Pirmasis elektrinis Volkswagen e-Golf (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

dyendy 2013-03-16 10:41
5h jau arciau realybes.geras dalykas kad isitraukia rimti rinkos zaidejai
Kadras 2013-03-16 11:15
Atrodo visai nieko, tik idomu kokia kaina
demukazz 2013-03-16 11:50
Sėkmės parduodant bent 100vnt Jau geriau jie šito modelio išvis į rinką nepaleistų, o iškart kurtų patobulintą versiją ir taip kokius 10-15 metų iš eilės. Nes šis variantas tikrai bus išpeiktas kritikų, kadangi aukoja komfortą ekonomiškumui - to šiandieniniui europiečiui neišaiškinsi.
DJ_LFS 2013-03-16 11:58
„važiavimo rėžimų“ autoriau ar tu daunas ar siaip nerastingas? kas per zodis tas rĖžimas? ka tu rėži , rėžtuke tu
technologas 2013-03-16 12:49
Pasitaisykit - 26,5 kWh, o ne kW (kilovatais galia matuojama). 115 AG motoras - 85 kW. Jei baterija gera, nauja - važiuojant varikliui pilna galia - elektros pakaks apie 20 min. Tarkim ne pilna galia, bet ten radijas, kondicionierius/apšildymas naudos. Nėra labai jau daug
Urbshis 2013-03-16 12:54
per mazai dar km, kai bus galima su vienu ikrovimu nuvaziuoti bent 300km tada manau ir apsimokes, dabar is klaipedos i vilniu nenuvaziuosi...
vaniLinas 2013-03-16 12:59
Panašu, jog bus du: eUp ir eGolf
technologas 2013-03-16 13:28
Jei pastovi variklio galia - tik 40 kW, o akumuliatorių talpa - net 18,7 kWh, tai akumuliatorių užtenka net visam pusvalandžiui? Tai norint pasiekti puikią dienos ridą - tik 150 km, tektų važiuoti tik 300 km/h, nes baterijų pakanka pusvalandžiui? Kažką jie čia velia.
arduain 2013-03-16 14:53
Niekas nieko nevelia. Tavo skaičiavimai (pusvalandis) turi prasmę tik tada, jei visu apkrovimu (pakrautas ir į kalną) visu greičiu tą pusvalandį minsi. Bet, jei turi auto, tai puikiai žinai, kad tai tiktai pikiniai momentai. Paimk bet kokį el. motorą ir, pažiūrėjęs jo galingumą, pamatuok, ką jis naudoja besisukdamas tuščia eiga. Nustebsi - aiškiai nežinai. Automobilis paprastai yra apkrautas trečdaliu jo galingumo. Taupiai važiuojant - mažiau. Todėl pradžiai pavartyk nors kokį seną sovietinį elektrotechnikos vadovėlį, paskum rašyk komentarus.
technologas 2013-03-16 15:47
Nestumk Turiu auto, esu inžinierius, suprantu ir elektrotechnikoje. Kažin ką straipsnyje rašo, nepavartę senų sovietinių elektrotechnikos vadovėlių Anyway.
technologas 2013-03-16 15:50
Tai pastovi ar pikinė čia galia?
g3n1us 2013-03-16 16:29
Tu čia rimtai golfe ieškai komforto? p.s. kas ten ruošiasi su elektromobiliu į klaipėdas važinėti? Elektromobiliai kol kas kuriami, kaip miesto automobiliai dėl baterijų "ribotumo".. O kas ten minutes skaičiuojate, kiek važiuosite, tai trūksta jums kažko makaulėse... Ypač, kai tai yra miesto automobilis ir važiuoji nuo šviesoforo iki šviesoforo, sėdi kamščiuose ir pan... Beja, kaina bent apytiksli būtų ne pro šalį... Aš pats asmeniškai ir galvoju kartais, gal reiks kažką iš elektros imti vien miesto važinėjimams, man svarbu pravažiuotų apie 80-100km per vieną įkrovimą... p.p.s. laukiu apple elektromobilio...
mental1ty 2013-03-16 16:47
Va g3nis jau teisingai pastebėjo, čia yra golfas, ir čia yra grynai miesto automobilis, kuriam tų 174km per dieną turi sočiai pakakti. Na gerai, mieste pastoviai stabdžiai-įsibėgėjimas, tai realus miesto atstumas tarkim kad ir 100km bus, bet ir jų užteks potencialiems šio mobilio pirkėjams.
