Pirmasis elektrinis Volkswagen e-Golf (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

dyendy 2013-03-16 10:41
5h jau arciau realybes.geras dalykas kad isitraukia rimti rinkos zaidejai
Kadras 2013-03-16 11:15
Atrodo visai nieko, tik idomu kokia kaina
demukazz 2013-03-16 11:50
Sėkmės parduodant bent 100vnt Jau geriau jie šito modelio išvis į rinką nepaleistų, o iškart kurtų patobulintą versiją ir taip kokius 10-15 metų iš eilės. Nes šis variantas tikrai bus išpeiktas kritikų, kadangi aukoja komfortą ekonomiškumui - to šiandieniniui europiečiui neišaiškinsi.
DJ_LFS 2013-03-16 11:58
„važiavimo rėžimų“ autoriau ar tu daunas ar siaip nerastingas? kas per zodis tas rĖžimas? ka tu rėži , rėžtuke tu
technologas 2013-03-16 12:49
Pasitaisykit - 26,5 kWh, o ne kW (kilovatais galia matuojama). 115 AG motoras - 85 kW. Jei baterija gera, nauja - važiuojant varikliui pilna galia - elektros pakaks apie 20 min. Tarkim ne pilna galia, bet ten radijas, kondicionierius/apšildymas naudos. Nėra labai jau daug
Urbshis 2013-03-16 12:54
per mazai dar km, kai bus galima su vienu ikrovimu nuvaziuoti bent 300km tada manau ir apsimokes, dabar is klaipedos i vilniu nenuvaziuosi...
vaniLinas 2013-03-16 12:59
Panašu, jog bus du: eUp ir eGolf
technologas 2013-03-16 13:28
Jei pastovi variklio galia - tik 40 kW, o akumuliatorių talpa - net 18,7 kWh, tai akumuliatorių užtenka net visam pusvalandžiui? Tai norint pasiekti puikią dienos ridą - tik 150 km, tektų važiuoti tik 300 km/h, nes baterijų pakanka pusvalandžiui? Kažką jie čia velia.
technologas 2013-03-16 15:47
Nestumk Turiu auto, esu inžinierius, suprantu ir elektrotechnikoje. Kažin ką straipsnyje rašo, nepavartę senų sovietinių elektrotechnikos vadovėlių Anyway.
technologas 2013-03-16 15:50
Tai pastovi ar pikinė čia galia?
g3n1us 2013-03-16 16:29
Tu čia rimtai golfe ieškai komforto? p.s. kas ten ruošiasi su elektromobiliu į klaipėdas važinėti? Elektromobiliai kol kas kuriami, kaip miesto automobiliai dėl baterijų "ribotumo".. O kas ten minutes skaičiuojate, kiek važiuosite, tai trūksta jums kažko makaulėse... Ypač, kai tai yra miesto automobilis ir važiuoji nuo šviesoforo iki šviesoforo, sėdi kamščiuose ir pan... Beja, kaina bent apytiksli būtų ne pro šalį... Aš pats asmeniškai ir galvoju kartais, gal reiks kažką iš elektros imti vien miesto važinėjimams, man svarbu pravažiuotų apie 80-100km per vieną įkrovimą... p.p.s. laukiu apple elektromobilio...
mental1ty 2013-03-16 16:47
Va g3nis jau teisingai pastebėjo, čia yra golfas, ir čia yra grynai miesto automobilis, kuriam tų 174km per dieną turi sočiai pakakti. Na gerai, mieste pastoviai stabdžiai-įsibėgėjimas, tai realus miesto atstumas tarkim kad ir 100km bus, bet ir jų užteks potencialiems šio mobilio pirkėjams.
demukazz 2013-03-16 20:18
Greičiau nei apple icar į žaidimą įsitrauks googlas. Tas su fordu berods jau metai laiko kažka kuria. Turim golfa, tuoj turėsim grabvežį su geresne rida
bahuriux 2013-03-16 21:01
Su elektomobiliais yra truputi kitaip, nei su VDV auto, nes elektros motoras nedegina energijos kamsciuose (isskyrus visokias sviesas, kondyskes, audio ir tt), o stabdant didziaja dali energijos sugrazina i akumus. Ir apskritai, su elektromobiliu dvigubai toliau nuvaziuosi, jei vaziuosi letai, net jei ir mieste, kas paprastai buna visikai priesingai su VDV auto. Ten visiems skaiciuotuojams noriu pasakyti, kad mieste vaziuojant normaliam auto (kad ir koks bebutu jo variklis) reikia vidutines ~4-5 kW galios, kai greitis ~50km/h, o uzmiestyje 12-20kW kai greitis 100km/h. Cia del aerodinaminio pasipresinimo pagrinde, transmisijos ir padangu pasipriesinimas irgi nera tiesinis, ir truputi dideja pasipriesinimo koeficientas nuo greicio. Apibendrinimas leciau vaziuosi toliau nuvaziuosi.
