Superautomobilis už 14 tūkstančių eurų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

tomzaslt 2013-06-03 13:41
Visai sužavėjo tokia idėja. Gal kas norėtu susimest ? šeip visai nebloga versliuką galima padaryt jai isitekus į 20 - 25 euru manau nesunkiai galima uždirbti bent jau 10k. Tik idomu kaip mašinos markė , registracija ir visos teisinės problemos sprendžiamos
immortallt 2013-06-03 13:46
Per pusę metų aš uždirbčiau daugiau dirbdamas savo darbą, nei parduodamas tokią mašiną, kurios saugumas būtų 1 žvaigždutė (vamzdinis rėmas ir plastikinės kėbulo dalys), dar paklaidos surenkant ir pan.
zamzungas 2013-06-03 13:53
Kas dėl vamzdinio rėmo, tai visos lenktyninės mašinos ant jų daromos, o normalių mašinų bamperiai taipogi plastikas, tad šitie dalykai saugumo spragų neįliustruoja, aišku kitos tokio automobilio savybės nėra aiškios. Ir pusmetis aišku yra daug, bet nemanau, kad realei tiek prireiktų jeigu dirbtum ne vienas O biznio turbūt su tokiu daiktu vistiek nepadarysi
tomzaslt 2013-06-03 14:02
Tikiuosi supratot, kad aš juoko forma... Bet nemanau, kad jai įmanoma ją įregistruoti ir parduoti ir kasnors ja pirktu tau labai rūpės pirkėjo saugumas , bukim biedni bet teisingi. O šeip kaip hobis labai , labai smagus. Kad ir po truputi letai ir saugiai po lietuvėle pasivažinėt kaip su išeigine mašina . Manau kad įspudi padarytu praeiviai atsisuktu , o sužinoję kiek kainavo dar labiau žavėtusi
Arthuras 2013-06-03 14:09
Visur ralyje, žiedinėse pagrindinis saugumo elementas yra saugos lankai. Jie suteikia automobiliui labai daug standumo, o avarijos atveju nieko nenutinka, jei teisingai naudojami diržai ir konstrukcijos teisingai padarytos. Kaip jau ir minėjo, automobilio kėbulo dalys dažniausiai irgi nelaiko smūgio.
Evil Goku 2013-06-03 14:17
Jos iregistravimas (Lietuvoje) kainuotu tikrai daugiau negu jos pagaminimas. Galima pamirsti apie visokius savadarbius auto skirtus keliams.
immortallt 2013-06-03 15:02
Tai puikiai žinau, bet manai, ten tokie? Kažkaip drįsčiau abejoti, nes raliui kai sumontuojama, mašina tampa neitin patogi naudotis kasdienai, o čia dar žema mašina ir visa kita. Jei surinkinėsi dviese, tai ir neva pelną reikės dalintis ant dviejų. Tiesiog sakau iškart tiems, kuriems atrodo tai labai pigu. O šiaip mašinoje įvairios smulkmės sudaro visą komforto esmę - spec varžtai, amortizavimui tarpinės, minimalios paklaidos ir pan sudaro viską. Dar toliau, logistika tokio siuntinuko nėra pigi. Taigi sumoje, drįsčiau abejoti tokių siūlomų detalių kokybe.
Arthuras 2013-06-03 15:18
O kodėl turėtų būti kitokie? Svarbu juos normaliai suprojektuot ir sumontuot. Kodėl dėl lankų automobilis tampa nepatogus? Nebent tik įlipt ir išlipt.
blizzard 2013-06-03 16:48
Na už tuos 14k eurų galima sugalvot geresnį variantą, kuris bus tinkamas kasdieniam naudojimui, laisvai įregistruojamas ir greičiausiai patvaresnis bei solidžiau atrodantis. Visi tie supercarai tokie vaikiškai atrodantys, trasoj gal ir tinka, bet šiaip kur, nu pasimaivyt..
ponulis 2013-06-03 21:56
tai vat, kad tos replikos savikainos gaunasi ~30-40k euro.. Uz tiek jau ir pagyvenusi laborghini ar ferrari paimsi, prastesnes klases.. Nesneku apie siu dienu "biudzetini" superkara GTR35, jau uz 40 euru drasiai paimsi.
Natter 2013-06-05 16:29
Viskas čia gerai visais laikais tokie automobiliai buvo, bet kam kopijuot kitų sukurtą dizainą? Negi neturi proto patys savo sugalvoti?