demukazz 2013-03-16 20:18
Greičiau nei apple icar į žaidimą įsitrauks googlas. Tas su fordu berods jau metai laiko kažka kuria. Turim golfa, tuoj turėsim grabvežį su geresne rida
bahuriux 2013-03-16 21:01
Su elektomobiliais yra truputi kitaip, nei su VDV auto, nes elektros motoras nedegina energijos kamsciuose (isskyrus visokias sviesas, kondyskes, audio ir tt), o stabdant didziaja dali energijos sugrazina i akumus. Ir apskritai, su elektromobiliu dvigubai toliau nuvaziuosi, jei vaziuosi letai, net jei ir mieste, kas paprastai buna visikai priesingai su VDV auto. Ten visiems skaiciuotuojams noriu pasakyti, kad mieste vaziuojant normaliam auto (kad ir koks bebutu jo variklis) reikia vidutines ~4-5 kW galios, kai greitis ~50km/h, o uzmiestyje 12-20kW kai greitis 100km/h. Cia del aerodinaminio pasipresinimo pagrinde, transmisijos ir padangu pasipriesinimas irgi nera tiesinis, ir truputi dideja pasipriesinimo koeficientas nuo greicio. Apibendrinimas leciau vaziuosi toliau nuvaziuosi.
immortallt 2013-03-17 00:55
Kaip dar toli iki tesla... Galėtų būtent tesla sukurti savo sekantį modelį greičiau. Daugiau pelno ir apyvartos jei varys - daugiau galės skirti R&D, o jie akivaizdžiai pirmauja pagal technologijas.
arduain 2013-03-17 12:19
Technologui. Jei turi testerį, padaryk eksperimentą. Rask namuose mikserį ar kitą prietaisą, turintį el. variklį. Prijunk testerį nuosekliai, nustatyk matuoti sroves (juk išmanai, ar ne?), ir paleisk tą prietaisą suktis tuščia eiga, be apkrovimo. Užrašyk parodymus. Paskum duok pusę apkrovimo ir gale - pilną. Tada gautus parodymus padaugink iš 220V ir suprasi, kad sunaudojamas tavo prietaiso energijos kiekis tiesiogiai priklauso nuo apkrovimo, o ne nuo tų Watų (kWatų), kurie parašyti pase/lentelėje ant prietaiso nugaros. Tai vadinasi laboratorinis darbas. Kai tai atliksi ir nors penkias minutes pamąstysi duota tema, grįžk prie komentarų... P.S.: Jei turi auto, gal irgi pastebėjai, kad nevažiuoji visada visu variklio galingumu ir nenaudoji kuro kiek tik įmanoma? Tada sveikinu, tu jau teisingam kely.
technologas 2013-03-17 12:59
arduain 2013-03-17 16:18
Jeigu jau (tiesa, sunkiai) priėjome bendros išvados, jog nei vidaus degimo, nei elektros motoras nominaliai nenaudoja viso savo galingumo, tai nesunkiai rasime bendrą kalbą ir toliau... Tavo automobilio galingumas tikriausiai yra nuo 50 iki kokio 120 kW. Kam tau tiek reikia ? Smagiai iššokti iš sankryžos, užsidegus geltonam šviesoforui ir, pasikrovus bulvių pilną bagažinę turguje su visa šeimyna lipti smagiai į kalniukus. Kitais atvejais tu viso savo auto galingumo nenaudoji, nebent esi dragų meistras. Lygiai tas pats ir su emobiliais. Kaip teisingai pastebėjai, bus naudojamas apie 10 - 15 kW galingumas, nominaliai. Bet jeigu norėsi savo kaimynui parodyti, kaip smagiai važiuoja tavo naujasis emobilis, tada užminsi dugnais ir parodysi, tai ir bus tavo vadinama gamintojo reklama. Arba gal tu duoną valgysi, kaip drago meistras... O dėl n.v.k., vėlgi - ilga kalba. Viskas priklauso nuo to, kintamos ar nuolatinės srovės varikliai naudojami. Taipogi nuo naudojamo valdiklio parametrų, kas yra ypač svarbu - tai nėra visai parastas reikalas. Šiaip emobolių n.v.k. siekia 0,7 - 0,85, kai tuo tarpu vidaus degimo motorų - nesiekia daugiau 0,3. Visa kita išeina šiluma per kaminą. Jau vien todėl emobilis turi ateitį. Belieka baterijų klausimas, bet tai ateinančių kelių metų klausimas. Ar viską suprantamai aiškinu?..
technologas 2013-03-17 16:41
Šitą ir taip suprantu, tik matau nelabai supratai ką rašiau. Jei vietoj 85 kW būtų įdėję 20-40 kW motorą - aišku, prieš pažįstamus benzininkus gėda būtų. Bet - žr. mano duotą grafiką. Tuomet gal važinėjant nedidele galia, variklio nvk būtų gal iki 90%. O dabar - įdėjo nereikalingai galingą motorą, kurio nvk veikiant nedidele galia bus gal 70%. Kita vertus - mieste važinėjant, greitėjant/lėtėkant, jei jau tokio motoro tikrai reikia - 150 km tikrai nenuvažiuos.