nekeli pavojaus. Būtų dar blogiau. Ir tokia sistema tavęs nesaugotų nuo kitų akinančių nachalų. O čia kaip tik vairuotoją ir saugo nuo kitų.
Creatium 2013-03-10 19:06
Nesupratau tavo komentaro. Kaip vairuotoją saugo jo šviesų užtemdymas? Vairuotojas akivaizdžiai matytų, kad jo kairieji žibintai šviečia kaip normalūs tam momentui. Ir tai yra paprastesnis įgyvendinti dalykas, negu lempų uždengimas. Žinoma, tai turi vieną minusą: prasilenkimo momentu kairioji pusė nebūtų apšviesta taip tobulai, kaip dešinioji.
mental1ty 2013-03-10 19:15
Na kad neakintų iš galo jau seniai naudojami nuo ryškios šviesos patamsėjantys veidrodėliai. Kažin nebūtų paprasčiau ir patikimiau kažko panašaus pritaikyti priekiniam langui, kad ir iš priekio atvažiuojančios mašinos neakintų?
Jonas17 2013-03-10 20:52
Volvo sprendimas daug tobulesnis, nes jis gali sekti mašiną, jos trajektoriją ir ant jos automatiškai mesti šešėlį. Tavo atveju, dešinį žibintą truputį pakreipus į dešinę, važiuojant vidine posūkio dalimi tu vistiek akintum prieš tave važiuojantįjį.
alkaponas 2013-03-10 22:07
kad opel jau senokai pristatė automatiškai reguliuojamus led žibintus.
mobilunkas 2013-03-11 10:17
o gal paprasciau poliarizuot priekinius zibintus ir priekini stikla? viska apsvieti, viska matai, isskyrus sviesa is priekiniu atvaziujanciu zibintu? na gabaritu nepoliarizuokim, kad matytusi jog atvaziuojanti masina sviecia. beto poliarizuotas priekinis stiklas automatiskai gesintu visus atspindzius eiline sauleta diena, vaziuotum kaip su poliarizuotais akiniais. tai butu nauda ir diena ir nakti, ir jokios galimybes sugest
perihellis 2013-03-11 15:20
ne poliarizuotais, o poliarizuojančiais o šiaip mintis stipriai neprotinga, naktį išjungt šviesas? kad kiti nematytų? jau dieną prastesniu oru dažnai būna itin sunku pastebėti automobilius su išjungtom šviesom. Automatiškai reguliuojami žibintai jau labai senai naudojami, berots citroen pirmieji pradėjo tai daryti, kad sukant vairą kartu sukiojasi ir lempos. Tai yra gerai, kai kelyje važiuoji vienas be jokių kitų eismo dalyvių. Bet jei Atsiranda kitas automobilis, o vairas niekur nepasuktas, tai niekur tos lempos ir nesusuka. O kad be reikalo nejunginėtum ilgų šviesų, tai nemanau, kad sudėtinga padaryt kažkokią apsaugą. Tenka vienu kibiru pavažinėt, kur dieną ilgų neįjungsi niekaip, jos tiesiog nedega, naktį bent gabaritai visada šviečia, visi veidrodžiai tamsėja nuo kitų automobilių, na bet ilgas/trumpas naktį vistiek reikia junginėt, ir pvz naktį išlendant ant lenkimo norisi matyti, kas priekyje yra, o tam reikalingos ilgos šviesos, tai tenka su trumpom išlysti ant lenkimo ir tada įsijungti ilgas. Su volvo lempomis to dayrti nereiktų. Sakyčiau Volvo labai fainą dalyką pristatė.
Sigitas.lk 2013-03-11 15:28
Ne vien volvo apie tai pagalvojo. http://www.youtube.com/watch?v=juwcbSzdnqQ O ir ten kazkas kalbejo, apie lempos pritemdyma ir t.t. tai nesamone. Tada jau nebelieka prasmes is tu ilgu sviesu. O cia tobulesnis sprendimas, neprarandant maksimalaus apsvietimo.
mental1ty 2013-03-11 15:36
>naktį išlendant ant lenkimo norisi matyti, kas priekyje yra, o tam reikalingos ilgos šviesos, tai tenka su trumpom išlysti ant lenkimo ir tada įsijungti ilgas Tai kad lenkiamas automobilis dažniausia būna įjungęs ilgas šviesas ir apšviečia priekį. O jei pas jį trumpos dega, tai ko gero priekyje kažkas yra, dėl ko ir tu pats ilgų nejungsi.
trapecijus 2013-03-12 01:09
Iškart Opel Insignia prisiminiau
perihellis 2013-03-12 09:58
nevisada ir ne pas visus tos ilgos šviesos normaliai šviečia
kestutisz 2013-03-12 10:22
"sistema veikia ir su motociklais bei tuo atveju, jei judama mažesniu nei 15 km/h greičiu" - skaitant angliškas versijam man labiau panašu, kad turėtų būti "ne mažesniu" (juolab sistema skirta kuo geriau apšviesti aplinką ir nespiginti į akis tiem kam irgi tai aktualu). Tik tiek įdomu kiek tai veiks praktiškai - lempos priekinis stiklas su tokia sistema turi būti idealiai švarus, jau nekalbant apie tai, kad neužtamsėjęs nuo ilgo gyvenimo - juos gi dažniausiai keičia kai net po poliravimo nebepraeina minimalių technikinės apižiūros reikalvimų :) O kelyje labiausiai ir akina tie kuriems vienodai ta stiklų būklė, kuriem visai nesvarbu, kad labiausiai švyti pats stiklas, o ne matosi pats kelias.