immortallt 2013-03-17 00:55
Kaip dar toli iki tesla... Galėtų būtent tesla sukurti savo sekantį modelį greičiau. Daugiau pelno ir apyvartos jei varys - daugiau galės skirti R&D, o jie akivaizdžiai pirmauja pagal technologijas.
technologas 2013-03-17 12:59
technologas 2013-03-17 16:41
Šitą ir taip suprantu, tik matau nelabai supratai ką rašiau. Jei vietoj 85 kW būtų įdėję 20-40 kW motorą - aišku, prieš pažįstamus benzininkus gėda būtų. Bet - žr. mano duotą grafiką. Tuomet gal važinėjant nedidele galia, variklio nvk būtų gal iki 90%. O dabar - įdėjo nereikalingai galingą motorą, kurio nvk veikiant nedidele galia bus gal 70%. Kita vertus - mieste važinėjant, greitėjant/lėtėkant, jei jau tokio motoro tikrai reikia - 150 km tikrai nenuvažiuos.
Arthuras 2013-03-17 18:01
Po šiai dienai, nelipčiau į nė vieną egzistuojantį elektromobilį. Kadangi gyvenu Lietuvoje, kurioje vasarą būna +30, žiemą -30 - net Tesla nėra atsakiusį oficialiai į klausimą, kas būna žemiau 0. Kondicionieriai ir šildymas naudoja labai daug energijos, todėl kerta per nuvažiuojamą atstumą. O nei šalt, nei kaist tikrai nenoriu. O tas lietuvių Twingo, išvis pasityčiojimas. 30t. litų už tą viedrą? Juokaujat? Galima nusipirkti padoresnį dar automobilį už 10k lt ir pasilikt 20t lt kurui. Išeina 4200l dyzelio. Su eiliniu dyzeliniu, kuris ima 6l/100km, nuvažiuot būtų galima 71 tūkstantį kilometrų. O tas kibiras vienu nuvažiavimu traukia 100km(žiemą nei tiek nebūtų), o akumuliatorius laikys iki 100 t. km. Dar primeskim, kad elektros dykai irgi negaunam ir gaunasi tas pats š, tik riedėt reikia beveik dviratyje.
immortallt 2013-03-18 00:15
Ir privažiuoji kalną, o į jį įvažiuoti negali... Geriau tegul deda atskirus bent 2 variklius (dvi varomas ašis), kad jei reikia daugiau galios įsijungia papildomas variklis. Elektros varikliai palyginus pigus, o valdymas - čia turėtų būt vos ne programavimo reikalas. Tesla automobilius lyginti reiktų su sportiniais automobiliais. Paimk pvz Tesla Model S su papildomu akumu ir per akis užteks. Tiesa, kaina jo gan didelė, bet ir gauni ne viedarą, o per 4,5s iki 100km/h įsibegėjantį SEDANĄ. Nedaug tokių yra. O šiaip baikim nesąmonės kalbėt - ateitis elektromobiliai vien dėl to, kad energija naudojama 3x efektyviau, mažiau gendančių dalių ir žymiai mažesnės taršos (jei atmesime akumuliatorius, kurių didžiausia tarša išgaunant ličio jonus, kurie po to gali būti perdirbti).
Arthuras 2013-03-18 00:53
, bet dar ne dabarties. Tokiam vokiečiui, kuriam dyzelis kainuoja 1,42 euro - kokio velnio dergtis su ta elektra? Labai lietuviai pergyveno dėl kuro kainų, kai jis kainavo 1,5 lito?(tiek kainuotų, lietuviai su 4 litrų varikliais dar važinėtų...) Nematau prasmės, bent kol kas. Be abejo, jei kas sukurtų idealų daiktą, kuris NIEKUO nenusileistų benzininiam, tai kodėl gi ne. O dabar, tep lep, kažkas gavos, pusės informacijos nerasi, niekas neaišku, jūs tik pirkit ir "taupykit".